motorhefbrug/motorheftafel in de aanbieding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieB

MF veteraan
28 dec 2003
1.045
8
Aalsmeer
Motorhefbrug in de aanbieding vanaf 125,-

Hij is niet nieuw maar werkt perfect, met voorwielklem

even wat info:


dit schaarmodel heftafel heeft een werkblad van 134x48cm.

door het schaarmechanisme gaat deze tafel recht omhoog en is dus ook geschikt voor een beperkte ruimte.

Technische gegevens:

- Maximum hefvermogen 360KG.
- Kleur Rood
- Minimale hoogte: 220mm.
- Maximale hefhoogte: 780mm.
- breedte: 480mm.
- Lengte: 1340mm.
- Lengte oprijplaat 850mm

de tafel is voorzien van twee vaste en twee zwenkwielen.
 
Plaatje:
full
 
Ja ik heb je al mail gestuurd maar waarschijnlijk niet aangekomen mijn mail adres is 1100fighter@home.nl

Geen mail gezien hoor.....

Krijg net een telefoontje van iemand die er 175 voor wil geven, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit en die komt hem waarschijnlijk vanmiddag al ophalen. Als je hetzelfde bied wil ik hem voor jou wel apart houden. maar ik ben natuurlijk geen dief van mijn eigen portomenee....
 
Geen mail gezien hoor.....

Krijg net een telefoontje van iemand die er 175 voor wil geven, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit en die komt hem waarschijnlijk vanmiddag al ophalen. Als je hetzelfde bied wil ik hem voor jou wel apart houden. maar ik ben natuurlijk geen dief van mijn eigen portomenee....

:? :?

staat er dan een tel.nummer in je adv. ??


was toch gereserveerd tot 18.00 uur :Y :Y
 
Hij stond ook op M.P. te koop en daar staat mijn tel.nummer er wel bij, vandaar dat die meneer mij gebeld heeft terwijl ik 5 min. daarvoor hier een reactie geplaatst had. Helaas voor jou maar als ik hem voor 50,- euro meer kwijt kan, heeft dat toch echt mijn voorkeur

@Posthuma: morgenochtend om 9:00 komt die meneer langs, als hij hem niet meeneemt hoor je van me.....
 
Altijd leuk zo'n advertenties :}

Zo zie je maar wat iemands woord waard is :+
De persoon die 50 euro meer geeft dan gevraagd wordt, stond waarschijnlijk ook ergens achteraan de rij toen de hersenen werden verdeeld |(
 
Altijd leuk zo'n advertenties :}

Zo zie je maar wat iemands woord waard is :+
De persoon die 50 euro meer geeft dan gevraagd wordt, stond waarschijnlijk ook ergens achteraan de rij toen de hersenen werden verdeeld |(

Als jij vooraan gestaan hebt moet je leren lezen, staat mag weg vanaf 125,- dus bieden staat vrij.... evenals in de adv. op m.p. staat hij op bieden

Ik had alleen niet verwacht dat er meer dan 5 mensen tegelijk gingen reageren anders had ik hem alleen op m.p. gezet en me zo een hoop gezeur bespaart
 
...., staat mag weg vanaf 125,- dus bieden staat vrij.... evenals in de adv. op m.p. staat hij op bieden

Ik had alleen niet verwacht dat er meer dan 5 mensen tegelijk gingen reageren anders had ik hem alleen op m.p. gezet en me zo een hoop gezeur bespaart
simpel: je hebt hem gereserveerd tot 18uur vandaag voor €125.. voor die tijd verkopen is niet de bedoeling,... dat 'je voorkeur' uitgaat naar een hoger bedrag is netjes voor 'helaas ,..er heeft iemand hoger geboden, ik reken me rijk bij deze en kan me geen *** schelen wat ik afgesproken heb...

wat heb ik een hekel aan dit soort verkoop-afsprakenmakerij zeg !
 
Ja juist, zo hou ik zelfs blokken vast voor iemand terwijl ik er al meer voor kon krijgen :+

Ik wist niet dat zulke heftafels zoveel opbrachten, moet de mijne ook maar eens verkopen dan :P
 
Precies verkocht is verkocht ik heb een motor staan zou twee week geleden iemand komen maar is wegens het slechte weer niet gekomen komt deze week inmiddels hoger bod gehad maar afspraak is afspraak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan