Pazzo's Honda CBR1000RR MY 2004-2007

-Troy-

MF veteraan
17 aug 2004
1.812
0
Nederland
Te koop nieuw in doos set originele korte Pazzo rem- en koppelingshandle, kleur zwart met zwarte verstellers voor de Honda CBR1000RR MY 2004-2007.

T.E.A.B


full
 
Helaas Sheldon, daar gaan ze echt niet voor weg.............zelfs niet naar Belgenland :+
 
er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten , de meeste mensen hier weten wel dat je per hendel normaal 109 euro moet betalen.

voor de rest laat ik het aan de topic starter over prettig weekend! :)
 
er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten , de meeste mensen hier weten wel dat je per hendel normaal 109 euro moet betalen.

voor de rest laat ik het aan de topic starter over prettig weekend! :)

welnee! :N
Een setje kost normaal 135 uit amerika incl versturen. Even zoeken en je ziet ze op ebay in duitsland of de US of A voor dit soort bedragen.
 
welnee! :N
Een setje kost normaal 135 uit amerika incl versturen. Even zoeken en je ziet ze op ebay in duitsland of de US of A voor dit soort bedragen.

maar veel amerikaanse aanbieders mogen en willen niet naar europa versturen, en daarbij is er nog kans dat het pakketje langs de duoane komt waar ook nog extra voor gelapt moet worden
 
er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten , de meeste mensen hier weten wel dat je per hendel normaal 109 euro moet betalen.

voor de rest laat ik het aan de topic starter over prettig weekend! :)


:N :N :N

De meeste mensen weten dat als je 109€ per hendel betaald, dat je dan goed genaaid bent... |( En er zijn altijd mensen die overal de hoofdprijs voor willen...

Als je ze in de states koopt kosten ze minder dan € 110 voor 2 stuks, en je kan zat aanbieders vinden voor rond de € 130 die ze met plezier opsturen.

Ik had laatst ook een nieuw setje te koop en die zijn weg gegaan voor € 120....


Anyway, succes met de verkoop...
 
Terug
Bovenaan Onderaan