opruiming garage zx7r en zxr750 onderdelen

wat is de max/min dikte en wat is de dikte van de schijven op dit moment?

Eigenlijk moet ik ze niet meten want ze hebben geen 1000km. Standaard 5mm dik, nu gemeten met schuifmaat 5mm. Miss met micrometer 0.001 minder????? Maar dat zou absurd zijn.
Ik ben een freak op mijn materiaal, dus bij mij koop je kwaliteit 8-)
 
Eigenlijk moet ik ze niet meten want ze hebben geen 1000km. Standaard 5mm dik, nu gemeten met schuifmaat 5mm. Miss met micrometer 0.001 minder????? Maar dat zou absurd zijn.
Ik ben een freak op mijn materiaal, dus bij mij koop je kwaliteit 8-)

Hey Ninja,

Heb je die remschijven nog?
Een maatje van me heeft nl interesse in ze dus dan zijn ze bij deze verkocht.
je kan me anders ff een mailtje sturen dan handelen we t daar verder af
Groeten,
Peter
 
Kan je geen PBtje sturen (kan je aanzetten in je profiel voorkeuren :$ ), dus vraag het dan maar in je topic.

Hoeveel wil je hebben voor het spatbord en de electrische schakelaars (stuurkastjes)?
 
Laatst bewerkt:
Kan je geen PBtje sturen (kan je aanzetten in je profiel ;)), dus vraag het dan maar in je topic.

Hoeveel wil je hebben voor het spatbord en de electrische schakelaars (stuurkastjes)?

Ik zie da nergens staan in mijn profiel :N

Stuur je wel een mail.

Wie is nu wie eigenlijk want heb nog een mail gehad voor dat spatbord?

Wie eerst bevestiging geeft, heeft het hé jongens, ik reserveer niks....
 
Laatst bewerkt:
ff nog een vraagje over die remschijven die een maat van me heeft gekocht van je.
Ik heb ze laatst eens goed zitten bekijken, en wat doen die haarscheuren op alle twee de schijven?
Of is dast normaal bij gegoten schijven?
overigens is t hart van 1 van de schijven wel aardig verneukt vind je ook niet?
over de hele lengte met de draairichting mee de annodisatielaag bekrast en er gewoon af.
 
Laatst bewerkt:
ff nog een vraagje over die remschijven die een maat van me heeft gekocht van je.
Ik heb ze laatst eens goed zitten bekijken, en wat doen die haarscheuren op alle twee de schijven?
Of is dast normaal bij gegoten schijven?
overigens is t hart van 1 van de schijven wel aardig verneukt vind je ook niet?
over de hele lengte met de draairichting mee de annodisatielaag bekrast en er gewoon af.

ik zou niet weten waar je het over hebt? Al mijn materiaal vertrekt in goede staat. Heb nog nooit klachten gehad.
Ik reed zelf met die schijven en ze remden fenomenaal goed, niets op aan te merken. Eerst wilde ik ze zelfs niet verkopen.
Als je klachten heb, gelieve dan dat direct te doen na de aankoop, niet een paar maanden later, wie weet wat heeft jou makker daar ondertussen mee uitgezet of voorgehad?
Ze vertrokken bij bij in heel goede staat en met een perfecte werking! 8-)
 
ik zou niet weten waar je het over hebt? Al mijn materiaal vertrekt in goede staat. Heb nog nooit klachten gehad.
Ik reed zelf met die schijven en ze remden fenomenaal goed, niets op aan te merken. Eerst wilde ik ze zelfs niet verkopen.
Als je klachten heb, gelieve dan dat direct te doen na de aankoop, niet een paar maanden later, wie weet wat heeft jou makker daar ondertussen mee uitgezet of voorgehad?
Ze vertrokken bij bij in heel goede staat en met een perfecte werking! 8-)

Hoe ze remmen weten we allebei niet, want hij heeft ze zonder ooit gemonteerd te hebben uit elkaar gehaald om de harten maar te gaan schuren en opnieuw te laten anodiseren.
Ik heb eerder niks laten weten omdat het zijn aankoop is en ik dacht dat het alleen de harten waren die verkaaid waren.
Later heb ik jouw foto nog eens goed bekeken en daar was de beschadiging op 1 van de harten ook wel enigszins op te zien. helaas heb ik die foto nu niet meer.
Maar iig een beschadiging die er op is gekomen toen ze gemonteerd waren en met draaiend wiel iets ertegen aan heeft gelopen.
Deze reactie komt dan ook niet totaal onverwacht.
Kijk van mij hoef je hier nu niet meer op in te gaan hoor, want ik vind t prima zo, maar we weten allebei wel beter.
vind t gewoon jammer voor die vriend van me.
 
Hoe ze remmen weten we allebei niet, want hij heeft ze zonder ooit gemonteerd te hebben uit elkaar gehaald om de harten maar te gaan schuren en opnieuw te laten anodiseren.
Ik heb eerder niks laten weten omdat het zijn aankoop is en ik dacht dat het alleen de harten waren die verkaaid waren.
Later heb ik jouw foto nog eens goed bekeken en daar was de beschadiging op 1 van de harten ook wel enigszins op te zien. helaas heb ik die foto nu niet meer.
Maar iig een beschadiging die er op is gekomen toen ze gemonteerd waren en met draaiend wiel iets ertegen aan heeft gelopen.
Deze reactie komt dan ook niet totaal onverwacht.
Kijk van mij hoef je hier nu niet meer op in te gaan hoor, want ik vind t prima zo, maar we weten allebei wel beter.
vind t gewoon jammer voor die vriend van me.

hier ga ik helemaal niet mee akkoord!! Je mag wel degelijk negatieve kritiek uiten, ik zou dat ook doen!
Maar met die schijven is niets of niets gebeurd waarvoor ze niet dienen. Ze stonden nog steeds op mijn moto toen ik ze verkocht en hadden een perfecte werking.
Ah je bedoelt een paar krasjes op de harten? Wel , wat had je dan verwacht voor zo'n lage prijs? Dat je voor 200euro Fonkelnieuwe full flaoting remschijven van Brembo kan kopen? O-)
Nee de schijven zijn idd gebruikt maar hadden idd gebruikssporen, maar niet in die maten dat ze een nieuwe kleur moeten krijgen hé ;)
Dat de nieuwe eigenaar ze als nieuw wil hebben en er een nieuw laklaagje wil over leggen is zijn volste recht maar daar mag je mij niet voor beoordelen hé ;)

Hij zou ze beter eerst eens proberen, als hij dan eens in zijn rem durft te knijpen, zal hij wel weten wat hij aangeschaft heeft.

Wel spijtig dat hij mateloos tevreden is met beregoed materiaal :N
 
Maar haarscheuren horen natuurlijk niet in remschijven, hoe goedkoop dan ook :X

Aaargh, ik heb het echt geprobeerd om me er niet mee te bemoeien B| Lukte niet...
 
Maar haarscheuren horen natuurlijk niet in remschijven, hoe goedkoop dan ook :X

Aaargh, ik heb het echt geprobeerd om me er niet mee te bemoeien B| Lukte niet...

haarscheuren hadden die schijven niet :N
Ik verkoop enkel goed spul, wat voor mijzelf niet zou voldoen verkoop ik ook niet verder.
Heb nog nooit klachten gehad.
;)
 
Hallo,

Weet niet of je nog iets over hebt van lang geleden.
Dat BMC filter voor de ZX7R, heb je die nog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan