Dit onderwerp is gesloten.
of klik voor de uitleg van Fuzy 

Mooisquote:Burning Rubber schreef op 14 november 2008 @ 19:27:
[afbeelding]
Kan je daar wat moois van brouwen, sloop?
Kan niets beters bedenkenquote:zeeslot schreef op 14 november 2008 @ 19:56:
Kan iemand misschien mijn avatar sinterklaasmijteren? Zal wel niet te doen zijn eh?[afbeelding]
quote:
Je mag alles vragen hoor, als deze niet goed isquote:soesbabe schreef op 14 november 2008 @ 21:35:
hé sloop... mag ik nog even 1 dingetje vragen...
zou je het lampje kunnen laten fl*kkeren in de andere koplamp...want volgens mij komt het nu uit de koplamp die nooit brand ...en laten we het dan maar zo waarheidsgetrouw maken...kuch
thnxx again
quote:
Ging een paar keer fout Slapiequote:zZlaapkopZz schreef op 14 november 2008 @ 23:53:
[...]
Sloopje
hoe doe je dit nu weer:
Sloopkogel wijzigde dit bericht op vrijdag 14 november 2008 23:48 (197%)
. http://img21.imageshack.u...1/kitteninheadphonesk.gifquote:Sloopkogel schreef op 14 november 2008 @ 20:48:
[...]
Kan niets beters bedenken[afbeelding] Link
nu nog een topic: Laat hier je avatar Sinterklaasmutsen [afbeelding]<------- is er nog niet
quote:Sloopkogel schreef op 14 november 2008 @ 23:45:
[...]
Je mag alles vragen hoor, als deze niet goed is [afbeelding] gaan we door tot het wel goed is SoesbabeLink
Mag iedereen openenquote:

quote:Sloopkogel schreef op 15 november 2008 @ 22:32:
[...]
Je mag altijd vragen Tweety[afbeelding] Link
Als het anders moet, hoor ik het wel

Dan wordt het zoquote:Jww schreef op 15 november 2008 @ 22:50:
Ik wou deze avatar, zelf al geresized, maar hij word wel heel klein, kan iemand anders het beter?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Komptiequote:Pentito schreef op 16 november 2008 @ 19:36:
Sloopkogel, of iemand anders, zou je deze foto op maat kunnen maken als avater? Mijn dank is groot!
[afbeelding [snelkoppeling]]
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2