Nieuwe set motorbanden te koop 180/55/17 - 120/70/17

Darkman7

Die hard MF'er
29 jun 2006
710
0
Ede (Gelderland)
Omdat mijn motor inmiddels verkocht is, verkoop ik ook de banden die ik nog heb liggen.

1 set nieuwe Dunlop D208 GP racers ( dus niet de reguliere d208, de race versie ! )


208GP.jpg


Verkocht.
 
Laatst bewerkt:
hoi heb een vraagje, wil je set graag hebben maar zijn de banden ook alleen voor op het circuit en mijn voorband heeft de maat 120/60/17 is dat een probleem??
 
Ik zal uiterlijk morgen wel even de codes laten weten aangezien de banden momenteel in opslag staan en ik daar even langs moet :) Maar neem van mij aan dat ze recent zijn.
 
Trouwens, Kawajoo Mijn R6 had oorspronkelijk ook een 120/60/17 voorband, en ook ik was een beetje huiverig toen om naar een 120/70 voorband te gaan. Maar er waren genoeg voorbeelden te vinden van mensen die naar een 120/70 voorband waren gegaan met hun R6, dus nadat ik ook maar een 120/70 had laten monteren ging mijn motor er alleen maar lekkerder op rijden en vooral lekkerder sturen. Lijkt mij dat dit bij de zx6r net zo is.
 
Trouwens, Kawajoo Mijn R6 had oorspronkelijk ook een 120/60/17 voorband, en ook ik was een beetje huiverig toen om naar een 120/70 voorband te gaan. Maar er waren genoeg voorbeelden te vinden van mensen die naar een 120/70 voorband waren gegaan met hun R6, dus nadat ik ook maar een 120/70 had laten monteren ging mijn motor er alleen maar lekkerder op rijden en vooral lekkerder sturen. Lijkt mij dat dit bij de zx6r net zo is.

:^
Alleen niet vergeten je voorvorkpoten 12mm door te laten steken ;)
 
He Alex hoe is het joh? Je kent me nog wel, je hebt bij mij laarzen overgenomen in Breda. Dus je hebt de r6 weggedaan. Komt er weer wat anders voor terug?

Groeten Calvin
 
Ik rijd zo even langs de opslag en dan zal ik de dot codes even vermelden.. nee de achterband alleen is geen optie, wil het geheel als set weg doen, te veel gedoe anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan