quote:Ted schreef op 28 november 2008 @ 12:57:
als iemand goed genoeg is, komt die er toch vanzelf wel ????![]()
Handtekeningen láter....
quote:GJ1 schreef op 28 november 2008 @ 13:45:
Ik bied €5. Dan wil ik een gesigneerde kaart, een jasper Iwema replica op ware grote en ik wil seizoen 2009 prominent met mijn kop op z´n helm ala Rossi Mugello.
Ik hoor het wel.
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 12:51:
* Tr@x wil graag de MF crew bedanken voor hun medewerking aan dit topic
Ik bied €5. Dan wil ik een gesigneerde kaart, een jasper Iwema replica op ware grote en ik wil seizoen 2009 prominent met mijn kop op z´n helm ala Rossi Mugello.
Ik hoor het wel.
quote:Bananeman schreef op 28 november 2008 @ 14:34:
[...]
Intern hebben we besproken dat dit topic akkoord is, maar dan zonder een verwijzing naar een ander forum of andere site om daar instructies te vinden hoe je mee kunt doen. Dus die informatie graag hier toevoegen.
Handtekeningen láter....
Ik hoor het wel.
quote:Martijn_B schreef op 28 november 2008 @ 17:01:
Waaruit blijkt dat deze jongen DE topper gaat worden? en niet zoals vele andere Nederlanders in de achterhoede komt te rijden?
Niet negatief bedoeld hoor maar ik kan alleen vd Goorbergh noemen als laatste succesvolle Nederlander in de gp's.
quote:[J]ori[A] schreef op 28 november 2008 @ 20:00:
[...]
Komt ook bij dat het bespottelijk is dat wij als fans moeten worden gevraagd mee te betalen voor Nederlandse inbreng in het GP-circus. Ik gun het die jongen hoor, absoluut. Maar als de fan moet betalen, terwijl er in het buitenland tonnen geld in om gaat om het juiste talent op de motor te krijgen.. zit er hier iets goed mis, en dat ga je niet oplossen met de donaties van enkele fans.
Dan denk ik eerder dat die 10 euro beter besteed is aan een actie om subsidie te werven bij de overheid voor de motorsport, dan dat Iwema GP's gaat rijden. Tijdens de TT (en dat was niet zijn eerste) brak 'ie nu ook weer geen potten, en als hij volgend jaar met hetzelfde materiaal GP's wil gaan rijden zijn leuke resultaten ver zoek. Zie dan meer in Litjens als GP-rijder.
Ik gun het Iwema absoluut, en waardeer de actie, maar wil toch echt wat meer zekerheden hebben voor ik besluit om wat over te maken.
quote:
quote:Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 23:02:
[...]
Joey stapt over naar de 4 takten, hij gaat in het Yamaha team van VdHeijden Motors EK supersport en ONK supersport 600 rijden
SV Cup #52
quote:Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 22:55:
[...]
Ik snap je punt maar als we nooit iets doen zal er ook nooit iets gebeuren.
We zien nu een GP organisatie die zelf bepaald wie er aan de start mag verschijnen.En da's niet altijd op basis van talent....
Iwema heeft een start, hij heeft een goede reeks resultaten neergezet in het IDM, kennelijk ziet men het in hem.
En vergeet niet dat ook een rookie ergens moet beginnen....
SV Cup #52
SV Cup #52
quote:EPV #52 schreef op 29 november 2008 @ 00:05:
[...]
Vorige week stond dacht ik ook op een race-sport.nl een berichtje over Iwema die bezig was met een start bij de GP maar met het team Kiefer Racing (Aprilia), dus het team van Bradl.
Gaat Iwema dan rijden voor het Abbink team dat naar de GP`s, gaat, of neemt Iwema de motor, Seel met Abbink mee naar het team van Kiefer Racing?
quote:Tr@x schreef op 29 november 2008 @ 00:12:
[...]
Het Abbink Bos team neemt een start over van Kiefer. Men gaat dus met de Seel de GP's in

quote:CarlosRS schreef op 30 november 2008 @ 05:36:
Ik wil ook GP rijden. Gaat nu iedereen geld naar mij storten?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1