CB 750 900 1100 spul!!

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
nogmaals oproep dat ik wat cb spul heb:
-complete voorvork 39mm anti-duik nieuwe lagers en keerringen, WP voorveren, remklauwen, schijven, voorwiel, kroonplaten stuurhelften, alles compleet
- achterwiel zonder tandwiel en dempers
- boomerang achtervelg overgespoten in zwart
- bommerang voorvelg mooi glimmend aluminium
- ori carburateurs in goede staat met origineel luchtfilter
- guilliari zadel
- originele schetsplaten met rem-schakel set
- rempomp rechthoekig
- origineel zadel
- kontje kleur rood
- binnenspatbord achter
- remklauwen enkelzuigerig inclusief slangen e.d.
- originele achterbruggen
- originele kleine knipperlichten
- 1x originele spiegel rond chroom
- sebring 4-in-1 uitlaatdemper
- originele stator-ontsteking covers
- hydraulische koppeling compleet met slang en pomp
- rode OKI-blokjes

gr chris mol
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de vork wel in jouw motor past, hoe dik zijn jouw vorkpoten nu?? de meeste honda comstar en boomerangwielen hebben dezelfde spacing. Ik zal morgen wat maten voor je opnemen en dan kan je zelf kijken of het gaat passen (met behoud eigen kroonplaten of geheel vervangen??)
 
ik heb nu 39 mm poten, ik heb ook al een aanvraag lopen voor een nieuwe set YSS veren. (voor mijn huidigepoten).
dus doe niet teveel moeite, alleen lengte hart as/ bovenkant van de poten, en eventueel diameter as.
het gaat alleen om de poten.

en natuurlijk je prijs? dan kan ik het vergelijken.
Dank voor de moeite alvast!
 
Laatst bewerkt:
de lengte van helemaal onderaan de vork tot bovenaan is +- 83cm. zitten WP veren in, nieuwe keerringen en een forged voovorkstabilsator. Dit bij elkaar voor 75 euro (zo duur waren de WP's alleen al) ik hoor het wel
 
model 1983?,

helaas duurt het bij nauds motorbazzaar een eeuw om te horen of de spullen te leveren zijn.
Maar om even vanuit arnhem naar raamsdonkveer te rijden is ook weer ver dus ik heb geduld.
btwupdate je site eens ;) , brommers rijden doe je niet meer toch?

Misschien heb je een foto van de onderkant van de poten?
 
haha nee brommer rijden doe ik niet meer nee :D is project voor school geweest.
ik weet niet uit welk jaar de vork zelf komt, maar mijn bol is uit 81' en paste zo 1-op-1.
een foto van de onderkant van de poten (is van mijn CX maar werkt precies hetzelfde, een half maantje onder de as vastbouten):
cxvoorwiel.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan