2x Borrani Record WM3 (2,15") 18" cafe / classic racer!

MatthiasD

MF veteraan
3 dec 2003
2.685
0
Rutten
Te koop: 2 x Borrani WM3 18" velgen.
Beide hebben hier en daar wat deukjes (zijn nou eenmaal oude velgen!) maar op t oog recht etc. De velgen zijn hoogglans gepolijst!
1 wiel is reeds gespaakt maar nog niet op spanning gebracht. Er zit een naaf incl schijf in van een Yamaha RD250/350 bouwjaar 1973-1977. 6 bouts bevestiging met een steekcircel van 80mm, gat in t hart is 64mm. Hier passen een hele hoop schijven op, oa de schijven van de Yamaha XS250/350/400/500/650/750/850/TX750 etc etc en moderne sportfietsen (320mm!). De RD schijf is 267mm en in goede conditie.
De andere velg is gewoon kaal.
Vraagprijzen. Voor velg met naaf en schijf: 150 euro. Voor de kale velg: 100 euro.

M5114606-1.jpg


M5114610.jpg


M5114607.jpg
 
Voorvelg WM3 van Morat (opvolger Borani volgens mij) kostte enkele jaren geleden € 70,00 nieuw bij Haan Wheels in Schijndel............

€ 100,00 is dus een pittige prijs.

Desalnietemin succes.
 
Voorvelg WM3 van Morat (opvolger Borani volgens mij) kostte enkele jaren geleden € 70,00 nieuw bij Haan Wheels in Schijndel............

€ 100,00 is dus een pittige prijs.

Desalnietemin succes.
die zelfde morad is nu €100,... en haalt het bij lange niet bij een Borrani hoor !
(zwaarder en een slechte las bij de 'verbinding' ..) dus ik denk dat pittig wat te heet is ;)
 
Wat is pittig? Een Morad is nog lange geen Akront, laat staan een Borrani.
Maar een serieus bod is ook welkom, het is tenslotte een vraagprijs.
 
Hey Matthias,

Heb er wel zin in. €???????? Past ook goed in mijn VOS-OSS replica. Zijn het 40-gaats velgen? Ivm. achtertrommel van Honda.

Groet, Rob
 
Het zijn 36 gaats velgen Rob! Alle normale naven passen er dus in ;) _O-
Geintje, maar je zou bijvoorbeeld een Yamaha achternaaf kunnen pakken, die hebben voor zover ik weet allemaal 36 spaken.
Vraagprijs ken je al, maar een bod is zoals gezegd ook welkom. Bel/mail maar eens, hebben we t er ff over.
 
Het zijn 36 gaats velgen Rob! Alle normale naven passen er dus in ;) _O-
Geintje, maar je zou bijvoorbeeld een Yamaha achternaaf kunnen pakken, die hebben voor zover ik weet allemaal 36 spaken.
Vraagprijs ken je al, maar een bod is zoals gezegd ook welkom. Bel/mail maar eens, hebben we t er ff over.

Jammer, maar wil echt Honda naven gebruiken.

Groet, Rob
 
Schopje, de velgen zijn t beste geschikt voor grote trommels (groter dan 180mm dus).
Zat even naar de spaakhoek te kijken die voorwiel naaf hoort er eigenlijk niet in..
 
Terug
Bovenaan Onderaan