MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rode CX500 :W
Thnx voor de spot!

Zie dat mn meissie het hier ook al heeft gevonden.
BM staat voor Bekende Mensen? :?

Nee ik dacht dat de Bandit van een andere MFer was. :P
BM = Bandit Maniac
Vandaar dat ik het eerst hier poste, in plaats van in het gespot topic.
 
Laatst bewerkt:
Mooi man! Kan ik tenminste weer een keertje langskomen.. ;)
*D altijd leuk man. Nu iig weer zonder te klappertanden :P


Nou, das misschien best wel eens leuk ja! Moet ik wel even wachten met het bekijken van de zojuist gedownloade DVD, anders heeft het zo weinig zin. Je berichtje kwam net op tijd zeg maar :)
*O*
 
Ook nog eentje van Deadeye voor de OP. Dan is ie compleet :)


full
 
:') ik zat er net aan te denken. Mislukt :(




YW!
 
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...
 
Welk formaat heb je genomen? Hebben ze het gedrukt op fotopapier of posterpapier??

Heb ik namelijk ook eens laten doen, maar ze hebben hem gedrukt op fotopapier, wat niet echt praktisch is omdat het op zulk groot formaat heel erg gevoelig is voor vlekken. :/

Ik heb formaat 60/40 (of andersom :P ) en op fotopapier. Maar heb hem mooi in die bus laten zitten tot ik de lijst had en hem direct erin gedaan. Ik zie geen vlek *D
 
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...

Balen.. laat het snel over zijn.. :)
 
Can you spell.. "gay"? _O-Ziet er goed uit daatz! Volgende keer wel eerst netjes wassen voordat je het circuit op gaat.. ;)

Maakt niet uit of ze gay zijn, ik heb een leuke vriend, maar kijken is ook leuk ;)

De motor was gewassen, dat is de roest die je ziet :$
 
zo, nu even kijken of het lukt die kleine uit te laten en daarna naar bed.

Truste y'all
@Ruff: werkse zo te zien!

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan