Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk die 4x4 auto's met standaart achterwiel aandrijving en div. lock :9~ :9~ :9~

net even op een groot grasveld mezelf uitgeleefd met een paar strakke acties *O*
 
:Y Ben Ed dan ook heel dankbaar *O*

Vanmiddag eens kijken of ik een begin kan gaan maken aan wat sleutelwerk.
Zo'n motor is net een mooie vrouw, zit een hoop onderhoud aan om ze knap te houden ;)


Ben ook zeer benieuwd hoe dat onder een Groene staat,

maak je trouwens de uitlaatbevestiging nog zwart :? ,had hier helaas zelf geen tijd meer voor
 
Sorry, maar ik heb dit empirisch onderzocht en kan je zeggen Zwarte zijn sneller :P

Ben dus al eens eigenaar geweest van zowel groen als rood :')
Dat zeg je nou wel....ik heb een zwarte ZX6 in de schuur maar mijn groene Z is toch echt sneller....
Mijn zoon heeft een zwarte AR50, maar mijn groene Z is toch echt sneller....(mijn ZX6 toen die nog wit/groen was ook trouwens.....)
 
Slijmbal!!! :YSommigen krijgen ook echt alles voor elkaar terwijl ze eigenlijk zelf in gebreke zijn gebleven!
Nou, ik ben gewoon tevreden met pagina zoveel hoor! |(

ik heb ontdekt dat er naast motorrijden nog meer dingen zijn in t leven. *O*

t zijn der niet veel maar toch O-)
men date vandaag is trouwens een eenmalig gebeuren gebleken, nu op zoek naar een volgende (jammer, ze was best knap)


pagina zoveel zegt volgens mij gewoon; ik was ook te laat
en we kunnen jouw foto altijd nog weg (laten) halen hoor
der zijn modjes die veel doen voor n fles whisky
 
ik heb ontdekt dat er naast motorrijden nog meer dingen zijn in t leven. *O*

......
Toch wel??? O-)

t zijn der niet veel maar toch O-)
men date vandaag is trouwens een eenmalig gebeuren gebleken, nu op zoek naar een volgende (jammer, ze was best knap)
Echt jammer Ad! -O- -O- -O-



pagina zoveel zegt volgens mij gewoon; ik was ook te laat
en we kunnen jouw foto altijd nog weg (laten) halen hoor
der zijn modjes die veel doen voor n fles whisky
Ja ja ja, ik weet dat ik ook te laat was! :X ........ook in mijn leven zijn er meer dingen dan motorrijden en forummen! O-)

.....en ik weer een fles whisky doneren om m'n foto terug te plaatsen zeker?......zo worden de modjes slapende dronken! :+
 
ik heb ontdekt dat er naast motorrijden nog meer dingen zijn in t leven. *O*

t zijn der niet veel maar toch O-)
men date vandaag is trouwens een eenmalig gebeuren gebleken, nu op zoek naar een volgende (jammer, ze was best knap)


pagina zoveel zegt volgens mij gewoon; ik was ook te laat
en we kunnen jouw foto altijd nog weg (laten) halen hoor
der zijn modjes die veel doen voor n fles whisky

balen -O- , en nu weer je ondertitel aan passen
 
Zo ook weer ff bijgelezen! Gaat echt hard, maar ben weer bij! Wat een gave uitlaatjes zeg :9~ , moet je productiewerk van maken!! Truste voor straks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan