Ben Spies

Ik heb wel bezwaar, zo'n motor met zo'n coureur en dan zo'n cheese logo erop :N :P

Helaas heb ik die foto's niet in high-res :/

WLF46 heeft er wel 1 *O*

Heb nog wat kleine........

h.jpg


j.jpg


5.jpg
 
Niemand nog wat gepost over de races van afgelopen zondag??

Ben Spies wat een HELD!!! Verschil nu met Haka nog maar 53 punten, het kan nog *O*
 
Ik heb wel bezwaar, zo'n motor met zo'n coureur en dan zo'n cheese logo erop :N :P

Helaas heb ik die foto's niet in high-res :/

WLF46 heeft er wel 1 *O*

Op yamaha-racing.com onder de afdeling WSB en dan photos staan er nog heel erg veel meer, waar ook zeer gave tussen staan zoals deze:
P20090223151539750.jpg
 
Door de drukte op zaterdag, waar ik Rossi zijn 100e overwinning zag boeken *O* , was ik bijna vergeten dat ook zondag twee belangrijke wedstrijden in de WK SBK voor de boeg stonden. Maar oh oh oh wat heb ik gisteren genoten van Texas Terror :} ! Nog maar 14 punten verschil met Haga en nog 10 wedstrijden te gaan! Het gaat super spannend worden. Alleen ik hoorde dat Haga wellicht de rest van het seizoen niet meer in actie komt wegens zijn zware crash in de tweede wedstrijd. Weet iemand wat meer hierover?
Het zal zonder zijn want Haga en Spies moeten tot de laatste wedstrijd gaan strijden om de titel.
 
Haga is hard gecrashed en zal ongetwijfeld een aantal races moeten missen, hoeveel is volgens mij nog niet bekend. Maar de kans om dan Spies nog in te halen is wel heel klein, al mist die maar 3 of 4 races. Alleen als Spies het dan nog weg wil geven kan Haga nog winnen denk ik.
 
Door de drukte op zaterdag, waar ik Rossi zijn 100e overwinning zag boeken *O* , was ik bijna vergeten dat ook zondag twee belangrijke wedstrijden in de WK SBK voor de boeg stonden. Maar oh oh oh wat heb ik gisteren genoten van Texas Terror :} ! Nog maar 14 punten verschil met Haga en nog 10 wedstrijden te gaan! Het gaat super spannend worden. Alleen ik hoorde dat Haga wellicht de rest van het seizoen niet meer in actie komt wegens zijn zware crash in de tweede wedstrijd. Weet iemand wat meer hierover?
Het zal zonder zijn want Haga en Spies moeten tot de laatste wedstrijd gaan strijden om de titel.
ja zekers ,maar toch nog een beetje goed nieuws van Hagasan

laatste nieuws inzake Haga van www.worldsbk.com:

Good news has emerged from the Derby Royal Infirmary regarding the condition of Ducati Xerox rider Noriyuki Haga. A further CT scan on the Japanese rider revealed that what were thought to be fractures of the T8 and T9 vertebrae could actually be the remains of a previous incident. This immediately brought a halt to the scheduled operation.

"This is good news" declared team manager Davide Tardozzi, "but of course it needs to be confirmed tomorrow, Monday. Nori will for sure undergo an operation on the ulna bone of his right forearm, because it is a displaced fracture and there is also a suspected fracture of the scapula (shoulder blade) bone. It is clear however that if he really doesn't need to have an operation to the vertebrae he could get away with a month's rest

dus toch nog spannende races en dan Kampioen worden *O*

DPP_0013.JPG
 
ja zekers ,maar toch nog een beetje goed nieuws van Hagasan

laatste nieuws inzake Haga van www.worldsbk.com:

Good news has emerged from the Derby Royal Infirmary regarding the condition of Ducati Xerox rider Noriyuki Haga. A further CT scan on the Japanese rider revealed that what were thought to be fractures of the T8 and T9 vertebrae could actually be the remains of a previous incident. This immediately brought a halt to the scheduled operation.

"This is good news" declared team manager Davide Tardozzi, "but of course it needs to be confirmed tomorrow, Monday. Nori will for sure undergo an operation on the ulna bone of his right forearm, because it is a displaced fracture and there is also a suspected fracture of the scapula (shoulder blade) bone. It is clear however that if he really doesn't need to have an operation to the vertebrae he could get away with a month's rest

dus toch nog spannende races en dan Kampioen worden *O*

[afbeelding]


Gelukkig maar want een race zonder Haga in de achtervolging is toch een stuk minder spannend!

Maar wat ging die man er hard vanaf zeg pffff Highsider en dan nog een paar keer motor tegen je aan :N
 
Ik zou het wel jammer vinden als Ben op deze manier zijn eerste WorldSBK kampioenschap gaat winnen. Ik denk dat hij het zelf ook minder leuk zou vinden als Haga de komende races niet zou racen.

Ik gun beide coureurs het kampioenschap wel met een lichte voorkeur voor Spies, maar dan wel door keihard knokken en niet zo in z'n schoot geworpen.
 
Ik zou het wel jammer vinden als Ben op deze manier zijn eerste WorldSBK kampioenschap gaat winnen. Ik denk dat hij het zelf ook minder leuk zou vinden als Haga de komende races niet zou racen.

Ik gun beide coureurs het kampioenschap wel met een lichte voorkeur voor Spies, maar dan wel door keihard knokken en niet zo in z'n schoot geworpen.

Dit is wel erg vergezocht.
Kijk eens hoe Ben rijdt en hoe hij strijdt voor overwinningen.
Met 7 poles op rij meerdere malen winst en dat op voor hem vreemde circuits wil toch wel wat zeggen.
We kunnen het Ben niet kwalijk nemen dat Haga er uit ligt voor een tijdje en het zal Ben's WK ook niet minder glans geven ik denk niet dat Ben vanaf nu denkt ik ga het wat rustiger aan doen.
 
Spies gaat dat kampioenschap nog wel vaker op z'n naam zetten als 'ie niet binnen no-time naar de MotoGP vertrekt. Dit jaar is in mijn ogen voor Haga, toch wel een beetje één der laatste kansen voor de Jappanse keizer op twee wielen.
Lukt het hem nu niet met een Ducati 1200 machine in 2009, ben ik heel erg bang dat Haga de geschiedenis ingaat als de eeuwige tweede. Zou zonde zijn voor hem.

Anders wat: Iemand toevallig nog de Ben Spies replica gezien na afloop van de TT Assen op de terugweg?! :9~ Weet niet of die toevallig van een MF-er is, maar man o man wat een prachtige fiets! :}
 
Dit is wel erg vergezocht.
Kijk eens hoe Ben rijdt en hoe hij strijdt voor overwinningen.
Met 7 poles op rij meerdere malen winst en dat op voor hem vreemde circuits wil toch wel wat zeggen.
We kunnen het Ben niet kwalijk nemen dat Haga er uit ligt voor een tijdje en het zal Ben's WK ook niet minder glans geven ik denk niet dat Ben vanaf nu denkt ik ga het wat rustiger aan doen.

Ik neem het Ben ook niet kwalijk, dat hoor je niemand zeggen. Wat betreft de 7 poles ben ik het helemaal met je eens, niet alleen dat maar op het winnen van races op een voor hem onbekende fiets vind ik ontzettend knap. Daarom heb ik ook een lichte voorkeur voor Spies.

Ik vind persoonlijk dat het zijn WK wel minder glans geeft omdat het inhalen van Haga nu wel erg makkelijk wordt. Je kan mij waarschijnlijk wel begrijpen dat het gevecht tot het einde (mocht Haga ook echt voor 2/3 maand zijn uitgeschakeld wat nog maar de vraag is) nu niet meer echt van toepassing is. Ik denk dat Ben even succesvol blijft zoals hij dit seizoen begonnen is en zonder geduchte tegenstanders, op misschien een fabrizio na, is de strijd snel gewonnen.
 
Spies gaat dat kampioenschap nog wel vaker op z'n naam zetten als 'ie niet binnen no-time naar de MotoGP vertrekt. Dit jaar is in mijn ogen voor Haga, toch wel een beetje één der laatste kansen voor de Jappanse keizer op twee wielen.
Lukt het hem nu niet met een Ducati 1200 machine in 2009, ben ik heel erg bang dat Haga de geschiedenis ingaat als de eeuwige tweede. Zou zonde zijn voor hem.

Anders wat: Iemand toevallig nog de Ben Spies replica gezien na afloop van de TT Assen op de terugweg?! :9~ Weet niet of die toevallig van een MF-er is, maar man o man wat een prachtige fiets! :}

Ik denk niet dat Spies het kampioenschap vaker op zijn naam gaat schrijven, sterker.. laten we hopen dat ie het helemaal NIET op zijn naam gaat schrijven. Waarom?

"Spies verklaarde openlijk dat de SBK hem in feite geen reet interreseert"

Ik hoorde dit op Eurosport of tijdens het commentaar op www.worldsbk.com ook al langs komen en nu lees ik het ook op Oliepeil. Ik heb echt bewondering voor het talent van Ben (kebab) Spies maar de persoon zelf :N
 
Dus alles wat je hoort en leest moet voor waarheid worden aangenomen :?
De media moet ook maar wat te zeggen/schrijven hebben................ik geloof er geen reet van dat hij dat gezegd heeft.
Zullen vast mensen zijn die geen fan zijn van Spies.

Van Crash.net

Spies: I know what I want to do next year

Ben Spies says he knows where he wants to race in 2010, but refused to leave any hints as to whether he is remaining in the World Superbike Championship or graduating to MotoGP.

Having been originally earmarked for a move to MotoGP with Rizla Suzuki straight from AMA Superbikes last season, Spies joined Yamaha in World Superbikes when the deal fell through.

Since then, speculation about Spies' future has been rife following his explosive arrival on the World Superbike scene, the American's rookie season having yielded eight pole positions and ten wins in 18 races thus far.

Having been linked to a number of teams, both in World Superbikes and MotoGP, Spies was nonetheless remaining coy about his future plans, laughing off some of the 'wilder' speculation in the process.

“No decision has been made,” he told Crash.net Radio. “People have been making a lot of offers, but at the moment I am focused on trying to win.

“It is good to have people coming to you, but it gets frustrating too with all the rumours. I think it is funny that I am hearing I'm about to sign with a team I haven't talked to, and then there are other teams that I have that no-one is making rumours about. But that's media and that is what they do!

“It's a good problem to have at the end of the day. I know what I want to do next year, but I'm not letting anyone in on it. Something will come out soon enough…

Spies's double win at Donington Park has put him within 14 points of Noriyuki Haga in the overall standings.


Lees ik Tech3 met fabrieksondersteuning? :P
 
hele vette race weer zondag :}

heerlijk dat de benzine problemen waren je zag het hele team nagels bijten :+
 
Dus alles wat je hoort en leest moet voor waarheid worden aangenomen :?
De media moet ook maar wat te zeggen/schrijven hebben................ik geloof er geen reet van dat hij dat gezegd heeft.
Zullen vast mensen zijn die geen fan zijn van Spies.

Van Crash.net

Spies: I know what I want to do next year

-verhaal-

Lees ik Tech3 met fabrieksondersteuning? :Y

Ik geloof niet alles maar als ik het van meerdere bronnen hoor begin ik het wel te geloven. Trouwens, de commentatoren van worldsbk.com zijn zeer grote Spies fans en die van Eurosport volgens mij ook wel.. ik inderdaad niet maar heb zeker wel bewondering voor zijn prestaties! :}
 
Laatst bewerkt:
Wie is www.vdwracing.nl :?

Krijg 2 x een scherm dat ik moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord :+


Ik kan me niet voorstellen dat Spies zoiets zegt in het openbaar....naja....tijd zal het leren :)
 
Volgens de media zei Spies nog niet zo lang geleden dat hij MotoGP wel als de hoogste trap ziet maar het circus erom heen niet zo waardeert. Dit vond hij beter aan het WSBK. Dus geen reet interesseren lijkt mij wat overtrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan