TL1000R Rizla kuipen set

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kohen

MF veteraan
9 jun 2003
1.539
0
Veldhoven
In het TL topic heb ik het één en ander verteld hoe ik aan deze set ben gekomen, via ebay verkeerd geklikt en als je ingelogd bent en je klikt op buy is het meteen van jou! Wilde kijken voor de verzend kosten waren maar klikte op buy. En kon niet meer onder de koop uit komen. Dus had besloten het dan gewoon te accepteren en op mijn motor te schroeven.

Sticker werk is heel mooi gedaan in verschillende lagen.
Heb nog wat meer foto's gemaakt maar ben gewoon niet tevreden met het materiaal waar het van gemaakt is en het spuitwerk. Er zitten her en der plekjes in de lak (lees stof) en hier en daar een druiper in de verf.

Ik ben begonnen aan de achterkant van de motor dit viel me alles mee, dikke kwaliteit en het begin was goed. Toen het spatbord ook nog super zit allemaal heel netjes sluit goed aan, no problemo.

Vol goede zin ben ik vandaag verder gegaan in de garage, maar toen kwam het, wilde beginnen aan de topkuip. Ach die paar puntjes lijm ik er zo in dat is het probleem niet (zijn overigens meegeleverd) maar rond de koplampen sluit hij niet echt netjes aan en dat plaatje dan je vanonder erin moet zetten past ook niet echt lekker, daarvoor moet je toch nog even met de dremel wat bij werken.

So far so good. Beetje werk maar ziet er wel flexie uit. Maar de aansluitpunten van het linker zijpaneel met het plaatje voor de accu is niet helemaal tof.

Het kapje pas er niet lekker in en sluit niet echt mooi af (vind ik, misschien met extra boutje zal immers niet echt opvallen) en dan de luchtkoker die erin moet, er zit 1 pijpje totaal verkeerd en het afdek kapje over de luchtinlaat past ook niet moet je alsnog veel aan gaan polyesteren ....

Al met al vind ik het net niet ... ben denk ik te kieskeurig maar mijn vorige motor heb ik geheel zelf gedaan.... ( dat zal het hem wel zijn -O- )

De set heeft een mooie prijs en kan zeker gebruikt worden!

Ik heb het gekocht voor $660 incl verzenden + verzekerd
Ik heb via paypal het bedrag van €461,07 betaald.

Zie hier voor de set + prijs en foto's van ebay

Dus ik bied het te koop aan voor een vraagprijs van€460 excl verzend of bezorg kosten.

mailen mag, komen kijken mag, bellen mag ook

mail: koen.clement@gmail.com
telefoon: 0613392041

Voor te komen kijken even afspraak maken :P

Wees snel want hij staat ook op ebay. Als iemand hem daar koopt is hij weg!

Zie hier de foto's
foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

foto7.jpg

Foto%27s-0056.jpg

Foto%27s-0060.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan