quote:gerrit1957 schreef op 10 februari 2012 @ 14:06:
[quote]fuzzy schreef op 10 februari 2012 @ 13:58:
[...]
heb ik gezegd dat ik de tijd die op dat moment gold noemde???
(niet teveel aannames doen...)
Enne... Er zijn ook mensen die na de klok van vijf uur nog werken.....[/quote]
Dat doe je zelf en vind het ook niet slaan op je bericht.
Ben blij dat ik daar vanaf ben .
En hoefde dat eigenlijk ook niet zo vaak , zorgde er gewoon voor dat m'n werk klaar was.

quote:Baasm schreef op 10 februari 2012 @ 21:22:Het concept van de FGR motor lijkt eigenlijks wel wat op de Honda moto3.... Ook honda heeft de cilinder andersom staan. Ik denk voor een centraal gewicht ofzoAch als Honda het zo bouwt dan zal het vast wel werken
![]()
quote:
quote:
quote:WesleyR schreef op 14 februari 2012 @ 11:49:
[...]
En maar klagen over het budget ieder jaar
![]()
het kan ook met een aftandse sleurhut
quote:WesleyR schreef op 14 februari 2012 @ 11:49:
[...]
En maar klagen over het budget ieder jaar
![]()
het kan ook met een aftandse sleurhut
quote:falerossi schreef op 14 februari 2012 @ 14:26:
[...]
Een aantal jaren terug was het kleinschalige gebeuren van het team waar Jasper bij reed ook al een doorn in het oog van de organisatie (Seel of racing team Germany).
quote:TZ250 schreef op 14 februari 2012 @ 15:22:
[...]
wat een onzin, al die big ass trailers zijn een doorn in het oog van de motorsport.
het hoeft ook niet achenebis, maar dat overdreven luxe gedoe maakt het iets voor alleen de rijken om mee te doen.
en daar gaat het nu helemaal van naar de tering.

quote:ducsmit schreef op 14 februari 2012 @ 20:04:
TZ250, dat was eens. Vroeger komt nooit weer. Vroeger in de BOTT we begonnen met een tentje eindigden met een busje en caravan. Bandenwarmers ???? dat hadden mischien 10 man of zo.
En ja ook met slicks, gewoon twee rondjes hopen dat je rustig bleef.
Als ik nu eens een circuitdagje doe , de meesten hebben daar al bandenwarmers , enz.
Je kunt het niet meer vergelijken met vroeger , helaas eigenlijk.
quote:twonha schreef op 14 februari 2012 @ 20:31:
Als we het toch over trailers hebben... Superbikeplanet had laatst een leuk artikeltje over twee jonge jochies, die samen in een krappe camper van circuit naar circuit werden gesleurd. Viel allemaal niet mee, geen luxe te bekennen, maar er kwamen wel twee wereldkampioenen uit voort...
http://www.superbikeplanet.com/2012/Feb/120203smellthe.htm
quote:bredebeier schreef op 14 februari 2012 @ 23:30:
[...]
doet me denken aan een soortgelijk stukje dat ooit in moto73 stond; het ging over de ''finse busjes mentaliteit'' in de tijd dat strijbos en vd berk met een dikke mercedes rondreden en vervolgens niets meer wonnen
quote:twonha schreef op 14 februari 2012 @ 20:31:
Als we het toch over trailers hebben... Superbikeplanet had laatst een leuk artikeltje over twee jonge jochies, die samen in een krappe camper van circuit naar circuit werden gesleurd. Viel allemaal niet mee, geen luxe te bekennen, maar er kwamen wel twee wereldkampioenen uit voort...
http://www.superbikeplanet.com/2012/Feb/120203smellthe.htm
quote:Tet schreef op 15 februari 2012 @ 10:11:
Is dit Jasper Iwema's topic of het topic Gezwets over de goeie ouwe tijd?![]()
Mooi voor Jasper dat het goed voor elkaar is met z'n camper.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1