MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...
Balen -O-
Ik heb het wel eens opgelopen met voetbal, en was niet fijn. Moest rust houden, maar het bleef terugkeren.... Gewoon lopen ging wel, maar inspanningen leveren betekende dat het vocht weer terug kwam -O-
Sterkte ermee.
 
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...

Balen zeg -O-
Hoop dat het snel weer over is.
 
Je kneeslider zit een beetje te veel naar buiten :+


Kan niet verder... te weinig klitjes!

Wil sowieso nog es een nieuw pak halen wat bij elkaar hoort. Deze heeft al 2 keer zijn dienst bewezen en eentje die rondom aan elkaar te ritsen is scheelt ook weer qua kou... Helm moet ik eigenlijk ook vervangen... Nou ja, op de jaarbeurs maar es kiek'n.
 
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...


Lekker bezig... Sterkte!
 
Gaan er nog MFers naar de Red Bull K.O.???


edit: zondag aanstaande... De 16de dus...
 
Laatst bewerkt:
Ik was wel van plan te gaan ja (ahrdi :P )
Wilde inderdaad ook hier nog vragen wie er gingen.


Bestaat nog een kleine kans dat ik daar kan werken maar als er een gezellig groepje die kant op gaat haak ik ook wel aan (ahrdi idd...)
 
Kan niet verder... te weinig klitjes!

Wil sowieso nog es een nieuw pak halen wat bij elkaar hoort. Deze heeft al 2 keer zijn dienst bewezen en eentje die rondom aan elkaar te ritsen is scheelt ook weer qua kou... Helm moet ik eigenlijk ook vervangen... Nou ja, op de jaarbeurs maar es kiek'n.
Wil ook ff kijken voor een nieuwe muts op de beurs :Y
Nog wel wat meer nodig ook.


Aanritsbaar pak is zelfs verplicht op circuit, maar controle is er niet op.








Red Bull K.O.??? tis dat? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan