Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Jasper Iwema's topic

Pagina's:
«
»

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
[quote]fuzzy schreef op 10 februari 2012 @ 13:58:

[...]

heb ik gezegd dat ik de tijd die op dat moment gold noemde???
(niet teveel aannames doen...)

Enne... Er zijn ook mensen die na de klok van vijf uur nog werken.....[/quote]

Dat doe je zelf en vind het ook niet slaan op je bericht.
Ben blij dat ik daar vanaf ben .
En hoefde dat eigenlijk ook niet zo vaak , zorgde er gewoon voor dat m'n werk klaar was. ;)
gerrit1957 wijzigde dit bericht op vrijdag 10 februari 2012 14:11 (6%)
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Reg. datum:
20 nov. 2005
quote:
gerrit1957 schreef op 10 februari 2012 @ 14:06:
[quote]fuzzy schreef op 10 februari 2012 @ 13:58:

[...]

heb ik gezegd dat ik de tijd die op dat moment gold noemde???
(niet teveel aannames doen...)

Enne... Er zijn ook mensen die na de klok van vijf uur nog werken.....[/quote]

Dat doe je zelf en vind het ook niet slaan op je bericht.
Ben blij dat ik daar vanaf ben .
En hoefde dat eigenlijk ook niet zo vaak , zorgde er gewoon voor dat m'n werk klaar was. ;)

Tja ons werk is nooit af... dus ik kan moeilijk mijn werk afmaken :-) kijk als ik tot half 11 werk en dan pas naar huis ga en later op mijn vrije avond dit topic lees kan ik niet eerder reageren natuurlijk. ;)

maar goed genoeg afgedreven.

mijn punt leek me duidelijk. B|

Back on Topic: Jasper is gewoon erg positief over zijn eerste ervaringen en dat is gewoon mooi!

nu is dat ook pr technische het enige wat hij kan zeggen uiteraard. maar goed.

Laten we de verdere testen afwachten en dan kijken hoe de eerste vrije training gaat daar word het pas echt interessant!

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
Ik verwacht er vooral maar even niet te veel van... Dan kan het altijd nog meevallen *O*

Zo'n onervaren team als FGR kan nooit tegen alle Honda, ktm enz enz op natuurlijk. Ik verwacht dan ook niet dat meteen in de punten rijden met dit materiaal. Daarnaast is Jasper de enige rijder in het team... hij moet in z'n eentje de machine ontwikkelen en afstellen.

Maar ik heb hoop, en ga zeker duimen voor Jasper a.s seizoen!!

Het concept van de FGR motor lijkt eigenlijks wel wat op de Honda moto3.... Ook honda heeft de cilinder andersom staan. Ik denk voor een centraal gewicht ofzo :? Ach als Honda het zo bouwt dan zal het vast wel werken ;) Alleen heeft FGR meer ervaring met buizenframe's. Ze hebben altijd met een 125cc 2 tact gebouwd met het zelfde buizenframe.

Hier de Honda moto 3:

http://www.mcnews.com.au/NewsArchives/2011/July/nsf250r-10.jpg

vs FGR

http://img.photobucket.com/albums/v487/falerossi/AlHz8I6CMAA50hWjpglarge.jpg
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

Triumph Street Triple

Reg. datum:
12 mrt. 2002
quote:
Baasm schreef op 10 februari 2012 @ 21:22:Het concept van de FGR motor lijkt eigenlijks wel wat op de Honda moto3.... Ook honda heeft de cilinder andersom staan. Ik denk voor een centraal gewicht ofzo :? Ach als Honda het zo bouwt dan zal het vast wel werken ;)

Euh, omdat het een Honda is misschien?
And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them.

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
quote:
VTR Jeroen schreef op 10 februari 2012 @ 21:29:

[...]

Euh, omdat het een Honda is misschien?

Het blok wordt idd geleverd door Honda... maar dat wist ik wel hoor ;)

Ik wist dat FGR de cilinder andersom had staan ik kwam er naderhand pas achter dan Honda dit ook doet.
Baasm wijzigde dit bericht op vrijdag 10 februari 2012 21:38 (25%)
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
Mooi campertje van Jasper.AlmHo30CMAAaEzB.jpg
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

CBR 600 F4 '99

Reg. datum:
11 aug. 2009
quote:

:o En maar klagen over het budget ieder jaar :P

het kan ook met een aftandse sleurhut
Gebruiksklaar----> WesleyR

Suzuki SV650N 2003

Reg. datum:
30 aug. 2003
quote:
WesleyR schreef op 14 februari 2012 @ 11:49:

[...]

Je moet een gegeven paard camper niet in de bek kijken :+
www.rojo-fotografie.nl Jasper Iwema fanclub

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
WesleyR schreef op 14 februari 2012 @ 11:49:

[...]

Een aantal jaren terug was het kleinschalige gebeuren van het team waar Jasper bij reed ook al een doorn in het oog van de organisatie (Seel of racing team Germany).
www.sport-picture.nl - www.moto-vroom.com

96KG - 95PK

Reg. datum:
24 nov. 2002
quote:
falerossi schreef op 14 februari 2012 @ 14:26:

[...]

Een aantal jaren terug was het kleinschalige gebeuren van het team waar Jasper bij reed ook al een doorn in het oog van de organisatie (Seel of racing team Germany).

wat een onzin, al die big ass trailers zijn een doorn in het oog van de motorsport.
het hoeft ook niet achenebis, maar dat overdreven luxe gedoe maakt het iets voor alleen de rijken om mee te doen.
en daar gaat het nu helemaal van naar de tering.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
TZ250 schreef op 14 februari 2012 @ 15:22:

[...]

wat een onzin, al die big ass trailers zijn een doorn in het oog van de motorsport.
het hoeft ook niet achenebis, maar dat overdreven luxe gedoe maakt het iets voor alleen de rijken om mee te doen.
en daar gaat het nu helemaal van naar de tering.

Het gaat inderdaad ook nergens meer over, lijkt zo langzamerhand bijna op de F1, waar het Redbull team 2 of 3 verdiepingen heeft. |( Om maar te laten zien wie het meeste geld heeft (uitgeeft).
www.sport-picture.nl - www.moto-vroom.com

Reg. datum:
20 nov. 2005
voor een coureur die om de twee weken en soms zelf een 2 weken achter elkaar op een circuit moet overnachten is de camper van Jasper een redelijk gewone camper. je moet niet vergeten dat die gasten daar 3 a 4 nachten in overnachten per week als het tegen zit. en dat dan om de week? mag het wat comfortabel? Ze moeten wel fit een flink aantal uren op het scherpst van de snede volgas over diverse circuits.

Pleur die coureurs bij wijze van spreken in een tochtig tentje dan kun je er op rekenen dat de prestaties wel naar beneden gaan. Vergeet niet dat het hun huis is voor een groot deel van het Jaar. De cupper of zaccer kan het misschien prima doen met een klap kar maar de gp coureurs zijn iets vaker op pad...

Reg. datum:
30 nov. 2011
Helemaal mee eens Fuzzy!!!!!!!!!!!

96KG - 95PK

Reg. datum:
24 nov. 2002
wie heeft het hier over een tochtig tentje. het slaat gewoon nergens op dat de organisatie klaagt over het kleinschalige waar iwema voorhen mee zat.
ik vind de trailer van iwema niet verkeerd, mag best zo.
ik heb t over de excessen, F1 gehalte zeg maar.
ze moeten het inschrijfgeld bepalen naar de hand van de vierkante meters oppervlakte die je het paddock op sleurt. of aan het glim gehalte, even een glim meter erbij :+

Reg. datum:
16 apr. 2007
TZ250, dat was eens. Vroeger komt nooit weer. Vroeger in de BOTT we begonnen met een tentje eindigden met een busje en caravan. Bandenwarmers ???? dat hadden mischien 10 man of zo.
En ja ook met slicks, gewoon twee rondjes hopen dat je rustig bleef.
Als ik nu eens een circuitdagje doe , de meesten hebben daar al bandenwarmers , enz.
Je kunt het niet meer vergelijken met vroeger , helaas eigenlijk.
Casey drie maal is scheepsrecht.

96KG - 95PK

Reg. datum:
24 nov. 2002
quote:
ducsmit schreef op 14 februari 2012 @ 20:04:
TZ250, dat was eens. Vroeger komt nooit weer. Vroeger in de BOTT we begonnen met een tentje eindigden met een busje en caravan. Bandenwarmers ???? dat hadden mischien 10 man of zo.
En ja ook met slicks, gewoon twee rondjes hopen dat je rustig bleef.
Als ik nu eens een circuitdagje doe , de meesten hebben daar al bandenwarmers , enz.
Je kunt het niet meer vergelijken met vroeger , helaas eigenlijk.

ik vergeelijk t ook niet met een tentje, iedereen heeft t over een tentje ineens :?
ik heb t over dat overdreven F1 gehalte, met luxe 2 verdiepingen gebouwtjes die onderling verbonden zijn met een glazen gangetje die 2 meter van de grond in de openlucht hangt. dat soort onzinnige gedoe.
als je dat als de standaard houd en alles daar onder als kleinschalig ziet, of als een doorn in het oog van de organisatie dan is er echt iets mis als je t mij vraagt.
het hoeft niet zo als vroeger, maar het mag wel ietsjes minder. het is TE op dit moment.

Reg. datum:
30 nov. 2011
Voor de mensen die niet weten wat ze bedoelen :
imcache.jpg
Ducati MotoGP
hospitality_original.jpg
Pramac Ducati
d07gbr913.jpg
McLaren
ferrari-motor-home.jpg
Ferrari

Reg. datum:
02 apr. 2007
Als we het toch over trailers hebben... Superbikeplanet had laatst een leuk artikeltje over twee jonge jochies, die samen in een krappe camper van circuit naar circuit werden gesleurd. Viel allemaal niet mee, geen luxe te bekennen, maar er kwamen wel twee wereldkampioenen uit voort...

http://www.superbikeplanet.com/2012/Feb/120203smellthe.htm

Reg. datum:
05 sep. 2010
@twonha Zeer gaaf stukje!

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
quote:
twonha schreef op 14 februari 2012 @ 20:31:
Als we het toch over trailers hebben... Superbikeplanet had laatst een leuk artikeltje over twee jonge jochies, die samen in een krappe camper van circuit naar circuit werden gesleurd. Viel allemaal niet mee, geen luxe te bekennen, maar er kwamen wel twee wereldkampioenen uit voort...

doet me denken aan een soortgelijk stukje dat ooit in moto73 stond; het ging over de ''finse busjes mentaliteit'' in de tijd dat strijbos en vd berk met een dikke mercedes rondreden en vervolgens niets meer wonnen :)
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
bredebeier schreef op 14 februari 2012 @ 23:30:

[...]

doet me denken aan een soortgelijk stukje dat ooit in moto73 stond; het ging over de ''finse busjes mentaliteit'' in de tijd dat strijbos en vd berk met een dikke mercedes rondreden en vervolgens niets meer wonnen :)

Yehhhhhhhhh, eindelijk iemand die dat ook is opgevallen die twee waren super .....totdat ze niet meer met twee benen op de grond stonden.
Doodzonde vond ik het en ze waren ineens ook niet meer van die mannetjes die liepen te dollen in het rennnerskwartier , maar over het paard getilden arrootjes.
Vergeet ook niet meer dat ze an public de kat gaven aan een jongen die het in hun ogen noooooit zou redden omdat hij zgn niet profesioneel genoeg was omdat hij altijd liep te donderstralen met zijn concurenten ,.......en dan heb ik het over ene Stefan Everts .
Heelaas voor Berk en Strijbos maar als er één recht heeft op het trekken van een lange neus is hij het wel , maar die is gelukkig nuchter gebleven hetzelfde als z'n Pa Harry die ik vele malen heb meegemaakt tijdens GP's in binnen en buitenland , wat een super Familie is dat en nogsteeds.

Fz1

Reg. datum:
11 mrt. 2007
quote:
twonha schreef op 14 februari 2012 @ 20:31:

En dan gaat er ook nog één klagen dat het allemaal te luxe word jaloers
wat ze er allemaal voor hebben moeten doen om zo ver te komen....Man wees blij voor ze
YZF125''78'' 79''80''81''82''83. RM125. Fzr 600. R1. Fz1.

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
Is dit Jasper Iwema's topic of het topic Gezwets over de goeie ouwe tijd? ;)

Mooi voor Jasper dat het goed voor elkaar is met z'n camper.
Tet wijzigde dit bericht op woensdag 15 februari 2012 10:11 (7%)
Max Biaggi, coureur voor de echte racefanaten.

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
Twitter van Iwema.

Thats where Im talking about!!! Nearly 7pm and still warm outside:)

We made it to Jerez!! Circuito Jerez de la Frontera:)AlobojrCIAEBO3x.jpg

Suzuki TL1000S met R power!

Reg. datum:
20 aug. 2003
quote:
Tet schreef op 15 februari 2012 @ 10:11:
Is dit Jasper Iwema's topic of het topic Gezwets over de goeie ouwe tijd? ;)

Mooi voor Jasper dat het goed voor elkaar is met z'n camper.

Ik zal daar eens een balletje op gooien TET ;)
Moto GP Like #5 #11 #14 #19 #35 #46 #69 #99 Unlike #1 #26 #54 Zo jammer dat de Repsols over het algmeen het snelst zijn :+) #18 #48 #58 #74 will be never forgotten!!

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True