VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
het wordt tijd voor :
summertime01.gif
 
Ik ben bang dat ik me voor deze meeting ook af moet zeggen. ;(

Ik heb namelijk in die periode een vakantie gepland. Ik ga dan met een groepje (allen op de motor) een weekje rond rijden op Corsica. 8-) :] Voor de heen en terugreis nemen we 2 á 3 dagen zodat we ook nog wat van de alpen mee kunnen pikken. :9
Helaas is dit het enigste periode dat iedereen kon, anders had ik het graag allebei mee willen maken.
 
Ik ben bang dat ik me voor deze meeting ook af moet zeggen. ;(

Ik heb namelijk in die periode een vakantie gepland. Ik ga dan met een groepje (allen op de motor) een weekje rond rijden op Corsica. 8-) :] Voor de heen en terugreis nemen we 2 á 3 dagen zodat we ook nog wat van de alpen mee kunnen pikken. :9
Helaas is dit het enigste periode dat iedereen kon, anders had ik het graag allebei mee willen maken.
Hoelang gaan jullie?>

voor alle alpen passen via de GPS:
http://www.motorradtouren-inclusive.eu/

ben benieuwd naar de foto's!
 
oei ja ik zou het wel weten hoor. dan die vrienden maar zonder mij gaan. ik zou mee gaan met de sp meeting. :P



nee man echt wel lachen. veel lol en idd ben benieuwd naar de foto's en stel mooie motoren voor zo'n mooi landschap.
 
De foto's zal ik zeker laten zien.
We zijn een week op Corsica en de heen en terugreis doen we ook enkele dagen over. We hebben op corsica een huisje gehuurd dus dat is ook goed geregeld. Ik heb meerdere goede verhalen gehoord/gelezen dus dat gaat zeker een succes worden.

Bedankt voor de link, er gaat iemand mee met GPS dus dit zal ik zeker in de groep gooien.

Ik wens jullie allemaal ook alvast een geslaagde meeting toe met veel zon (in tegenstelling tot de noordelijke meeting). 8-)
 
We hebben ook nog gekeken naar andere opties (eilanden) in die regio, maar de bootreis naar corsica is in die periode spotgoedkoop, namelijk €70,- voor een retour met motor en stoel (de reis duurt ongeveer 6 uur).


Ik ga er ook vanuit dat er nog wel een herkansing komt voor mij.

Ik neem aan dat je (Don) ook begrijpt dat hiermee de optie op de aanhanger komt te vervallen.. -O-
 
hmmm klinkt niet verkeerd. Ik woon ongeveer een dik uur van Ulestraten af dus misschien heb ik wel trek in een dagritje.

Kan dat ook op Zaterdag of is dat alleen Zondag mogelijk? En hoeveel KM is zo'n rit ongeveer?
 
hmmm klinkt niet verkeerd. Ik woon ongeveer een dik uur van Ulestraten af dus misschien heb ik wel trek in een dagritje.

Kan dat ook op Zaterdag of is dat alleen Zondag mogelijk? En hoeveel KM is zo'n rit ongeveer?

HEt is niet gebonden wanneer je komt. Alleen moet het duidelijk worden wie de slapers zijn. Voor de rest, wie op welke dag aansluit, maakt het niks uit.
Ga ervan uit dat een dagrit (met goed weer) toch rond de 250-300km zal liggen. Dat overleef je wel. Er wordt normaal gereden, regelmatig gestopt voor een hapje en een drankje.
Dat uurtje terug rijden op de autoweg is dan nog het minste.
Leuk dat je erbij wilt zijn!
 
hmmm klinkt niet verkeerd. Ik woon ongeveer een dik uur van Ulestraten af dus misschien heb ik wel trek in een dagritje.

Kan dat ook op Zaterdag of is dat alleen Zondag mogelijk? En hoeveel KM is zo'n rit ongeveer?


waar woon jij dan, ik woon ook op ongeveer 1 uurtje weg van daar.
hangt wel een beetje van de snelheid af.
 
HEt is niet gebonden wanneer je komt. Alleen moet het duidelijk worden wie de slapers zijn. Voor de rest, wie op welke dag aansluit, maakt het niks uit.
Ga ervan uit dat een dagrit (met goed weer) toch rond de 250-300km zal liggen. Dat overleef je wel. Er wordt normaal gereden, regelmatig gestopt voor een hapje en een drankje.
Dat uurtje terug rijden op de autoweg is dan nog het minste.
Leuk dat je erbij wilt zijn!

Oke nou lijkt me een mooi plan heb even naar de filmpjes van de vorige edities gekeken en ziet er goed uit.

Wat betreft normaal rijden, ik kan me voorstellen dat sommige graag flink willen knallen en ik heb weinig zin om de boel op te houden laat ik het zo zeggen.

Ik bedoel ik houd van doorrijden maar knietje aan de grond zit er (nog) niet in bij mij.

hmmm klinkt niet verkeerd. Ik woon ongeveer een dik uur van Ulestraten af dus misschien heb ik wel trek in een dagritje.

Kan dat ook op Zaterdag of is dat alleen Zondag mogelijk? En hoeveel KM is zo'n rit ongeveer?


waar woon jij dan, ik woon ook op ongeveer 1 uurtje weg van daar.
hangt wel een beetje van de snelheid af.

Ik woon nog net in Nrd Limburg. Gemeente Gennep. Rij de A73 helemaal af.
 
ok ik bij helmond. dus nog iets meer noord denk ik zo.

ach ja misschien tot dan. en uuu ik ben ook echt niet goed in rijden zeker in die bochtjes maar heb vorig jaar (ook alleen zondag) de dag van mijn leven gehad.)
 
Oke nou lijkt me een mooi plan heb even naar de filmpjes van de vorige edities gekeken en ziet er goed uit.

Wat betreft normaal rijden, ik kan me voorstellen dat sommige graag flink willen knallen en ik heb weinig zin om de boel op te houden laat ik het zo zeggen.

Ik bedoel ik houd van doorrijden maar knietje aan de grond zit er (nog) niet in bij mij.Ik woon nog net in Nrd Limburg. Gemeente Gennep. Rij de A73 helemaal af.

partyfucker je mot ook gewon komeh net wie rossifumi van partyfock ook komt :D is kicks mann ;)

Met deze ritjes wordt erg beschaafd gereden met af en toe sommige lui even het gas open jorisen...

gewoon kommeh *O*
 
partyfucker je mot ook gewon komeh net wie rossifumi van partyfock ook komt :D is kicks mann ;)

Met deze ritjes wordt erg beschaafd gereden met af en toe sommige lui even het gas open jorisen...

gewoon kommeh *O*


_O-

Je hebt me overtuigd!

Zet mij er maar bij voor de zaterdag wel ovb graag i.v.m. het weer etc. En als de zaterdag nou echt zo gaaf word dan kan ik altijd zondag nog terug komen. :)
 
_O-

Je hebt me overtuigd!

Zet mij er maar bij voor de zaterdag wel ovb graag i.v.m. het weer etc. En als de zaterdag nou echt zo gaaf word dan kan ik altijd zondag nog terug komen. :)

Wedden dat jij zondag terug komt!?
sterker nog: je blijft zaterdag avond plakken hahaha!
Leuk dat je erbij wilt zijn!

Ik ben zo aan het hopen op goed weer he! Grrrrr duimen, kaarsje opsteken, piet paulusma het maakt me allemaal geen fuck uit: het weer MOET goed zijn!
(iedere meeting in Ulestraten is tot nu toe deels in het water geweest. Wel mooi dat er dan nog steeds die-hards zijn, die komen haha)

live-free-die-hard.jpg

Fuck-a-duck ik lijk ook nog op hem! :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan