VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Je zou er bijna een bijnaam door creëren _O-



Sam de spijkerman :X





F%&*K man wat een pech :( [afbeelding]
Toevallig familie?:
JackSpijkerman.jpg
 
Vanavond de SP maar es ff schoon gemaakt, nog ff aftanken en klaar.

Ik ga, mits het fatsoenlijk weer is, vrijdag avond rond 21,30 uur die kant op.
Nog meer mensen die wat later op de avond vanuit het midden van het land die kant op gaan??
Wie weet kunne we dan gezamelijk die kant op gaan.

:W



He ik ga ook wat later op de avond. vanuit helmond. iets rond eindhoven.
weet nog niet goed hoe ik ga rijden. met al die weg werk zaam heden.

Maar ik heb eerst iets op de hockeyclub van mijn vriendin te doen. rond hoe laat ben jij rond eindhoven? of misschien nederweert? dan haak ik daar aan denk ik.

laat maar wat weten.
 
het moet wel droog blijven. want ik heb gisteren nog een paar laarzen op de kop getikt. en die zijn niet waterdicht.
alpinestar supertech vented. model vorig jaar.
 
He ik ga ook wat later op de avond. vanuit helmond. iets rond eindhoven.
weet nog niet goed hoe ik ga rijden. met al die weg werk zaam heden.

Maar ik heb eerst iets op de hockeyclub van mijn vriendin te doen. rond hoe laat ben jij rond eindhoven? of misschien nederweert? dan haak ik daar aan denk ik.

laat maar wat weten.

Bij weert heb je een chauffeurs cafe goudreinet zitten. Daar ben ik ongeveer met 1,5 uur denk ik. dus zal daar ergens rond 23.00 uur zijn denk ik.

:W
 
He ik ga ook wat later op de avond. vanuit helmond. iets rond eindhoven.
weet nog niet goed hoe ik ga rijden. met al die weg werk zaam heden.

Maar ik heb eerst iets op de hockeyclub van mijn vriendin te doen. rond hoe laat ben jij rond eindhoven? of misschien nederweert? dan haak ik daar aan denk ik.

laat maar wat weten.

PM anders ff je telfnr, mocht het erg slecht weer zijn vrijdag avond, dan ga ik zaterdagmorgen..

:W
 
Het spijt me, maar ook ik zeg af B|
Heb er enorm veel zin in, maar vind het én zonde van de sp, én de reis niet waard om in de regen te gaan rijden.

Beter luck next year dan maar :(
 
Het spijt me, maar ook ik zeg af B|
Heb er enorm veel zin in, maar vind het én zonde van de sp, én de reis niet waard om in de regen te gaan rijden.

Beter luck next year dan maar :(
Maar het kan aan mij liggen...... maar het regent niet eens. Ik ben met je eens dat de kans op een buitje zeker aanwezig is. Het is alleen de vraag waar die gaat vallen.

In het geval van de noordelijke meeting was het overduidelijk dat het koud en nat zou zijn. Maak je keuze niet te vroeg en houd de buienradar in de gaten.... voordat je je beslissing maakt. (zou mijn keuze zijn)
 
Maar het kan aan mij liggen...... maar het regent niet eens. Ik ben met je eens dat de kans op een buitje zeker aanwezig is. Het is alleen de vraag waar die gaat vallen.

In het geval van de noordelijke meeting was het overduidelijk dat het koud en nat zou zijn. Maak je keuze niet te vroeg en houd de buienradar in de gaten.... voordat je je beslissing maakt. (zou mijn keuze zijn)
Ik heb vanaf vorig weekend elke dag knmi.nl in de gaten gehouden in de hoop dat de verwachting beter zou worden. Op deze site: Buienradar Nederland en regenradar Nederland, actuele neerslag Nederland en buien Nederland, onweer Nederland - bron: meteox.com - buienradar Europa ziet het weer er voor zondag niet veelbelovend uit. Hierdoor heb ik besloten niet te gaan.

Buienradar in de gaten houden heeft weinig zin. Als ik zie dat het droog blijft doe ik er nog 4/5uur over om op de plek van bestemming te zijn ;)
 
Ik heb vanaf vorig weekend elke dag knmi.nl in de gaten gehouden in de hoop dat de verwachting beter zou worden. Op deze site: Buienradar Nederland en regenradar Nederland, actuele neerslag Nederland en buien Nederland, onweer Nederland - bron: meteox.com - buienradar Europa ziet het weer er voor zondag niet veelbelovend uit. Hierdoor heb ik besloten niet te gaan.

Buienradar in de gaten houden heeft weinig zin. Als ik zie dat het droog blijft doe ik er nog 4/5uur over om op de plek van bestemming te zijn ;)

ik had idd moeten kijken waar je vandaan moet komen..... uiteraard is je reden gegrond. jammer dat je er in niet bij kunt zijn.
 
Ben benieuwd wie er nu overblijven?
Even een testje schreeuw ff als je meegaat!


Don:Vr/Za/Zo
 
Laatst bewerkt:
ik kom ook 3 dagen

echter weet ik wel niet of ik de zondag zoals vorig jaar tot 20.30 weg kan blijven aangezien ik nog redelijk veel moet doen voor maandag. Dus de kans zit er wel in dat ik rond 18.u terug wil zijn zodat ik de avond heb om enig ding voor te bereiden voor maandag.
 
Ben er vrijdag en zaterdag bij......zaterdagavond weer richting huis

Weer of geen weer....
 
Het spijt me, maar ook ik zeg af B|
Heb er enorm veel zin in, maar vind het én zonde van de sp, én de reis niet waard om in de regen te gaan rijden.

Beter luck next year dan maar :(

:+ En ik maar denken dat ie SP rijders DieHards zijn |( , bang voor een buitje
die niet eens komt, en dan heb je spijt. Ik wens de echte kerels veel plezier
komend weekend. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan