Toyrun Actie Stoomboot 30 November 2008

Longneck

MF veteraan
23 nov 2007
5.251
4
Groningen
Facebook
c05df8878bcb2ce4061d2bd4d6e94452


Beste MF'ers,

Op zondag 30 November aanstaande wordt in Groningen weer de Toyrun van "Actie Stoomboot" gereden. In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief:

"Het geluid van een Harley op een cassettebandje". Dit was de wens van een ziek kind dat in het ziekenhuis lag. En deze allerlaatste wens moest in vervulling gaan. Zo gebeurde het dat op een dag Zuster Siep, van het UMCG voorheen AZG, een motorrijder tegen het lijf liep. Zij vroeg hem of zij het motorgeluid van zijn Harley op band mocht zetten. Na bekomen te zijn van deze nogal ongewone vraag en zich enigszins herpakt te hebben, vroeg de motorrijder naar de achtergrond van deze nogal bijzondere vraag. Toen de motorrijder dit hoorde bood hij spontaan aan met de motor naar het zieke kind te gaan, om zo het karakteristieke geluid van een Harley live te laten horen. Na dit bezoek in het ziekenhuis en gezien te hebben wat het vervullen van een kinderwens met het kind en met de motorrijder zelf deed ontstond het idee om elk jaar rond Sinterklaas de zieke kinderen te bezoeken. Daarmee was de Toyrun een feit. En om dit jaarlijks te realiseren werd de Stichting Actie Stoomboot opgericht.

Hierbij dus weer een oproep om zoveel mogelijk motoren en hun berijders bij elkaar te krijgen. Kijk voor meer info en een indruk van voorgaande edities op de site van de stichting "Actie Stoomboot" of hier op MF.

"Dit jaar wordt de Toyrun op 30 november 2008 gehouden. Het programma is nog onder voorbehoud. Hou de website in de gaten."

10.30 uur Verzamelen bij clubhuis MC Haren, Aduarderdiepsterweg 9f in Hoogkerk!!

11.00 uur Vertrek van de toertocht

12.00 uur Aankomst bij Twinparts

12.30 uur Vertrek naar de Grote Markt

12.40 uur Aankomst op de Grote Markt

13.15 uur Vertrek van de Grote Markt naar UMCG

13.30 uur Aankomst UMCG

14.45 uur Verrtrek van UMCG naar Martini Ziekenhuis

15.00 uur Aankomst bij Martini Ziekenhuis

16.00 uur Einde Toyrun


De stichting kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade voor, tijdens of na het evenement.
Een ieder waarvan het bestuur en medewerkers van de stichting het nodig acht kan verzocht worden het evenement te verlaten.


Voorlopige deelnemerslijst (is zeer weersafhankelijk):
- Longneck
- Sniep
- Wooter
- Starrr (extra ovb)
- BillyR6
- IKBENGEK
- Tiez
- RijNooit
- grote-lucas
- MiXxMunky
- Niekenuz
- Gertje Stekker
- djesurrr
- JJ@
- rogerno1
- Oemoemeno (helemaal vanuit Goes :} )
- dreetje9
- Baflo
- BramC (vanuit Tilburg :} )
- EchoDelta
- Spip70
- GijsGG
- Foggie (als de mist achter zijn ogen op tijd is opgetrokken)
- Bladblazer
- De Wouter
- ZXR400uutAssen
- Mugje + vriend
- JBosser
- Snijboon
- Jobbe + kompaan
- fluxburn3r
- Danielc
 
Laatst bewerkt:
moet ik me hier iest bij voorstellen zoals de Mag heeft met de speelgoedrit
dus de koffers volpakken met knuffels en inleveren voor een kop koffie ?
 
moet ik me hier iest bij voorstellen zoals de Mag heeft met de speelgoedrit
dus de koffers volpakken met knuffels en inleveren voor een kop koffie ?

Zoiets, alleen worden voor deze actie het hele jaar donaties ingezameld in en rond de stad Groningen. Van het geld wordt speelgoed gekocht voor zowel de kinderafdelingen van het UMCG en het Martini ziekenhuis, alsmede voor de kinderen die daar op dat moment verblijven. Tijdens de Toyrun wordt het speelgoed door Sinterklaas naar de ziekenhuizen gebracht en dat gebeurt dus onder "begeleiding" van motorrijders, die overigens tijdens de tussenstop worden voorzien van snert en koffie. Ik zou zeggen, kijk maar eens op de website voor een indruk..
 
Laatst bewerkt:
hmmdat zal dan mijn 4de keer zijn dat ik mee rij, altijd lachen. heeft er iemand dan nog een setje MF kenteken stickers bij zich? ikben er door heen ;) })
 
mits het droog blijft wil ik me graag opgeven voor deze opbeurende actie!

:W
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat begint de happening eigenlijk? Ik moet 's ochtends nog werken, dus dat kan misschien lastig zijn.
 
Vorig jaar was het rond 9.30 verzamelen bij de MC Haren in Hoogkerk (go figure)..rond het middaguur komt de hele zaak aan op de Grote Markt (dus voor dat we naar het UMCG gaan). Je kan dus eventueel daar aansluiten. Ik hoop dat de stichting gauw met een programma komt, dan kunnen er tenminste plannen gemaakt worden.

Zie OP voor een voorlopig programma.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan