Ben Spies

Wat een rijstijl :} man man man .. was echt genieten om naar die kerel te kijken vanmiddag tijdens de SBK.

Vooral die laatste actie van hem. Het paste eigenlijk niet, maar doet het wel. Prachtige overwinning *O*
 
From hero to zero :/

Verdomme wat heb ik staan vloeken op de tribune toen ie op zijn plaat ging :(
 
Wat een rijstijl :} man man man .. was echt genieten om naar die kerel te kijken vanmiddag tijdens de SBK.

Vooral die laatste actie van hem. Het paste eigenlijk niet, maar doet het wel. Prachtige overwinning *O*
Een winnaarsmentaliteit, geen genoegen nemen met die tweede plek. Alles of niets voor de overwinning. :}
 
in de 1e race gewoon heel slim gereden.. gewoon in et begin weten dat ze banden et niet kunne houden en wachte tot et eind.. maar ik zou me geld op haga zette dit jaar..
ervaring en betrouwbaarder... denk da spies er toch vaak er naast gaat liggen dit jaar..
even een detail.. spies heeft sliders op z'n knieen en ellebogen, en dan word et pas spannend!!!!!!!!:D
 
in de 1e race gewoon heel slim gereden.. gewoon in et begin weten dat ze banden et niet kunne houden en wachte tot et eind.. maar ik zou me geld op haga zette dit jaar..
ervaring en betrouwbaarder... denk da spies er toch vaak er naast gaat liggen dit jaar..
even een detail.. spies heeft sliders op z'n knieen en ellebogen, en dan word et pas spannend!!!!!!!!:D

Haga heeft dezelfde plastic Alpinestars elleboogstukken op zijn pak.
Dus de tekst van de speaker klopt ook niet, overigens zie je steeds meer elleboogsliders in pakken in de MotoGP zijn ze echter niet van plastic.
 
hehe, ja klopt ik had et van de speaker...
maar die rijstijl van spies... echt stoer.. met die ellebogen..
 
Was er zondag ook maar heb niet kunnen zien waarom Spies eraf vloog. Zat precies in de verkeerde bocht maar zag wel zijn motor over de vangrail vliegen |( Wel erg jammer want race was daardoor minder spannend. Weet iemand waar ik de herhalingen kan zien? Op rtl5.nl kan ik ze nog niet bekijken.
 
Laatst bewerkt:
wat ik zag, dat gewoon z'n voorwiel weg was..
niet echt een spectulaire val, alleen z'n motor ging er wel overheen..
2de race vond ik niks.. ben wel haga fan, maar ja, zo een race kijke is niks..
 
Spies pakte een randje kunstgras met zijn achterband en kreeg daardoor een kleine high-sider.........

Ben Spies' crash sequence, 2nd heat.... (foto's van MF member One-oh-Four)


Apex Haarbocht

DSC_9476.jpg



Uitaccelereren...

DSC_9477.jpg



Nèt een metertje te wijd....

DSC_9480.jpg



En plat...

DSC_9481.jpg



DSC_9483.jpg


DSC_9485.jpg


DSC_9487.jpg


DSC_9489.jpg


DSC_9490.jpg



En hij staat alweer... gelukkig!

DSC_9492.jpg
 
Spies pakte een randje kunstgras met zijn achterband en kreeg daardoor een kleine high-sider.........

Ben Spies' crash sequence, 2nd heat.... (foto's van MF member One-oh-Four)


Apex Haarbocht

[afbeelding]


Uitaccelereren...

[afbeelding]


Nèt een metertje te wijd....

[afbeelding]


En plat...

[afbeelding]


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


En hij staat alweer... gelukkig!

[afbeelding]


:o nice pictures!


Maar jammer dat hij uitviel want race was meteen een stuk minder spannend :-(
 
Zijn rijstijl is echt fantastisch om te zien maar hij moet wel oppassen dat ie daardoor niet te veel WK punten gaat missen.
Nog een paar uitglijers en hij kan wellicht de titel op zijn buik schrijven. Ik verwacht namelijk niet dat Haga punten laat liggen want die is bezig aan een sterk seizoen.

Nu maar hopen dat Ben punten gaat pakken in Monza.
 
ik denk dat haga gewoon vrij constant blijft... en de keren dat spies valt word et gat groter...
en als spies erop blijft zitten, wint ie... simpel zat...
 
:^ Haga word kampioen en terecht! maar spies moet het hem wel moeilijk maken, 2e plek als rookie is toch mooi? dan laat ie al grote namen achter zich hoor!
 
't Is wel een tikkie ironisch dat Spies zo'n beetje dezelfde rijstijl heeft als Haga had, tot dit jaar.
En da's nu net de rijstijl waarmee Haga nooit WK is geworden, en dit jaar hard op weg is door consistentie.
Toch was Spies in Amerika bepaald geen crasher.
 
't Is wel een tikkie ironisch dat Spies zo'n beetje dezelfde rijstijl heeft als Haga had, tot dit jaar.
En da's nu net de rijstijl waarmee Haga nooit WK is geworden, en dit jaar hard op weg is door consistentie.
Toch was Spies in Amerika bepaald geen crasher.


Haga heeft gelukkig nog nooit de stijl van Spies gehad, hij heeft dan ook niet zo lange elbogen en benen. :P :P
Eigenlijk heeft Spies helemaal geen mooie stijl , het steekt er aan alle kanten uit.
Maar wel zeer bijzonder om te zien. Maar dat is mijn mening, ik vind biagi`s stijl veel mooier, een met de motor. :9~ Maar helaas hij is niet zo snel er mee als Spies.
 
Haga heeft gelukkig nog nooit de stijl van Spies gehad, hij heeft dan ook niet zo lange elbogen en benen. :P :P
Eigenlijk heeft Spies helemaal geen mooie stijl , het steekt er aan alle kanten uit.
Maar wel zeer bijzonder om te zien. Maar dat is mijn mening, ik vind biagi`s stijl veel mooier, een met de motor. :9~ Maar helaas hij is niet zo snel er mee als Spies.

Met rijstijl bedoelde ik eigenlijk dat Spies in gaten duikt waarin net geen motor past, en op plekken passeert waarvan je denkt; dat kan nooit. En daar kon/kan Haga ook wat van :}

En inderdaad, Biaggi's stijl is gewoon kunst.
 
Ja, daar heb je gelijk in. Ze hebben gewoon iets bovennatuurlijks net als Rossi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan