WP Stuurdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loe

Die hard MF'er
17 jun 2004
540
0
Temse
Heb hier nog een WP stuurdemper gevonden, normaal voor cbr 929/954

Doch bevestigingsbeugels incompleet, moer ontbreekt.

Eventueel voor de handige harry?

Prijs? Doe er een gooi naar.

wp_1.jpg

wp_2.jpg
 
75 euri geboden status van de stuurdemper onbekend? moetie geserviced worden oid?
 
Heb hem zelf nooit gebruikt, zat bij een motor.
Denk wel dat het best is dat ie een service beurt krijgt.
 
Kan ook aan mij liggen, maar ik vind die kraag erg hoog? zou die moer door die bus heen de orginele draad oppakken of zo?
 
Inderdaad de moer past net in de kraag zoals een T stuk.

Je zou eventueel een stuk van de kraag kunnen doen ofzo?
 
Heb dat ooit eens nagevraagd voor een ander type bij wp en die moeren zijn los verkrijgbaar. Maar echt goedkoop was het niet. 50 euri dacht ik.
 
niemand?

ligt hier maar te liggen, dus doe er een gooi naar zou'k zeggen
 
ik zou zeggen, probeer de orginele moer d'r bij te vinden zodat je een compleet product kan aanbieden :)
 
Edit: gezien de plotse intresse ga ik even afwachten of er geen hoger bod komt.
 
Laatst bewerkt:
hmmzz ik had een bod uitgebracht van 75eur ... jammer volgende keer bter :o
 
Laatst bewerkt:
Het ligt hier maar te liggen en aangezien er weinig reactie kwam...

Maar ik sta steeds open voor hogere biedingen, zou gek zijn mocht ik hem verkopen aan de laagste bieders als er ineens 10 bieders opdagen, bij wijze van spreken.

Spul ligt hier nog en er is nog niks concreets afgesproken.

Bieden maar! *O*
 
Het ligt hier maar te liggen en aangezien er weinig reactie kwam...

Maar ik sta steeds open voor hogere biedingen, zou gek zijn mocht ik hem verkopen aan de laagste bieders als er ineens 10 bieders opdagen, bij wijze van spreken.

Spul ligt hier nog en er is nog niks concreets afgesproken.

Bieden maar! *O*
als het op een 600rr past dan heb ik wel interesse? :?
 
Het ligt hier maar te liggen en aangezien er weinig reactie kwam...

Maar ik sta steeds open voor hogere biedingen, zou gek zijn mocht ik hem verkopen aan de laagste bieders als er ineens 10 bieders opdagen, bij wijze van spreken.

Spul ligt hier nog en er is nog niks concreets afgesproken.

Bieden maar! *O*

Zoals je zelf kan lezen is de eerste reactie op jou start-post een bod van 75 nu 50 euri van mij. Als jij daarop niet reageerd neem ik aan dat je dit bod niet serieus neemt maar ik heb nog geen enkele reactie hierop vernomen ..... :N
 
Laatst bewerkt:
Zoals je zelf kan lezen is de eerste reactie op jou start-post een bod van 75 nu 50 euri van mij. Als jij daarop niet reageerd neem ik aan dat je dit bod niet serieus neemt maar ik heb nog geen enkele reactie hierop vernomen ..... :N

LOL

Inderdaad nu je het zegt. Je deed daar een bod en stelde wat vragen, deze heb ik beantwoord. Maar geen reactie meer van jouw kant. Je had dus moeten contact opnemen of zeggen dat het ok was voor jou.

Ok mensen we hebben nu dus een bod van 50 euro

Wie biedt meer? *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan