Termignoni compleet uitlaatsysteem duc. S4R

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducboy84

Die hard MF'er
5 okt 2008
462
0
Maassluis
Te koop aangeboden:

Compleet uitlaatsysteem ducati monster S4R. Dit systeem bestaat uit een katalysator vervanger, verbindingspijpen en 2 uitlaatdempers. De plaatsing van de dempers is nu voor links en rechts gemaakt. Je kan het zelf ook aanpassen zodat je ze aan 1 kant maakt. Ik heb er ook DB-killers bij.

Ik verkoop dit systeem omdat ik graag een systeem eronder wil met enkele demper of een Quat-d.

Het systeem heb ik ondertussen al gedemonteerd aangezien ik bezig ben met de grote winterschoonmaak. De foto die ik heb bijgvoegd is van een maand geleden toen het nog aardig weer was.

De vraagprijs is 575 euro, een compleet nieuw systeem is namelijk het 3 dubbele hiervan.
full
 
Ja dat dacht ik ook toch. Heb daarnaast ook nog het originele systeem en nog een katvervanger maar die houdt ik voorlopig!
 
Te koop aangeboden:

Compleet uitlaatsysteem ducati monster S4R. Dit systeem bestaat uit een katalysator vervanger, verbindingspijpen en 2 uitlaatdempers. De plaatsing van de dempers is nu voor links en rechts gemaakt. Je kan het zelf ook aanpassen zodat je ze aan 1 kant maakt. Ik heb er ook DB-killers bij.

Ik verkoop dit systeem omdat ik graag een systeem eronder wil met enkele demper of een Quat-d.

Het systeem heb ik ondertussen al gedemonteerd aangezien ik bezig ben met de grote winterschoonmaak. De foto die ik heb bijgvoegd is van een maand geleden toen het nog aardig weer was.

De vraagprijs is 575 euro, een compleet nieuw systeem is namelijk het 3 dubbele hiervan.[afbeelding]
nieuw systeem kost inderdaad 3 dubbele maar dan zit er ook een DP ecu bij en een openluchtfilter
 
Dat weet ik niet zeker, wel zijn de koppen geflowed. 140 pk op de krukas en 125 op het achterwiel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan