TT-Assen 09

wel netjes lijkt me er staat toch te laat betaald, als iedereen dat zou doen kunnen ze wel wachten tot de TT zelf voordat het geld binnen is.
Ze houden rekening met jullie door de kaarten vast te houden, betaal je niet op tijd lijkt het me fair om ze te verkopen.

Ik vind ze wel aardig aan de prijs geworden, zitten met 15 man op de strubben weer dit jaar, maar k vind het nog wel steeds zij geld waard :]

Dat snap ik ook wel en we vonden het ook niet erg om voor één keertje op de dijk te gaan zitten. Maar we hadden niet verwacht dat we nu weer achter in de rij aan moesten sluiten. Wij hadden verwacht dat we nog steeds die voorkeurspostie hadden. Wij hebben direct contact met de organisatie opgenomen om uit te leggen hoe de vork in de steel zat. Zij gaven aan dat er niets aan de hand was.

Een jaar verder blijkt dat toch niet zo te zijn en ben je gewoon de klos. Dat was niet netjes. Het verkopen van de kaarten snap ik zelf ook wel ;)
 
Dat snap ik ook wel en we vonden het ook niet erg om voor één keertje op de dijk te gaan zitten. Maar we hadden niet verwacht dat we nu weer achter in de rij aan moesten sluiten. Wij hadden verwacht dat we nog steeds die voorkeurspostie hadden. Wij hebben direct contact met de organisatie opgenomen om uit te leggen hoe de vork in de steel zat. Zij gaven aan dat er niets aan de hand was.

Een jaar verder blijkt dat toch niet zo te zijn en ben je gewoon de klos. Dat was niet netjes. Het verkopen van de kaarten snap ik zelf ook wel ;)

Misschien dat het verbeterd nu Jos V. weg is? *:)
 
Dat snap ik ook wel en we vonden het ook niet erg om voor één keertje op de dijk te gaan zitten. Maar we hadden niet verwacht dat we nu weer achter in de rij aan moesten sluiten. Wij hadden verwacht dat we nog steeds die voorkeurspostie hadden. Wij hebben direct contact met de organisatie opgenomen om uit te leggen hoe de vork in de steel zat. Zij gaven aan dat er niets aan de hand was.

Een jaar verder blijkt dat toch niet zo te zijn en ben je gewoon de klos. Dat was niet netjes. Het verkopen van de kaarten snap ik zelf ook wel ;)
Ah oke, ja als ze weten dat je jaren daar gezeten hebt en 1 x door omstandigheden te laat was is het wel minder van ze.
Dan zou het wel redelijk zijn om je het jaar daarop toch zeker de mogelijkheid te moeten geven.
 
of liggen _O- ben zelf pas wakker geworden toen de GP fietsen voorbij kwamen bij de warming up. Daarna verder geronkt tijdens de 125 en 250 (dacht de hele tijd dat er muggen rond mijn kop zoemden) en pas weer wakker geworden toen de GP begon. :Z

Uhm ik was oa bij de race in Valencia afgelopen jaar. We waren met 9 man. Een maatje en ik waren zo kachel vrijdagavond dat we 's ochtends iets later naar het circuit zouden komen. Om 1500 werd ik voor de 2e keer wakker :o :X
Gelukkig was de race verschrikkelijk spannend :N
Wel een gaaf weekend verder _O-
 
Dit jaar op Assen komen we weer met ongeveer 20 man uit Hank en omstreken. Wij zitten altijd in Witten (de straat waar alle campings zitten). De laatste jaren bij Seine ofzoiets. Goede en gezellige camping. Geen kolerezooi. Dat kan je 100 meter verder op vinden.
 
Uhm ik was oa bij de race in Valencia afgelopen jaar. We waren met 9 man. Een maatje en ik waren zo kachel vrijdagavond dat we 's ochtends iets later naar het circuit zouden komen. Om 1500 werd ik voor de 2e keer wakker :o :X
Gelukkig was de race verschrikkelijk spannend :N
Wel een gaaf weekend verder _O-


Het gaat mij alleen maar om de GP, die 2 takt brommers kunnen me gestolen worden.
Wel kicke om in Valencia te zijn, volgens mij een leuk plaatsje om te vertoeven op vrijdagavond ;)

't is trouwen hetzelfde bij de Superbikes, Supersport is best aardig hoor maar niet waar ik voor kom.
 
De TT van Assen heeft volgend jaar een nieuwe sponsor. Internetprovider Alice zal naast de Grand Prix van Duitsland en Italië ook zijn naam verbinden aan de race op het circuit in Drenthe.

"Het is fantastisch dat Alice haar naam heeft verbonden aan het grootste motorspektakel van Nederland. De TT Assen is een van de meest toonaangevende races in de Motor Grand Prix en het grootste sportevenement van Nederland. Ook zal door de publiciteit die wordt gegenereerd de naamsbekendheid van Alice in Nederland verder toenemen", aldus Wilfried Gradus, Marketing- en Salesmanager Alice Nederland.

De TT van Assen vindt plaats op 27 juni.


Dit is wel weer goed nieuws, eindelijk van die rare sponsorbeelden af.

a-style.jpg



krijgen we nu dit voor terug :9~

alice-brandyourbrand.jpg
telfort-internet-alice-full.jpg
286184_f520.jpg
286229_f520.jpg




daar wil ik trouwens best A-style mee 8-)
 
:^

snap de frustatie maar heb ook begrip voor het beleid.
Zelfde als op de Hoofdtribune. Daar zijn ook mensen die plaatsen hebben maar alleen om door te verkopen. Zou mooi zijn als je het op naam krijgt, voorkomt veel winsthandel.
Zit dit jaar op de Rossi-Tribute-Tribune. Ben benieuwd maar weet niet wat het de komende jaren gaat doen.
Prijzen zijn belachelijk. Zeker als je er alle 3 de dagen bent.
Enige pluspunt is dat je op donderdag en vrijdag overal kan zitten. Is wel weer leuk.
Hoop dat voor een hele boel mensen de MotoGP niet een "gedevaluurd"gebeuren gaat worden,immers de prijzen zijn wederom gestegen,als straks achteraf wel blijkt uit te komen dat Kawasaki zich teruggetrokken heeft, en als de "geruchten"die nu bij Suzuki zijn te horen ook in negatieve zin blijken uit te vallen, ja dan.....is het kaartje wel heel duur betaald..........

:X -O-
 
Aktie ja
Prut geluid ja
Eigen smaak ja
Fijne jaarwisseling toegewenst ook ja
ook een goed nieuwjaar, ben zelf ook fan van de GP's
Maar de laatste jaren ga ik liever naar de SBK's en de 125 en 250 vind ik kwa racen een stuk spanneder dan de GP's
Het is dat er wat grote namen inzitten, maar de TT ga ik voor het complete pakket.

Heenreis, terugreis, sfeer, gezelligheid, geluid en geur van de 2T :9~ etc etc
 
het duurt volgens mij niet lang meer dat de WSB populairder is dan de GP,

komen weer 2 nieuwe merken bij,en verschillende teams starten met meer fietsen,

dus grotere startvelden. TOP :Y !!!
 
Dat men direct na de race bij wijze van al kaarten voor volgend jaar kan bestellen is dat gebruikelijk????
Lijkt mij eerlijker dat er niet gereserveerd mag worden zodat iedereen een gelijke kans heeft ook op de GT/hoofdtribune te komen.Gewoon een kaartje kopen.Toch?
 
Dat men direct na de race bij wijze van al kaarten voor volgend jaar kan bestellen is dat gebruikelijk????
Lijkt mij eerlijker dat er niet gereserveerd mag worden zodat iedereen een gelijke kans heeft ook op de GT/hoofdtribune te komen.Gewoon een kaartje kopen.Toch?
je plekken worden kort vastgehouden zodat je kan beslissen of je er het jaar daarop weer wilt zitten.
Zo gaat dat tenmiste bij de strubben, van het jaar zitten we daar met 15 man :)
 
Laatst bewerkt:
ook een goed nieuwjaar, ben zelf ook fan van de GP's
Maar de laatste jaren ga ik liever naar de SBK's en de 125 en 250 vind ik kwa racen een stuk spanneder dan de GP's
Het is dat er wat grote namen inzitten, maar de TT ga ik voor het complete pakket.

Heenreis, terugreis, sfeer, gezelligheid, geluid en geur van de 2T :9~ etc etc

jaaaaaaa dat is mooi he :]
 
je plekken worden kort vastgehouden zodat je kan beslissen of je er het jaar daarop weer wilt zitten.
Zo gata dat tenmiste bij de strubben, van het jaar zitten we dara met 15 man :)

Wij met 20 :9

Als het mooie plekken zijn houden we ze en nemen ze volgend jaar weer... Oneerlijk? Ja eigenlijk wel... Zo zal je niet snel op de GT of hoofdtribune komen. (als je niemand kent...)
 
Klopt,ik heb dit jaar bij de Superbikes op de GT/hoofdtribune gezeten gewoon kaartje gekocht bij Motoport,mijn zoon van 12 mocht gratis mee(dat dan weer wel).Is zeer goed bevallen.
Bij de motogp ben ik overal op het circuit te vinden aangezien je er op deze tribunes niet meer tussen komt.
 
Volgens mij is dat voor alle genummerde zitplaatsen zo,

wij zitten al jaren op de hoofdtribune tussen start/finish en de de GT, topplaatsen!!
je plekken worden kort vastgehouden zodat je kan beslissen of je er het jaar daarop weer wilt zitten.
Zo gaat dat tenmiste bij de strubben, van het jaar zitten we daar met 15 man :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan