Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N , de rode 2004 is niet te overtreffen... tenzei...

ik heb een K1100LT van 1999 met 44.000 km op de teller (erg) goed koop kunnen kopen.
ff een beetje opknappen en dan voor woon-werk gebruiken tot ie verkocht is...

het enige nadeel... het is een BMW

_O-














:+ succes met opknappen
 
:N , de rode 2004 is niet te overtreffen... tenzei...

ik heb een K1100LT van 1999 met 44.000 km op de teller (erg) goed koop kunnen kopen.
ff een beetje opknappen en dan voor woon-werk gebruiken tot ie verkocht is...

het enige nadeel... het is een BMW
Ach je wordt ook een dagje ouder :+



Maar succes met het opknappen :)
 
Duckman & Vinnie: allebei gefeliciteerd!
full
 
Hoi hoi,

K heb als het goed is 1 van jullie gespot afgelopen donderdag op de A9 rond kwart voor 2 richting Hoofddorp op een zwarte kawasaki Z750 met het kenteken: MR-R*-2*.

Wat een bikkel ben je om dan te gaan rijden!!!! K heb daar echt vet veel respect voor. K vond het vet koud.

Ik vroeg mij af wie het is??
JE BENT BIJ DEZE GESPOT!!!! :W

Groetjes Witje
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

K heb als het goed is 1 van jullie gespot afgelopen donderdag op de A9 rond kwart voor 2 richting Hoofddorp op een zwarte kawasaki Z750 met het kenteken: MR-R*-2*.

Wat een bikkel ben je om dan te gaan rijden!!!! K heb daar echt vet veel respect voor. K vond het vet koud.

Ik vroeg mij af wie het is??
JE BENT BIJ DEZE GESPOT!!!! :W

Groetjes Witje




MR-RF-28 :P ?
 
Hoi hoi,

K heb als het goed is 1 van jullie gespot afgelopen donderdag op de A9 rond kwart voor 2 richting Hoofddorp op een zwarte kawasaki Z750 met het kenteken: MR-R*-2*.

Wat een bikkel ben je om dan te gaan rijden!!!! K heb daar echt vet veel respect voor. K vond het vet koud.

Ik vroeg mij af wie het is??
JE BENT BIJ DEZE GESPOT!!!! :W

Groetjes Witje

He,

Dat was ik. Maar ben wel drie keer gestopt bij een benzinestation om warm te worden.
 
Voor de rest nog mensen met tips omtrent de Z750 uit 2004? Heb er nog een zien staan in Schagen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij dit model?

Tevens zou ik dan wel het een en ander willen aanpassen zoals;

andere kentekenplaathouder. Moet er dan ook een andere undertray komen of kun je de originele gewoon verwisselen met die van bv. rizoma.

Iemand nog tips voor andere kentekenplaathouders vind die van rizoma vrij prijzig en volgens zie je er weinig van als je kentekenplaat erop zit.

Qua demper welke zorgt nu voor de zwaarste en diepste roffel? heb een beetje op youtube gekeken en kwam dan op een Akra uit. Klopt dit?
 
Laatst bewerkt:
Voor de rest nog mensen met tips omtrent de Z750 uit 2004? Heb er nog een zien staan in Schagen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij dit model?

Tevens zou ik dan wel het een en ander willen aanpassen zoals;

andere kentekenplaathouder. Moet er dan ook een andere undertray komen of kun je de originele gewoon verwisselen met die van bv. rizoma.

Qua demper welke zorgt nu voor de zwaarste en diepste roffel? heb een beetje op youtube gekeken en kwam dan op een Akra uit. Klopt dit?
een andere undertray hoeft er niet op,ken je zo uitwisselen.

En een zware en diepe roffel,geen idee welke uitlaat dat dat produceert,denk wel dat een carbonversie doffer klinkt dan een ijzeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan