Ben Spies

Wie is www.vdwracing.nl :?

Krijg 2 x een scherm dat ik moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord :+


Ik kan me niet voorstellen dat Spies zoiets zegt in het openbaar....naja....tijd zal het leren :)

Ik krijg die VDW melding al 2 dagen. Volgens mij heeft het met een banner te maken (gok ik).
 
Ik krijg die VDW melding al 2 dagen. Volgens mij heeft het met een banner te maken (gok ik).

MiTo,vindt overigens de motogp spannender dan de Superbikes.Wie had dat aan het begin van het seizoen gedacht.
Als 1 man sneller is dan de rest,hoe knap ook,is er geen reet meer aan. :N
Gelukkig zit het in de motogp beter verdeeld dankzij keessie en Gorge. :Y
Stiekem ben ik daar ook een beetje blij om want Motrogp is toch mijn grote liefde en Superbikes gewoon een goede 2e.
 
Spies gaat dat kampioenschap nog wel vaker op z'n naam zetten als 'ie niet binnen no-time naar de MotoGP vertrekt. Dit jaar is in mijn ogen voor Haga, toch wel een beetje één der laatste kansen voor de Jappanse keizer op twee wielen.
Lukt het hem nu niet met een Ducati 1200 machine in 2009, ben ik heel erg bang dat Haga de geschiedenis ingaat als de eeuwige tweede. Zou zonde zijn voor hem.

Anders wat: Iemand toevallig nog de Ben Spies replica gezien na afloop van de TT Assen op de terugweg?! :9~ Weet niet of die toevallig van een MF-er is, maar man o man wat een prachtige fiets! :}


Ja die heb ik ook gezien! Echt bruut ding :9~
 
Deze toevallig :?

Dan is ie van een mede-MFér ;)


full


full
 
Spies gaat dat kampioenschap nog wel vaker op z'n naam zetten als 'ie niet binnen no-time naar de MotoGP vertrekt. Dit jaar is in mijn ogen voor Haga, toch wel een beetje één der laatste kansen voor de Jappanse keizer op twee wielen.
Lukt het hem nu niet met een Ducati 1200 machine in 2009, ben ik heel erg bang dat Haga de geschiedenis ingaat als de eeuwige tweede. Zou zonde zijn voor hem.

Anders wat: Iemand toevallig nog de Ben Spies replica gezien na afloop van de TT Assen op de terugweg?! :9~ Weet niet of die toevallig van een MF-er is, maar man o man wat een prachtige fiets! :}
thx , o was jij dat :W .
nu alleen maar hopen dat Ben in de SBK blijft -O-
 
Laatst bewerkt:
thx , o was jij dat :W .
nu alleen maar hopen dat Ben in de SBK blijft -O-

Weet je wat ik zo jammer vind, dat een amerikaan uit het AMA-kampioenschap komt kijken in het "Europese" WSBK en gelijk bijna alle concurrenten onder de tafel veegt. Alsof het AMA-kampioenschap van een hoger niveau is dan het WSBK. Ik probeer mijzelf maar te verkopen dat hij een megatalent is. :')
 
Weet je wat ik zo jammer vind, dat een amerikaan uit het AMA-kampioenschap komt kijken in het "Europese" WSBK en gelijk bijna alle concurrenten onder de tafel veegt. Alsof het AMA-kampioenschap van een hoger niveau is dan het WSBK. Ik probeer mijzelf maar te verkopen dat hij een megatalent is. :')

Waarom?
Hoe vaak zien we dat de BSB jongens harder rond gaan dan de WSBK jongens?
Spies laat enkel zien dat hij heel snel leert en over een zeer sterke motor beschikt ( af en toe ook een minder sterke motor )
 
Spies is echt wel wonderbaarlijk goed op dit moment. Ik ben zo bang dat hij naar Motogp verhuist en daar zijn beste jaren wegggooid in het middenveld. Waarom niet gewoon in SBK blijven en alle records verbreken.....
 
wat we eigenlijk al wisten :Y

zie racesport.nl:

Regerend World Superbike kampioen Troy Bayliss, is van mening dat het Amerikaanse wonderkind Ben Spies en het Factory Yamaha team de beste kansen hebben om de 2009 World Superbike titel te veroveren. :Y *O*

27665.jpg


Troy Bayliss:

"Het zag ernaar uit dat Nori een grote kans maakte op het winnen van de titel, maar het is duidelijk dat Ben nu echt in goede vorm is. Op het moment is Ben absoluut de sterkste man in het kampioenschap. Yamaha heeft in vergelijking met vorig jaar weer een verdere stap voorwaarts gemaakt en de machine loopt verschrikkelijk goed. De manier waarop ze de motor nu hebben is als ‘big-bang', het is zoals de Ducati stijl. Het is een fantastische machine, dat is een ding wat zeker is."
 
Laatst bewerkt:
Hey Elbowz,

Ik ga zaterdag en zondag er ook heen en volgens de duitse berichten blijft het droog :-)
Weet jij toevallig hoe laat de races beginnen?
 
van superbikeplanet.com:

Ben Spies to stay with Yamaha in 2010 and 2011

Yamaha Motor Company., Ltd and Yamaha Motor Europe N.V. are delighted to announce that an Agreement has been concluded with Ben Spies for his participation with Yamaha for 2010 and 2011. The program foresees a season in 2010 with the Yamaha World Superbike Team based in Gerno di Lesmo, Italy and a switch to Yamaha's satellite MotoGP team for 2011.
Laurens Klein Koerkamp, Racing Manager Yamaha Motor Europe said - "We got to know Ben this season in our Yamaha World Superbike Team as a very talented, professional and dedicated person whom we are thrilled to continue working with. Not only is the relationship between Ben, the team and Yamaha in general very successful but also it's a pleasure to work with him. This early agreement permits Yamaha and Ben Spies to now fully focus on their 2009 World Superbike campaign in their challenge to achieve their first World Superbike Championship titles together."


Lin Jarvis, Managing Director of Yamaha Motor Racing said - "We are truly excited about the prospect of Ben's arrival into our future MotoGP program. Ben is doing a great job for Yamaha in his first season in the World Superbike Championship. He is in great shape to challenge for the title this year and we will be rooting for him at the remaining four events this season. Ben's primary mission is to win both his and Yamaha's first World Superbike title. After that when Ben eventually makes the move to the MotoGP championship we will be ready for him and, in line with the new MotoGP regulations, we will create a place for him within the Yamaha satellite team and give him the support he needs for his next challenge.

Ben Spies:

"I am very happy to say that I will remain a part of the Yamaha family and will continue in the WSB series for 2010. This is an exciting period of my racing career and I look forward to even more. Yamaha has been great in the warm welcome that I have received entering the world level and I want to thank them for all they have done, and giving me their trust for a next career step into MotoGP in 2011."
 
Ben Spies, de revelatie van het 2009 World Superbike seizoen, heeft een overeenkomst weten te bereiken met Yamaha. De Amerikaan zal nog een jaar actief blijven in het WK Superbike om daarna over te stappen naar de MotoGP klasse.
 
Laatst bewerkt:
Nice, maar volgend jaar MotoGP was ook leuk geweest. Gelukkig gaat het nu niet ten koste van Colin Edwards!

Ik vind het fantastisch dat Ben in de Superbike blijft (toch mijn favoriete klasse). Ook fantastisch dat Colin (hoogst waarschijnlijk) in de MotoGP blijft....ook al had ik het niet erg gevonden als Colin naar de Superbike was gekomen.

Gewoon een win win situatie.
 
Ik vind het fantastisch dat Ben in de Superbike blijft (toch mijn favoriete klasse). Ook fantastisch dat Colin (hoogst waarschijnlijk) in de MotoGP blijft....ook al had ik het niet erg gevonden als Colin naar de Superbike was gekomen.

Gewoon een win win situatie.
helemaal mee eens inderdaad!
 
Ben zat eerst op de 19e tijd, dus ik vroeg mij af of hij nu voor het eerst op een circuit was aangekomen dat hem niet zo ligt, maar in de 2e kwali vocht hij alweer met Haga voor de 2e plek. Wat een talent heeft die man, weer een onbekend circuit, weer vooraan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan