Motor-Forum

Select Forum

Ben Spies

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
svenxtx schreef op 20 september 2013 @ 14:04:
Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.

Jarenlang dominant in Amerika; in zijn eerste jaar direct dominant in de Superbikes; in zijn eerste GP-jaar direct pole positions en podiums; in zijn eerste fabrieksjaar een race gewonnen en meerdere podiums. Daarna snel bergaf naar meer revalideren dan mijn opa ooit heeft hoeven doen.

Als alles klopt bij Ben, dan zou je hem qua statistieken gerust neer kunnen zetten naast Andrea Dovizioso (ook één race win, podiums, kampioen geweest). Die jongens zijn fantastisch, ondanks dat ze Valentino, Marquez, Rossi en Pedrosa doorgaans voor moe(s)ten laten gaan.

Of je dat "wauw" noemt of niet ligt er maar net aan hoe makkelijk je onder de indruk bent van iemand, denk ik dan. :)

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Je vergeet de grootste in je rijtje 8-)
Abject en infaam

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
En Valentino en Rossi schijnt 1 persoon te zijn naar men beweert. ;)
Abject en infaam

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
Paul4all schreef op 20 september 2013 @ 17:36:
En Valentino en Rossi schijnt 1 persoon te zijn naar men beweert. ;)

Valentino is de grootste, met z'n 1 meter 85 ofzo, dus vond ik dat hij wel twee keer genoemd mocht worden. :+

The Kentucky Kid #69 Forever!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
twonha schreef op 20 september 2013 @ 17:09:

[...]

Jarenlang dominant in Amerika; in zijn eerste jaar direct dominant in de Superbikes; in zijn eerste GP-jaar direct pole positions en podiums; in zijn eerste fabrieksjaar een race gewonnen en meerdere podiums. Daarna snel bergaf naar meer revalideren dan mijn opa ooit heeft hoeven doen.

Als alles klopt bij Ben, dan zou je hem qua statistieken gerust neer kunnen zetten naast Andrea Dovizioso (ook één race win, podiums, kampioen geweest). Die jongens zijn fantastisch, ondanks dat ze Valentino, Marquez, Rossi en Pedrosa doorgaans voor moe(s)ten laten gaan.

Of je dat "wauw" noemt of niet ligt er maar net aan hoe makkelijk je onder de indruk bent van iemand, denk ik dan. :)

Juist! Het is maar net hoe je het wilt benaderen. Is het glas half vol of half leeg?
Spies is een fantastisch coureur. Heb hem prachtige dingen zien doen op de R1.

Door alle pech die hij gehad heeft, misschien niet uitgegroeid tot een topper. Maar wel een erg spectaculair rijdende subtopper!
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
quote:
twonha schreef op 20 september 2013 @ 18:44:

[...]

Valentino is de grootste, met z'n 1 meter 85 ofzo, dus vond ik dat hij wel twee keer genoemd mocht worden. :+

Scherp ;)
Abject en infaam

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
Daarom zei ik ook dat z,n motogp carriere als een nachtkaarsje uit gaat. Hopelijk vindt hij de weg naar boven terug

Hij werd niet voor niks doorgelaten naar de motoGP na z,n WK titel, het zah er veelbelovend uit,ook z,n eerrste motogp jaar...daarna ging het alleen maar bergafwaarts

Beetje zoals Toseland...goed in WSBK maar te licht voor MotoGP

Tot nu toe is Edwards de enige die een blijvertje was dacht ik...?
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
svenxtx schreef op 20 september 2013 @ 14:04:
Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.
Ik zou mijn leventje er wel op kunnen teren. :')
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Jij (wij) wel maar in het wereldje van de pro's ben je dan gewoon een subtopper.
Abject en infaam

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Paul4all schreef op 21 september 2013 @ 00:03:
Jij (wij) wel maar in het wereldje van de pro's ben je dan gewoon een subtopper.
Ach, de komende veertig jaar zit ik lekker als 'WK Nederlander' met een goede onkostenvergoeding bij de NOS op televisie. :')
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
Maar ff serieus, je gaat iemand die jaren alles wint in het AMA en wereldkampioen wordt in het WSBK -welk jaar dan ook- -of dat zo is- geen subtopper noemen. ;)

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Jawel, de echte toppers zijn Lorenzo, Rossi, Marquez, Stoner (van deze tijd dan natuurlijk).
Daar hoort Ben gewoon niet bij.
Abject en infaam

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Paul4all schreef op 21 september 2013 @ 00:11:
Jawel, de echte toppers zijn Lorenzo, Rossi, Marquez, Stoner (van deze tijd dan natuurlijk).
Daar hoort Ben gewoon niet bij.
Hmmm is de spoeling zo dun. :?
Dat zijn de aliens.
Er zijn veel meer toppers. _O-

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
De top is altijd smal, that's why they call it the top ;)
Abject en infaam

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Worldbeater schreef op 21 september 2013 @ 00:12:

[...]
Hmmm is de spoeling zo dun. :?
Dat zijn de aliens.
Er zijn veel meer toppers. _O-

Daar hoort Colin Edwards zelfs bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Paul4all schreef op 21 september 2013 @ 00:15:
De top is altijd smal, that's why they call it the top ;)
Ik hoop dat je leven er wat rooskleuriger uitziet en niet alleen maar in zwart/wit stellingen.
Althans mijn mening is anders.

Maar in dit geval zou je Wil Hartog dus ook geen topper noemen.
Die ene overwinning op Assen wordt nu nog door iedere motorsportliefhebber geëerd.

Elke racer is een topper die qua talent en snelheid uitstijgt boven op excellent.
Zelfs de middenmoot van de moto3 heeft allemaal razendsnelle toppers, jonge ventjes die zo even twintig tot dertig seconden per ronde sneller rijden dan zelfbenoemde regionale coureurs. :)

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
gerrit1957 schreef op 21 september 2013 @ 09:22:
Daar hoort Colin Edwards zelfs bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij wilde het podium niet opkomen. :N :+

Colin Edwards topper.jpg

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
quote:
Worldbeater schreef op 21 september 2013 @ 09:35:

[...]
Ik hoop dat je leven er wat rooskleuriger uitziet en niet alleen maar in zwart/wit stellingen.
Althans mijn mening is anders.

Maar in dit geval zou je Wil Hartog dus ook geen topper noemen.
Die ene overwinning op Assen wordt nu nog door iedere motorsportliefhebber geëerd.

Elke racer is een topper die qua talent en snelheid uitstijgt boven op excellent.
Zelfs de middenmoot van de moto3 heeft allemaal razendsnelle toppers, jonge ventjes die zo even twintig tot dertig seconden per ronde sneller rijden dan zelfbenoemde regionale coureurs. :)

Jouw definitie van de top is anders dan de mijne, laten we het daar maar op houden. ;)
Abject en infaam

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Paul4all schreef op 21 september 2013 @ 10:09:
Jouw definitie van de top is anders dan de mijne, laten we het daar maar op houden. ;)
Ja ik wilde inderdaad (gisteren) niet uitweiden over de begripsbepaling van een topper. :Z ;)

Braaaaappp

Reg. datum:
19 mrt. 2007
Wat steekt die nu uit volgend seizoen enzo...?
---- https://www.facebook.com/motorlikes -----

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
misirlou schreef op 22 oktober 2013 @ 13:41:
Wat steekt die nu uit volgend seizoen enzo...?

Nog onbekend. Ducati zal hem wel op de Panigale willen zetten, Ben zal in de MotoGP willen blijven rijden. Moeten ze ongetwijfeld nog over bekvechten.

Braaaaappp

Reg. datum:
19 mrt. 2007
http://www.gpone.com/en/2...-Ducati.-Va-Petrucci.html

In all this hovers the shadow of Ben Spies and ... the mother. It seems to me that the relationship between the Texan and Borgo Panigale is being closed and that the contract will be broken. Like, at what cost? But above all Ben will retire as the rumors say that come from America because of repeated shoulder problems?
---- https://www.facebook.com/motorlikes -----

Reg. datum:
29 nov. 2009
http://www.motogp.com/en/...+announces+his+retirement

Helaas stopt Ben er mee. Had wel meer willen zien op die Ducati.

-O-
2001 Yamaha Thundercat
2008 Aprilia Tuono

Reg. datum:
06 apr. 2009
Helaas, was toch wel een van men favo rijders waar ik stiekem nog steeds iets van verwachtte..
GO BO !!

Reg. datum:
28 mei. 2007
Zonde!
some is good, more is better, and too much is just about right…

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.