VFR-rijders en hun fietsen - Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een beetje dyslectisch


Jongens, de Y2K spiegels van David Silver zijn gearriveerd en gemonteerd.
Dat is echt een wereld verbetering.
Nu nog even wachten op de stuurdemper en de zijspan die nog bij de spuiter is.
Ik hoor al denken, piccies!! Die komen later deze week als.. ja ja...

HET VFR ZIJSPAN PROJECT IS AF !!!


Maar dat is geweldig nieuws JFJ.. Net op tijd voor de BBQ... Piccies ???
 
Laatst bewerkt:
Heb een nieuwe schakelpook besteld, komt deze week binnen. (zat namelijk een op van een ka...aki). Als ik 'm binnen heb ga ik als volgt te werk. Zet de nieuwe pook in de juiste stand. Boor dan over de lengte van de schakelas tussen de as en het pookje een gat van 3mm. Pak dan een metaalboor van 3.3mm of 3.5mm zaag de schacht (de kant die normaal in de boormachine gaat) af en gebruik dat als spie voor tussen de as en het pookje en draai dan 't boutje weer aan met een drup loctite.

Zou dit een goede oplossing kunnen zijn? ('t is nog maar een idee)

Moet ook kunnen, als het boeltje maar goed strak zit... Lastig is alleen dat het boortje wil breken als je op de rand tussen twee materialen boort, en beide materialen kunnen verschuiven t.o.v. elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Hey Dutchy, heb jou en je VFR niet gezien helaas :N wel een zwarte VFR800fI met Catalysator :Y

En toen ik wegging zat er onder mn tankklipje een leuk briefje van die Gozer uit Hilversum :+


@t kpt, tja..hoe stap je er af..... eerst zet je um op de jiffie en ..... }) gekkigheid, ik rij weleens op die van mn vader en het rijd gewoon heerlijk, zoveel power onder in het blok, nadeel van de naked van mijn Oom is het vele wind dat je vangt,maarja, dat hoort erbij zeg ik altijd :P
 
Ik was ook met deze MarlboroS.

613821235_6_M-Xe.jpeg


Je moet er bijna overheen gestruikeld zijn, want hij stond nagenoeg midden in het pad aan rechterzijde van het gebouw..

Wel even met flink wat mensen gepraat over de endurance racer waaronder de snellwisselsystemen op de remklauwen, de aparte Led verlichting (Heel apart voor de jaren 80)

uithoorn4.jpg


KPT heb ik dus wel gesproken maar de rest is volgens mij ook een beetje aan de VFR voorbijgegaan.. Tja, waren jullie op zoek naar een Witte RC36 ?? Helaas mocht die niet meedoen..

De VFR is wel in de prijzen gevallen.. Volgens de organisatoren was het reuze spannend en ging de strijd tussen de Rickman van Gunter en de VFR750F Endurance de anderen op aardig wat ronden achterstand..
Op de meet wist de Rickman met een wiellengte te winnen... Na ja, gering puntenvoordeel.. Het is in ieder geval een Honda blok die de zege heeft gehaald...Wat nu als we dat nog eens dunnetjes maar dan op de Baan (Just kidding...)

Nee, ik was totaal verrast dat het publiek zoveel op de VFR heeft gestemd.. Zoveel moois gezien naast de VFR... Ik had het niet verwacht, mede zoals Gunter het niet verwacht had..

Wat voor mij belangrijk is dat ik een voormalig rijder van deze fiets ben tegen gekomen. Mario Eikelenboom, eigenaar van Motoport Uithoorn heeft de fiets gestuurd in '88.. Heeft veel fotomateriaal, dus eindelijk historie over deze fiets gevonden.
Ik denk dat deze episode nog wel een vervolg gaat krijgen.. Kijk Mario maar eens glimmen:

marioeikelenboomvfr750f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ach tuurlijk man, daar heb ik wel enig tijd bij gestaan samen met mijn Pa :Y

You heb ik dus dan wel gezien,alleen niet mee gesproken ofzo :N wist dus niet dat dat jou fiets was.

wel een hele Ubergeile VFR :}
 
Deze advertentie vond ik op marktplaats, volgens mij rekent deze man volgens een ander systeem als wij.

"Keurig onderhouden Honda VFR 800 FI
Zeer betrouwbare 2 cilinder wat garant staat voor een geweldig koppel
Banden zeker nog 80 % profiel en ketting en tandwielen ook in perfecte staa

Inruil allroad of chopper is bespreekbaar "

Of weet hij iets wat wij niet weten??
 
Deze advertentie vond ik op marktplaats, volgens mij rekent deze man volgens een ander systeem als wij.

"Keurig onderhouden Honda VFR 800 FI
Zeer betrouwbare 2 cilinder wat garant staat voor een geweldig koppel
Banden zeker nog 80 % profiel en ketting en tandwielen ook in perfecte staa

Inruil allroad of chopper is bespreekbaar "

Of weet hij iets wat wij niet weten??

Ja, hij weet dat die andere twee kapot zijn geen woord gelogen heerlijk eerlijke verkopers :+
 
Inderdaad... Hij liegt niet... Of zou hij een 25kW kenteken hebben... Wel apart aangepast om het vermogen naar beneden te krijgen..

Bijzonderheden:
Kleur: Rood

Ja, jahaa, da's wel heeeel bijzonder voor een VFR800FI uit '99.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal.

Zal me hier even voorstellen als (bijna) bezitter van een Honda VFR 800 FI.
Ik heb momenteel nog een Aprilia Falco maar ga die binnenkort ruilen voor een VFR. Er moest nog even wat aan de Aprilia gebeuren voordat we tot ruilen kunnen overgaan en daar is het wachten nu nog even op.

Heb al wel vast foto's. Het is eigenlijk een anniversary model maar hij heeft normale voorkuipen.

full
 
Ik ben trouwens een broertje van Janfillemjansen die hier ook actief is. Ik zou me ook willen opgeven voor de BBQ om samen met hem te komen.
 
@ Finimals:

Zonde dat je alleen rode kuipdelen hebt, is de vorige eigenaar een keer plat gegaan?? Heeft je sleutel ook een anniversary logo'tje en op je zijdelen mis je nu ook een logo. Wat is het bouwjaar trouwens want jou kenteken nr ligt wel erg ver af van mijn nr.

Maar veel plezier met de fiets.
 
Nouja smaken verschillen. De originele anniverary zou ik persoonlijk niet voor kiezen. Vind het juist wel wat hebben. Heb nu wel een volledig rode VFR maar het is toch een speciale editie. De sleutel staat ook het logotje in idd. De kuipen zijn er van het begin af aan al opgezet omdat hij niet verkocht werd. Hij is van 2000 maar is in 2002 op kenteken gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens een broertje van Janfillemjansen die hier ook actief is. Ik zou me ook willen opgeven voor de BBQ om samen met hem te komen.



Welkom" Pijnhoofdstiller" _O-
Wel aparte fiets . Vfr blijft Vfr . :Y

Dames en heren!!!!!!!!!!!!!!
VFR --BBQ ,----------- gaat niet door :N vanwege ,
te weinig belangstelling!!!!!!!!!


naar wat blijkt,,,,, er zijn toetsenbordridders ----------en echte liefhebbers .

Teleurstelling voor ;

Dutchy :W
JFJ :W
Finimals :W
MarlboroS :W
KPT
en degeen die ik vergeten ben



VFR grt kpt
 
En naast de toetsenbordridders en liefhebbers heb je nog mensen die 30 uur in een dag nodig hebben om overal aan mee te doen ;)
Had best wel mee willen doen maar het toetsenbordridderen doe ik tussen de bedrijven door... ga ook al niet naar het bedrijfsfeest aanstaande zaterdag omdat ik te weinig uren in een dag heb B|
Gelukkig is een redelijk deel daarvan rijden op de VFR *O*
 
Welkom" Pijnhoofdstiller" _O-
Wel aparte fiets . Vfr blijft Vfr . :Y

Dames en heren!!!!!!!!!!!!!!
VFR --BBQ ,----------- gaat niet door :N vanwege ,
te weinig belangstelling!!!!!!!!!


naar wat blijkt,,,,, er zijn toetsenbordridders ----------en echte liefhebbers .

Teleurstelling voor ;

Dutchy :W
JFJ :W
Finimals :W
MarlboroS :W
KPT
en degeen die ik vergeten ben

VFR grt kpt

Hmm Jammer. Heb wel eens een Falco meeting gehad met minder personen.
 
Laatst bewerkt:
En toch wil ik hrm door laten gaan... Eventueel in mijn achtertuin, 28e ... Ik heb iemand die overkomt, mede door zijn werk, vanuit mijn amerikaanse V4 forum... Ik stel een fiets voor hem beschikbaar, het zou leuk zijn als wat members aanhaken en dat we een BBQ happie en aanvullend snappie doen met een mooi uitzicht op een VFR endurance racer...

Laat maar weten ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan