Ben Spies

Biaggi, Kocinski, Melandri, Checa, Barros etc. waren ook allemaal "afgeschreven" maar hebben ook allemaal weer gewonnen in de SBK.
Dus het zou me niks verbazen wanneer Spies in de SBK gewoon weer voor de overwinning mee kan doen. :)
 
Biaggi, Kocinski, Melandri, Checa, Barros etc. waren ook allemaal "afgeschreven" maar hebben ook allemaal weer gewonnen in de SBK.
Dus het zou me niks verbazen wanneer Spies in de SBK gewoon weer voor de overwinning mee kan doen. :)

maar het moet ook niet zo worden dat het WK Superbike zo'n afgeschreven GP coureurs klasse word.
 
dat is het al een beetje.
:^

Erg clean racen gezien in Australië, berekenend en met de gedachte op het kampioenschap. Terwijl ik bij het WSBK altijd de gedachte bleef behouden van het rammen en raggen, als een gek om de overwinning. Daarvoor doen de stock races het qua race geweld beter, of het BSB.

De WSBK heeft tegenwoordig vooral veel coureurs die het of vanwege de leeftijd, het talent of het geld geld niet in de GP konden maken maar wel de wilde haren kwijt zijn en de ervaring hebben om het racen clean te houden.

En toch kijk ik nog heel graag. :P
 
Laatst bewerkt:
Ben die gaat ons nog verrassen op de Duuc ......onthouden he ;) :+ :Y :Y
Want, krijgt 'ie een rode lantaarn op z'n zitje gemonteerd :?

:+




..oké, oké..ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat Ben goed voor de dag komt maar hé..ik heb toch zoiets van 'als het Rossi en Burgess niet lukt, gaat het dan nu wel lukken'?
Ja, als het roer rigoureus om gaat..
 
883371_10151547948710769_628998657_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Want, krijgt 'ie een rode lantaarn op z'n zitje gemonteerd :?

:+




..oké, oké..ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat Ben goed voor de dag komt maar hé..ik heb toch zoiets van 'als het Rossi en Burgess niet lukt, gaat het dan nu wel lukken'?
Ja, als het roer rigoureus om gaat..

Dat hebben ze allemaal Arco ........maar volgens mij past Ben in de Motogp alleen maar op de Ducati omdat deze naar mijn idee meer weg heeft van een Superbike (qau rijgedrag) dan welke fiets dan ook in het circus , ga nou niet raggen met een Yamaha want dan krijg je het effect van wat er is gebeurd in seizoen 2012 en dan val je in het rijtje van de pechvogels terwijl je het zelf in de hand heb door het niet correct behandelen van het materiaal wat je eigenlijk zelf het werk moet laten doen omdat het al zo snel en wendbaar is als de pest , met een vloeiende rijstijl ( hebben ze niet allemaal ) kan je deze machines perfect naar je hand zetten ....alleen moet je de info wel goed weten over te brengen .

Dit verhaal verzin ik niet zelf hoor , maar naar het luisteren van het verhaal kon ik het alleen maar begrijpen .....een verdere uitleg kan ik hier niet planten want dan heb ik 2 pagina's nodig :Y _O- ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben's topic heeft er nog 30 te gaan - neem de tijd. :+

Dat was een smoes Mark "Ouwe knarren" kunnen niet zoveel meer onthouden ;)

Pas bevestig ...... :Y

Ik golfde vroeger met m'n maat Jaap en die heeft slechte ogen en is daarom gestopt , totdat z'n vrouw zei maar dan ga je toch weer met Ger ?? ,.... ja maar die is al 55 vrouwtje ......ja maar Jaapie die heeft wel goeie ogen dus waarom niet .
Oké hij belde mij en zo gezegd zo gedaan wij de baan op en na een hole of 5 ja hoor bingo .....uhhhh Ger heb jij m'n bal nog gevold en gezien waar hij heen ging , ik zeg ja natuurlijk ......oké dat is fijn zei hij ...en waar is hij dan geland , uhhhh Jaap dat weet ik niet meer .
full
 
Laatst bewerkt:
Dat was een smoes Mark "Ouwe knarren" kunnen niet zoveel meer onthouden ;)

Pas bevestig ...... :Y

Ik golfde vroeger met m'n maat Jaap en die heeft slechte ogen en is daarom gestopt , totdat z'n vrouw zei maar dan ga je toch weer met Ger ?? ,.... ja maar die is al 55 vrouwtje ......ja maar Jaapie die heeft wel goeie ogen dus waarom niet .
Oké hij belde mij en zo gezegd zo gedaan wij de baan op en na een hole of 5 ja hoor bingo .....uhhhh Ger heb jij m'n bal nog gevold en gezien waar hij heen ging , ik zeg ja natuurlijk ......oké dat is fijn zei hij ...en waar is hij dan geland , uhhhh Jaap dat weet ik niet meer .
[afbeelding]

_O- _O- zo heeft iedereen wat Gerrit!
 
Wat ik van Zeelenberg gehoord heb klopt het wat Gerrit zegt. De Yamaha moet vloeiender gereden worden, zo heeft Rossi hem ontwikkeld en Spies rijd agressiever. bij de Ducati zou dit andersom zijn, daarom denk ik dat zowel Rossi als Spies nu op hun plek zitten. Het is zoals Gerrit als zegt niet zo simpel als hier beschreven. Maar in grote lijnen komt het hier op neer.

hoop dat spies dit jaar lekker in de top 5 kan mee draaien, ook al zou dit zeker in het begin van het seizoen nog niet meevallen.

hup Ben!!
 
Ok, ik kan me in het hier voorgaande stellen. Maar wat verklaart dan zijn beloftevol rookiejaar? En eigenlijk was zijn erop volgende jaar ook zo slecht nog niet. Was wel op een 800, maar goed mag hier dan wel meer mee geragd worden?
Maar het zou super zijn mocht Ben ducati vooraan krijgen :Y (of omgekeerd _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik kan me in het hier voorgaande stellen. Maar wat verklaart dan zijn beloftevol rookiejaar? En eigenlijk was zijn erop volgende jaar ook zo slecht nog niet. Was wel op een 800, maar goed mag hier dan wel meer mee geragd worden?
Maar het zou super zijn mocht Ben ducati vooraan krijgen :Y (of omgekeerd _O- )
Precies. Nee denk dat er iets anders speelt..
 
Wat ik van Zeelenberg gehoord heb klopt het wat Gerrit zegt. De Yamaha moet vloeiender gereden worden, zo heeft Rossi hem ontwikkeld en Spies rijd agressiever. bij de Ducati zou dit andersom zijn, daarom denk ik dat zowel Rossi als Spies nu op hun plek zitten. Het is zoals Gerrit als zegt niet zo simpel als hier beschreven. Maar in grote lijnen komt het hier op neer.

hoop dat spies dit jaar lekker in de top 5 kan mee draaien, ook al zou dit zeker in het begin van het seizoen nog niet meevallen.

hup Ben!!


:Y
 
Dat hebben ze allemaal Arco
Jaaaaaa, maar niet zo'n mooie op het kontje :+


...maar volgens mij past Ben in de Motogp alleen maar op de Ducati omdat deze naar mijn idee meer weg heeft van een Superbike (qau rijgedrag) dan welke fiets dan ook in het circus , ga nou niet raggen met een Yamaha want dan krijg je het effect van wat er is gebeurd in seizoen 2012 en dan val je in het rijtje van de pechvogels terwijl je het zelf in de hand heb door het niet correct behandelen van het materiaal wat je eigenlijk zelf het werk moet laten doen omdat het al zo snel en wendbaar is als de pest , met een vloeiende rijstijl ( hebben ze niet allemaal ) kan je deze machines perfect naar je hand zetten ....alleen moet je de info wel goed weten over te brengen .

Dit verhaal verzin ik niet zelf hoor , maar naar het luisteren van het verhaal kon ik het alleen maar begrijpen .....een verdere uitleg kan ik hier niet planten want dan heb ik 2 pagina's nodig :Y _O- ;)
Dit geloof ik graag hoor, we zullen zien wat Ben ons nog brengt ;)

Ok, ik kan me in het hier voorgaande stellen. Maar wat verklaart dan zijn beloftevol rookiejaar? En eigenlijk was zijn erop volgende jaar ook zo slecht nog niet. Was wel op een 800, maar goed mag hier dan wel meer mee geragd worden?
Ja daar zeg je wat Sepp..
Maar het zou super zijn mocht Ben ducati vooraan krijgen :Y (of omgekeerd _O- )
:^
 
Als Spies een goed jaar heeft zit hij in 2014 met Dovi in het fabrieksteam.
Carrière weer up and running. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan