Titanium Bos demper Bolt on € 150,- inclusief verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
303agrn.jpg

igjd44.jpg

25812zo.jpg

sb7sk2.jpg

hoh afstand gaten is 95 mm...
357fu9y.jpg

Heel klein deukje net onder de bevestiging van de voetsteun. Valt hier achter weg.

€ 150,- inclusief verzenden
 
Laatst bewerkt:
hoe lang is ie? en wat is de afstand tussen de bouten (liefst center-center)? en als laatst zit dat oor erop gepopnageld aan de achterkant? (niet te zien op foto;s)

alvast bedankt

[edit] ik had over de afstand hoh heen gelezen srry [/edit]
 
Laatst bewerkt:
hoe lang is ie? en wat is de afstand tussen de bouten (liefst center-center)? en als laatst zit dat oor erop gepopnageld aan de achterkant? (niet te zien op foto;s)

alvast bedankt

[edit] ik had over de afstand hoh heen gelezen srry [/edit]
Lengte van de complete demper is 58 cm. De mantel is 50 cm.
Ik zal vanavond even een duidelijke foto maken van de achterkant.
 
Thanks voor de foto! Maar het is te lastig voor mij om het oor te verplaatsen nu denk ik, bij mijn motor zit de bevestiging heel dicht bij de flens (2 cm). Wat is de binnendiameter van het gat? Als dit nou heeeeel goed past dan wil ik hem misschien nog wel inkorten vind het namelijk wel een hele mooie demper :}
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de foto! Maar het is te lastig voor mij om het oor te verplaatsen nu denk ik, bij mijn motor zit de bevestiging heel dicht bij de flens (2 cm). Wat is de binnendiameter van het gat? Als dit nou heeeeel goed past dan wil ik hem misschien nog wel inkorten vind het namelijk wel een hele mooie demper :}

Je kunt natuurlijk ook de flens er afhalen en hem zo inkorten. De bevestigingsbeugel zit vast met 2 schroefjes van 6 mm. Of bedoelde je een ander gat??
 
hehe ik bedoelde het gat waarmee die op de linkpijp komt :) ik heb zelf een bolt on linkpijp, dus daar valt wel een flensje voor te maken, maar als jou gat zeg maar veel kleiner of veel groter is dan loopt ht gewoon niet echt lekker, dus ik zou het graag van je horen!

Alvast bedankt, Eli.
 
hehe ik bedoelde het gat waarmee die op de linkpijp komt :) ik heb zelf een bolt on linkpijp, dus daar valt wel een flensje voor te maken, maar als jou gat zeg maar veel kleiner of veel groter is dan loopt ht gewoon niet echt lekker, dus ik zou het graag van je horen!

Alvast bedankt, Eli.
Demper is verkocht!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan