Geen motorrijden meer of geen sex

Wat gaat het worden

  • Nooit meer motorrijden

    Stemmen: 216 60,8%
  • Nooit meer sex

    Stemmen: 139 39,2%

  • Totaal aantal stemmers
    355
Ik heb gekozen voor nooit meer motorrijden, maar ik kan je 1 ding vertellen:

Sex hebben is veel moeilijker dan motorrijden.....

Probeer maar eens met 1 druk op het knopje je vrouw te starten.....
Mwoh, als je het goede knopje gevonden hebt wil het wel, misschien wat vaker 'drukken' dan bij je moto O-)

Sja, wil ze niet, dan kun je altijd nog je vriendin aankicken!
 
Ik heb gekozen voor nooit meer motorrijden, maar ik kan je 1 ding vertellen:

Sex hebben is veel moeilijker dan motorrijden.....

Probeer maar eens met 1 druk op het knopje je vrouw te starten.....

Heb je de gebruiksaanwijzing er niet bij?

Je moet gewoon ff aan het knopje sabbelen dan is het zo klaar :X O-)
 
't ligt er maar net aan hoe je beide beleeft.

Om Koot en Bie maar eens te citeren:
Koot: Dan heb jij de orgaskraan nog nooit helemaal opengedraaid. Als ze mij m'n gang lieten gaan, jongen, dan zouden ze elke week het plafond opnieuw moeten witten. Ja hoor, net zo makkelijk.
Bie : Nee, ik weet het niet. Ik vind het zo'n gedoe. Alleen voor een beetje jeuk aan je snikkel en één vingerhoedje stijfsel. Ik weet het niet. Zo'n gedoe.


Voorbeelden van motorrijbeleving kunnen jullie zelf wel verzinnen dunkt mij.

_O- _O- _O- Geweldig!

Ik neig enigszins toch naar motorrijden... :+
Maar wil dan ook eigenlijk geen lid worden van de BVDHZ (Bond van Doe het Zelvers) B|

Dus ... geen keuze. :P

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekozen voor nooit meer motorrijden, maar ik kan je 1 ding vertellen:

Sex hebben is veel moeilijker dan motorrijden.....

Probeer maar eens met 1 druk op het knopje je vrouw te starten.....

Ach, beiden hebben een choke knop.........
Genoeg choken, en het zaakje warmt al vlug lekker op!!!!!!!!
 
Moeilijke keuze, toch maar gekozen voor geen motor rijden

Denk dat ik het beide enorm zou missen :/
 
Heb je de gebruiksaanwijzing er niet bij?

Je moet gewoon ff aan het knopje sabbelen dan is het zo klaar :X O-)
Jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt.....had er sowieso niets meer aan gehad....

de gebruiksaanwijzing is van 1996, maar die was alleen geldig voor "vriendin 4.0", sinds 2003 heb ik mijn toenmalige "vriendin 4.0" ge-updrade naar "echtgenote 1.0" en daar zitten een hoop nieuwe functies en bugs in....

Ik meen me te herinneren dat vriendin 4.0 met 1 druk op de knop gestart was... })
echtgenote 1.0 lijkt meer op een diesel, die moet je voorverwarmen..... :X
 
Laatst bewerkt:
Jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt.....had er sowieso niets meer aan gehad....

de gebruiksaanwijzing is van 1996, maar die was alleen geldig voor "vriendin 4.0", sinds 2003 heb ik mijn toenmalige "vriendin 4.0" ge-updrade naar "echtgenote 1.0" en daar zitten een hoop nieuwe functies en bugs in....

Ik meen me te herinneren dat vriendin 4.0 met 1 druk op de knop gestart was... })
echtgenote 1.0 lijkt meer op een diesel, die moet je voorverwarmen..... :X

_O-

If it works oke, dont upgrade it :+
 
Jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt.....had er sowieso niets meer aan gehad....

de gebruiksaanwijzing is van 1996, maar die was alleen geldig voor "vriendin 4.0", sinds 2003 heb ik mijn toenmalige "vriendin 4.0" ge-updrade naar "echtgenote 1.0" en daar zitten een hoop nieuwe functies en bugs in....

Ik meen me te herinneren dat vriendin 4.0 met 1 druk op de knop gestart was... })
echtgenote 1.0 lijkt meer op een diesel, die moet je voorverwarmen..... :X

Je kan proberen je echtgenote 1.0 een kleine update te geven naar echtgenote 1.1 door een keertje sexy linegerie te kopen ofzo. Dat kan snel resultaat bieden.
 
Wat een lulkoek, en wat een stomme vraag!
Iedereen weet dat wielrennen slecht is voor het libido, maar motorrijden werkt net omgekeerd!
Als ik de keuze zou moeten maken tussen "motorrijden en domme topics lezen" of tussen "sex, of domme topics lezen" dan deed ik wel weer mee.
Doei.
 
Wat een lulkoek, en wat een stomme vraag!
Iedereen weet dat wielrennen slecht is voor het libido, maar motorrijden werkt net omgekeerd!
Als ik de keuze zou moeten maken tussen "motorrijden en domme topics lezen" of tussen "sex, of domme topics lezen" dan deed ik wel weer mee.
Doei.
Zo, jij klinkt gepikeerd! Sex tekort ofzo? :W
 
Ik heb gekozen voor nooit meer motorrijden, maar ik kan je 1 ding vertellen:

Sex hebben is veel moeilijker dan motorrijden.....

Probeer maar eens met 1 druk op het knopje je vrouw te starten.....

is ook geen drukknop maar een touchpad waar je flink over heen moet wrijven omdat ze nogal ongevoelig zijn.
 
Jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt.....had er sowieso niets meer aan gehad....

de gebruiksaanwijzing is van 1996, maar die was alleen geldig voor "vriendin 4.0", sinds 2003 heb ik mijn toenmalige "vriendin 4.0" ge-updrade naar "echtgenote 1.0" en daar zitten een hoop nieuwe functies en bugs in....

Ik meen me te herinneren dat vriendin 4.0 met 1 druk op de knop gestart was... })
echtgenote 1.0 lijkt meer op een diesel, die moet je voorverwarmen..... :X

Is er geen Dynokitje te krijgen?
 
pffffffffffffff... ik wil helemaal niet kiezen... -O-

:^

Motorrijden doe ik niet in de winter. Sex doe ik niet zonder vriend...
Een motor kan ik elke zomer hebben, een vriend is maar af te wachten.
Maar toch, als ik moet kiezen.. Kies ik voor de sex.

Was het goed?? Win ik nu de koelkast?
 
Terug
Bovenaan Onderaan