brembo rempomp

Status
Niet open voor verdere reacties.
[imgat]
full
 
Hoi ik ben zeker geïnteresseerd, maar welk type is dit precies? is de handle ook tweedelig zodat ie inklapt bij een crash? zou die passen op mn motor? (CBR 600 F4) en waarom verkoop je hem als ik vragen mag?

Groetjes, Mick
 
Laatst bewerkt:
hmm, zou je misschien de echtheid kunnen aantonen?:p had laatst op marktplaats al bijna zon neppe gekocht
 
Is dit een 19x18 of een 19x20?

Ik vind 170 trouwens best veel als je voor 199 een nieuwe hebt
 
Voor de mensen die het niet doorhebben , dit is een rempomp die gewoon standaard op de ducati/rsv/rc8 e.d geleverd word .... niet te vergelijken met de andere 19x20 gegoten rempompen e.d en zeker niet met een klaphendel :)
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die het niet doorhebben , dit is een rempomp die gewoon standaard op de ducati/rsv/rc8 e.d geleverd word .... niet te vergelijken met de andere 19x20 gegoten rempompen e.d en zeker niet met een klaphendel :)
:)
 
Laatst bewerkt:
maar wat je hier verteld is gewoon flauwekul en dat gaat ook niet vind ik.


Ik vertel geen onzin ... 2 posts voor mij word de pomp vergeleken met een radiaal gegoten 19x20 brembo pomp en zeg alleen dat je hem daar niet mee kan vergelijken en dat je hem beter kan vergelijken met een die standaard op de motoren geleverd word ... dat die slecht is hoor je mij niet zeggen !
 
Laatst bewerkt:
Ik vertel geen onzin ... 2 posts voor mij word de pomp vergeleken met een radiaal gegoten 19x20 brembo pomp en zeg alleen dat je hem daar niet mee kan vergelijken en dat je hem beter kan vergelijken met een die standaard op de motoren geleverd word ... dat die slecht is hoor je mij niet zeggen !
Ow sorry even Oost indisch gelezen inderdaad. Haal hewt wel even weg allemaal want is dan niet zo netjes van me geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan