Ben Spies

Dacht al dat hij gay was :P


Maar wel een hele snelle :9 ...........
full
 
man man man

Ben Spies Forced in to a further stop


Unfortunately yesterday’s free practice sessions highlighted the muscular problems still afflicting Ben Spies.

The intense rehabilitation activities which the Texan has undergone in the last 4 weeks have brought about a clear improvement but it still not sufficient for Spies to demonstrate his true potential on the track.

After an analysis of the situation, the Pramac Racing Team, Ducati Corse and the rider have taken the mutual decision to continue rehabilitation and physiotherapy and to interrupt all track activities to allow Ben to complete his total physical recovery.

In the next few days Ben Spies will undergo further medical checks in order to have a clearer appraisal of the situation and evaluate the treatment to be followed for full recovery.
 
Pfff... Je ziet de artikelen voor de komende jaren al voor je hè. "Plagued by injuries, Ben Spies never recovered from his desastrous 2012 season"... :(
 
Het kan me niet schelen waar die gaat rijden. Hoop dat zijn miserie ophoudt, het is al lang genoeg.
Maar vrees dattie ondertussen met een mentaal probleem te kampen heeft ook, na zoveel tegenslag.
 
Al zou hij voor 2015 bij Suzuki getekend hebben, dat nieuws maakt hij echt nu nog niet bekend :N

Ik gok op contact verlenging bij Ducati.
 
Al zou hij voor 2015 bij Suzuki getekend hebben, dat nieuws maakt hij echt nu nog niet bekend :N
.


Ik zou niet weten waarom niet... Crutch heeft het ook al gedaan.
En dit jaar is voor hem bij Ducati is toch al weggegooid.

Ik hoop dat hij voor Suzuki gaat! Gun die vent echt nog een goede toekomst!

Spies is volwassen genoeg om er in 2014 nog vol voor te gaan bij Ducati!
 
Laatst bewerkt:
Maar staan je team/eigenaar/sponsors er dan nog wel achter? :)

Ik zou zeggen op dat niveau moet dat toch wel. Anders hebben ze er zich
zelf mee... Ik bedoel, wie schiet er wat mee op als 1 vd 3 er niet achter staat.

Alhoewel... Een sponsor zou wel eens wat moeilijk willen/kunnen doen.

We horen t wel! ;)
 
Nou ja, dit werd er gezegd? dus ik was benieuwd...

Volgens mij is er helemaal geen nieuws. Spies rijdt in Indianapolis, maar dat was al een tijdje bekend. Spies rijdt dit jaar en volgend jaar voor Ducati. Ook niks nieuws. Ik denk niet dat er nu al contracten getekend worden voor 2015 en verder (m.u.v. de tweejarige contracten vanaf 2014), dus ik zou niks schokkends verwachten dezer dagen...
 
Zal ik jullie dan maar helpen.

Spies had aangekondigd dat hij iets 'fun' qua nieuws had te melden. Hij gaat met een Ducati Diavel Dragracer op Indy op donderdag rijden. Zie cycleworld.com voor de details.
 
Volgens mij is er helemaal geen nieuws. Spies rijdt in Indianapolis, maar dat was al een tijdje bekend. Spies rijdt dit jaar en volgend jaar voor Ducati. Ook niks nieuws. Ik denk niet dat er nu al contracten getekend worden voor 2015 en verder (m.u.v. de tweejarige contracten vanaf 2014), dus ik zou niks schokkends verwachten dezer dagen...

Tja volgend jaar voor Ducati, ik was er niet zo zeker meer van. Bradl en Smith hadden ook beide een contract t/m 2014 maar er werd toch hevig gespeculeerd of die niet even opgedoekt konden worden.

Maar dit nieuws is niet echt schokkend ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan