VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Helaas moet ik me afmelden voor de meeting, ik krijg het er niet tussendoor gefietst (letterlijk in dit geval).




Als troost ga ik een pc laten inbouwen en laten tunen bij Ten Kate })
 
Deelnemers 2009 meeting

Vincent: Betaald
Don: Betaald
Tim: Betaald
Yrjo: Betaald
JZ : Betaald
Bliksems: Betaald
Tomaaz: Betaald
Hakman: Betaald
Sneedee: Betaald
Raven: Betaald :} Thanks ouwe sponsoraar :}
Sam
Gerjen
silverfang o.v.b.
Akoller o.v.b.
Pepe o.v.b.
2-wheel fanatic o.v.b.
SebastianE o.v.b.
jonesssss o.v.b.
Arlo o.v.b.
Pmugen o.v.b.
Viper_1st o.v.b.
Mihoe o.v.b.
Super-Grover Zondagrit deelnemer
wsx o.v.b. zaterdag en evt. zondagrit deelnemer





Willen de mensen die meegaan a.s.a.p. hun €12,50 overmaken!


:Y En als je betaald hebt laat het even weten :Y
 
Laatst bewerkt:
wat zijn de exacte plannen? Ik wil wel graag erbij zijn...
Betaling zal ik dan ook deze week voor zorgen.
 
wat zijn de exacte plannen? Ik wil wel graag erbij zijn...
Betaling zal ik dan ook deze week voor zorgen.
Wat wil je precies weten?

Vast staat dat niks vast staat. Het ligt een beetje aan het weer.

Wat wel vast staat is dat de eerste gasten vrijdag avond vanaf 20:30 welkom zijn in Ulestraten. Die avond werd voorheen gebruikt om elkaar wat beter te leren kennen: VTR-SP video's, flesje bier/fris wat ouwehoeren enz.

Zaterdag gebruiken we voor een leuke tourtocht. Ook hier ligt het aan het weer. We wachten dat de laatste personen zich hebben aangesloten en pas dan vertrekken we. Geen vast tijdschema, maar is niet de bedoeling als het mooi weer is dat we pas om 13:00 vertrekken.
Die avond zal er gekookt worden of een gezellige BBQ. Alles op zijn tijd en wellicht is er behoefte om Maastricht wat later die avond onveilig te maken. Voor de mensen die dat niet willen: ook geen probleem. Voor hun is er de mogelijkheid om op de locatie te blijven of een lekker terrasje te gaan nemen.

Zondag ben ik bezig om Stefan van Bitubo suspention te vragen. (voor hem is het ook een zondag, maar hij ging kijken of hij 's morgens effe langskon komen.) Hij kan ons het een en ander vertellen over de werking van veringen en hier en daar wat tips geven bij het afstellen. Hij zal geen uitgebreide workshop geven, of fietsen compleet gaan afstellen.
Als we daarmee klaar zijn, volgt weer een leuke route die we op de dag zelf bepalen. (ook weer weersafhankelijk)
We proberen rond 17:00 terug op HK te zijn. Is er nog behoefte aan een boterhammetje ofzo dan kan dat. Daarna heeft iedereen genoeg tijd heeft om terug naar huis te rijden.

JE ziet het: er is wel een programma, maar dat ziijn alleen de randvoorwaarden. De echte meeting maken we zelf, en in goed overleg is er een hoop mogelijk. Mochten er nog meer wensen ideeen zijn, hoor ik ze graag! Misschien kan er nog wat geregeld worden.
Mijn ervaring: hoe meer je regelt, hoe meer er fout kan gaan hahaha.
 
Perfecte uitleg van de way of planning Vince!!!!
Tja kan alleen maar putten uit eerdere ervaringen, en die waren super dus..... waarom iets veranderen als het goed is?! Ik heb er in ieder geval zin in! *O* :]

ik schiet erwin kroll en piet paulusma af als het slecht weer is! :r
 
ik heb er zin in. en die vering man. goed plan. die van mij staat zo afgesteld zoals de winkel hem verkocht heeft aan me.

hahah
 
mmmm arm is nog niet geweldig heb gisteren een stukje gereden dat wil nog wel maar een lange rit wordt hem niet :N . maar heb nog 2 week
 
ik heb vandaag het papiertje op de bank gedaan
.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan