Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
welkom hier

denk dat de afgebeelde rizoma's niet eens breder zijn als je originele, is dus meer mooi dan functioneel (mijn mening hè)

voor breedgeschouderde rijders gaat het denk ik toch richting bar-ends oid

enne, die ene helft van je Zed is mooi (topic geintje)\



die ene helft van de zed is mooi?

hoe bedoel je :P :?[/quote]


tijdje terug hadden we hier een kleurdiscussie, voornamelijk zwart tegen de rest.

de mijne is zwart
 
Mijn Z ook *O* *O*
Maakt mij niet uit welke kleur, als het maar zwart is............................. :+
:Y

Want
full
 
he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.[afbeelding]
Bar end spiegels. DE oplossing. En nog gefeliciteerd met je Z!
 
Is nog steeds niet bewezen. Zal ook nooit gebeuren ook.... :N

Met een beetje fatsoen, koop je gewoon......GROEN!
Sorry, maar ik heb dit empirisch onderzocht en kan je zeggen Zwarte zijn sneller :P

Ben dus al eens eigenaar geweest van zowel groen als rood :')
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk weet het hele forum, dat Riëtte vandaag jarig is Ron. maar......................
We gunden het jouw, om haar vandaag als eerste te feliciteren.

Riëtte: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! [afbeelding]


Ben ik weer te laat , maar ook van mij, van harte.

*O* *O*
 
he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.[afbeelding]



Welkom. :Y :Y :] :] *O* *O*
 
hmm,secondant;niet alle piccies doen het :?

freak...kan ik niet doorlinken vanaf de thumbnail

maar crawl,mauz,vogie en rider staan er wel goed in :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan