twee dB-killers voor lazer hotcams

Status
Niet open voor verdere reacties.

nithwith

MF veteraan
23 apr 2007
5.199
0
mierlo
Hoi ik heb nog 2 dBkillers liggen voor lazer hotcams.
de uitlaten zaten op mijn sp2 zonder dBkillers. nu zijn die uitlaten kapot wegens klein ongelukje. maar de db killers zijn nog heel.

ik zou niet weten wat ik er voor moet vragen. maar ik hoor het wel. ik zal kijken of ik een fotootje kan maken.
 
Hey Nithwith...
Vorige week mijn hotcam opgehaald en je voelt m al, zonder db killer. Ik kom prijzen tegen van 20 euro, maar ook van 36 euro. Roep maar wat je ervoor wilt hebben.

Groet.
 
Hoi hoi.

Ik heb online lopen vergelijken met andere verkopers van deze dBkillers en ik ga op 50 euro zitten voor twee. voor prijs per stuk moeten we dan even overleggen.
ik kan ze verturen maar dan zijn de kosten voor de koper.

groeten Tim
 
Als je een foto wilt van de dB-killers dan moet je even vragen dan zet ik die online.

p.s. het lijkt me dat ik die killers het liefst samen weg doe maar als er twee kopers zijn voor allebij 1 dan kosten ze 25 euro per stuk.

groeten Tim
 
Ik heb de dB-killers nog en de prijs staat er boven het 50 euro voor de 2. foto is zo gemaakt. moet je wel je mail even sturen. stuur maar via mijn privee bericht.

en ja ik denk dat de carbon hotcam dezelfde maten heeft als de titan.
groeten
 
Laatst bewerkt:
ik krijg geen foto van de dempers op dit forum. maar laat weten of je een foto wil en ik vraag je op privee bericht om je email.

groeten tim
 
ja kickje voor de deze dempers. de laatste mensen hebben niet meer gereageerd. dus ja. wie nu intresse heeft laat maar weer weten. dargon kiss. wat is je mail dan kan ik je die foto mailen.
 
Heej Nithwith,

Sorry voor de late reactie, maar ben even weg geweest. Ik heb een hotcam zonder e-keur (dus geen dualsound volgens mij). Heb je een foto zodat ik kan zien of het gaat passen?
Ik heb er overigens maar 1 nodig.

Groet.
 
Hoi hoi.

Ik heb hier nu al een paar mensen gehad die intresse hadden in de dB-killers. maar niemand die zegt jha verkocht. het maakt me verder niet meer uit of je er een wil. (ik heb gemerkt dat er meer mensen 1 willen dus die andere raak ik danook nog wel kwijt.

groeten
 
Hoi ok ik heb er nog 1 over. willem veel plezier met de db killer.

die laatste blijft dus nog over. willen had hem thuis voor 31,20 met de post.
als je hem ophaald is 25 euro perfect.

groeten tim
 
hahah ok dan wil uu luuc,
duidelijk.

groeten nu kijken of ik iemand anders nog blij kan maken met die andere.
 
Ja mensen ik heb er nog een. 25 euro ex de verzend kosten.
ook bij deze heb ik de beschrijving nog bij,

groeten Tim
 
Hi Tim,

Wel interesse. Mail ff een plaatje (als je die hebt) naar me.
Adres staat in profiel. Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan