Ben Spies

Ben benieuwd wat deze jongen op een M1 kan laten zien in de Motogp. Er zijn genoeg Superbikes mannen die hebben bewezen dat succes in de WSB niet meteen succes in de Motogp betekend.

Nou is de Yamaha natuurlijk een andere fiets dan de Suzuki waar Ben vorig jaar een wildcard mee reed.
 
Spies tog naar motogp! *O*
2010 komt er aardig wat nieuw talent van sbk, 250cc binnen, mooi! :)
 
wel kicken voor Ben *O* ,minder voor mij -O- .( wordt weer nieuwe stickers plakken :( )



:X :X :X


gaat weer een vermogen ... :P :P

hopelijk gaat het hem dan wel beter af als( t )doseland.... .... :X :X :X

maar goed dat is dan afwachten ....

ben benieuwd wat edwards heeft te melden.... O-) O-) O-) O-)
 
weet iemand waar Tom Sykes gebleven is :?
Die heeft op moment geen zitje volgens mij. Ik denk dat ze bij Yamaha toch meer verwacht hadden van de jongen, zijn middelmatige prestaties zijn simpelweg niet goed genoeg. Ik hoop voor hem dat-ie ergens anders een plekje vindt, en dat hij daar beter uit de voeten kan.
 
Die heeft op moment geen zitje volgens mij. Ik denk dat ze bij Yamaha toch meer verwacht hadden van de jongen, zijn middelmatige prestaties zijn simpelweg niet goed genoeg. Ik hoop voor hem dat-ie ergens anders een plekje vindt, en dat hij daar beter uit de voeten kan.
ok thx :W
 
In plaats van 1 en 2 in het kampioenschap volgend jaar 1, 2 en 3. Mogen 40 Honda's in de Moto 2 strijden om de titel.
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Spies to make wild card appearance at Valencia
Saturday, 03 October 2009

Ben Spies will make a wild card appearance for Yamaha in the final round of 2009 at Valencia ahead of his permanent move into MotoGP next year.


Following the announcement on Thursday that Ben Spies will move to MotoGP in 2010, Yamaha Motor Company now announces that it will enter the Texan as a wild card into the season-ending Valencia race.

25-year-old Spies will participate as a single rider entry of a Yamaha Factory Racing Team, using YZR-M1 test bikes brought over from Japan. The Valencia MotoGP round takes place 6-8th November, two weeks after the final World Superbike round in Portugal.

The wild card entry will provide an opportunity for Spies to get extra circuit time prior to his inclusion in the Tech 3 Yamaha Team for the two-day MotoGP test on the Tuesday and Wednesday after the Grand Prix.

Yamaha Factory Racing Team Press Release
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Spies to make wild card appearance at Valencia
Saturday, 03 October 2009

Ben Spies will make a wild card appearance for Yamaha in the final round of 2009 at Valencia ahead of his permanent move into MotoGP next year.


Following the announcement on Thursday that Ben Spies will move to MotoGP in 2010, Yamaha Motor Company now announces that it will enter the Texan as a wild card into the season-ending Valencia race.

25-year-old Spies will participate as a single rider entry of a Yamaha Factory Racing Team, using YZR-M1 test bikes brought over from Japan. The Valencia MotoGP round takes place 6-8th November, two weeks after the final World Superbike round in Portugal.

The wild card entry will provide an opportunity for Spies to get extra circuit time prior to his inclusion in the Tech 3 Yamaha Team for the two-day MotoGP test on the Tuesday and Wednesday after the Grand Prix.

Yamaha Factory Racing Team Press Release

Leuk uitje voor Spies :)
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is er ook een afbeelding opgedoken van de kleurstelling waarmee Spies mogelijk tijdens de Grand Prix op Valencia zal rijden. Op een Japanse motorshow werd naast de machines van Valentino Rossi en Jorge Lorenzo onderstaande uitvoering van de YZR-M1 gespot.

Bron: Racesport.nl

full


Damn wat lekker :9~
 
Die rijd next year 95% zeker voor het Kawasaki team in de WSB naast Vermeulen.

Is nu officieel bevestigd...

Vermeulen naar Kawasaki :? Vind het toch wel apart... Zal misschien niets beters hebben kunnen krijgen, want ben nu eerlijk Kawasaki heeft niet echt potjes kunnen breken in het WSBK... |(
 
Is nu officieel bevestigd...

Vermeulen naar Kawasaki :? Vind het toch wel apart... Zal misschien niets beters hebben kunnen krijgen, want ben nu eerlijk Kawasaki heeft niet echt potjes kunnen breken in het WSBK... |(

Kawasaki's plannen liegen er niet om; MotoGP project alsook alle AMA actieviteiten zijn stilgelegt en ze schijnen groots uit te pakken in het WSBK in 2010.
 
Is nu officieel bevestigd...

Vermeulen naar Kawasaki :? Vind het toch wel apart... Zal misschien niets beters hebben kunnen krijgen, want ben nu eerlijk Kawasaki heeft niet echt potjes kunnen breken in het WSBK... |(

Toch wel vreemd nou.... Kawasaki levert wel de snelste weg fiets. Ik heb hier een test liggen tussen de snelste 16 supersports. Kawasaki op nr.1 en aprilia op nr.2.
Ik denk dat het ook ligt aan de coureurs. Misschien kan vermeulen wel potten breken.
Ik hoop het wel want kawasaki hoort wel echt thuis in de racerij.
 
Toch wel vreemd nou.... Kawasaki levert wel de snelste weg fiets. Ik heb hier een test liggen tussen de snelste 16 supersports. Kawasaki op nr.1 en aprilia op nr.2.
Ik denk dat het ook ligt aan de coureurs. Misschien kan vermeulen wel potten breken.
Ik hoop het wel want kawasaki hoort wel echt thuis in de racerij.
T probleem met Kawa is dat die dingen verschrikkelijk hard lopen alleen vreten ze banden en dat is een probleem waar ze al heel lang mee kampen
Zodra dat opgelost is denk ik dat ze heel wat kunnen bereiken
Met je de juiste coureur erop uiteraard
 
Toch wel vreemd nou.... Kawasaki levert wel de snelste weg fiets. Ik heb hier een test liggen tussen de snelste 16 supersports. Kawasaki op nr.1 en aprilia op nr.2.
Ik denk dat het ook ligt aan de coureurs. Misschien kan vermeulen wel potten breken.
Ik hoop het wel want kawasaki hoort wel echt thuis in de racerij.
Ik denk dat er nog best wel een verschil is tussen een supersport test voor thuisgebruikers, en supersport machines op circuit in professionele wedstrijden. Yamaha overheerst in de MotoGP, staat er netjes voor in de WSBK, wint zo goed als zeker de WSS, heeft de BSB gewonnen, en wint vast nog wel wat landelijke kampioenschappen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan