Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Jasper Iwema's topic

Pagina's:
«
»

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
Het zag er even somber uit voor wat betreft de Nederlandse inbreng in de MotoGP series, maar Jasper Iwema lijkt nu met Abbink-Bos Racing zo goed als zeker te zijn van een zitje in de 125cc!

Op Wegraceforum.nl is een actie gestart om een bijdrage leveren aan Nederlandse GP inbreng door een sticker te plaatsen op de Seel GP-fiets van Jasper. Om dit te kunnen bekostigen willen we motorsportliefhebbers vragen om € 10,- (meer mag ook!) over te maken. Het zou natuurlijk geweldig zijn om op deze manier een bescheiden bijdrage te leveren aan Nederlandse GP deelname.

Iedereen die €10,- of meer overmaakt krijgt in ieder geval een door Jasper gesigneerde foto. Indien er genoeg mensen zijn die meedoen aan deze actie kunnen we wellicht een exlusieve meeting met Jasper organiseren.

Help mee dit talent de GP's in te krijgen!
In dit topic op Wegraceforum kun je aangeven ook mee te willen doen met deze actie
Daar kun je in het Iwema topic aangeven dat je een bijdrage wil doen, je ontvangt vervolgens een bericht met de betalingsgegevens. Zo kunnen we ook zorgen dat je de gesigneerde foto ontvangt.

http://www.abbink-bos-racing.nl/components/com_expose/expose/img/alb_20/img_1224098423_197_lg.jpg

* Tr@x wil graag de MF crew bedanken voor hun medewerking aan dit topic :}
Tr@x wijzigde dit bericht op vrijdag 28 november 2008 15:52 (6%)
Burp

Multistrada 1200S Touring 2012

Reg. datum:
05 sep. 2003
als iemand goed genoeg is, komt die er toch vanzelf wel ???? :X :+
Dé grote berichten poster & editer
eiFFel Eifel, enigSTe enige, motEr motor & me mijn
3 motorweekenden gepland, ben nog te boeken voor de overige dagen ;)

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
quote:
Ted schreef op 28 november 2008 @ 12:57:
als iemand goed genoeg is, komt die er toch vanzelf wel ???? :X :+

Jij hebt niet zo heel veel verstand van motorsport?
Burp

Handtekeningen láter....

Reg. datum:
05 jul. 2008
Ik bied €5. Dan wil ik een gesigneerde kaart, een jasper Iwema replica op ware grote en ik wil seizoen 2009 prominent met mijn kop op z´n helm ala Rossi Mugello.

Ik hoor het wel. 8-)

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
GJ1 schreef op 28 november 2008 @ 13:45:
Ik bied €5. Dan wil ik een gesigneerde kaart, een jasper Iwema replica op ware grote en ik wil seizoen 2009 prominent met mijn kop op z´n helm ala Rossi Mugello.

Ik hoor het wel. 8-)

Heb je hem ook weer mister positief
www.sport-picture.nl - www.moto-vroom.com

Admin

SMS BAN AAN naar 4636

Reg. datum:
24 jan. 2002
Functie:
Admin
quote:
Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 12:51:
* Tr@x wil graag de MF crew bedanken voor hun medewerking aan dit topic :}

Intern hebben we besproken dat dit topic akkoord is, maar dan zonder een verwijzing naar een ander forum of andere site om daar instructies te vinden hoe je mee kunt doen. Dus die informatie graag hier toevoegen.
Volg MF op Twitter Volg Motorshopper op Twitter Volg Motormeuk op Twitter

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:

Ik hoor het wel. 8-)

_O- _O- _O-

Ik neem aan dat Iwema dan een MF-sticker op z'n topkuip gaat meevoeren?
What? This? I need to move? Okay, happy? - Max Biaggi #3

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
quote:
Bananeman schreef op 28 november 2008 @ 14:34:

[...]

Intern hebben we besproken dat dit topic akkoord is, maar dan zonder een verwijzing naar een ander forum of andere site om daar instructies te vinden hoe je mee kunt doen. Dus die informatie graag hier toevoegen.

Instructies zijn toegevoegd, een electronisch formulier is op dit moment niet realiseerbaar. Ik hoop dat jullie hiermee uit de voeten kunnen.
Burp

Handtekeningen láter....

Reg. datum:
05 jul. 2008
die MF sticker lijkt me het minste wat die jongen kan doen, wel gaaf als hij op deze manier inderdaad mee kan gaan doen. Hulde!

Demo account

Reg. datum:
25 sep. 2005
quote:

Ik hoor het wel. 8-)

Lijkt me ook niet meer dan gepast na zo'n donatie :Y
R1 2004 - 2006 onderdelen te koop: spiegels, koplampen, kuipruit, topkuip (geel)!!!!!!!!

Reg. datum:
23 nov. 2008
Kom op jongens, laten we lekker positief blijven; Jasper gaat het in ieder geval proberen, en als we iemand zo op weg kunnen helpen...mooi toch?? Hoe meer man er mee doen, hoe groter de MF-sticker?

Reg. datum:
15 mrt. 2007
Waaruit blijkt dat deze jongen DE topper gaat worden? en niet zoals vele andere Nederlanders in de achterhoede komt te rijden?

Niet negatief bedoeld hoor maar ik kan alleen vd Goorbergh noemen als laatste succesvolle Nederlander in de gp's.

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
Martijn_B schreef op 28 november 2008 @ 17:01:
Waaruit blijkt dat deze jongen DE topper gaat worden? en niet zoals vele andere Nederlanders in de achterhoede komt te rijden?

Niet negatief bedoeld hoor maar ik kan alleen vd Goorbergh noemen als laatste succesvolle Nederlander in de gp's.

Komt ook bij dat het bespottelijk is dat wij als fans moeten worden gevraagd mee te betalen voor Nederlandse inbreng in het GP-circus. Ik gun het die jongen hoor, absoluut. Maar als de fan moet betalen, terwijl er in het buitenland tonnen geld in om gaat om het juiste talent op de motor te krijgen.. zit er hier iets goed mis, en dat ga je niet oplossen met de donaties van enkele fans.
Dan denk ik eerder dat die 10 euro beter besteed is aan een actie om subsidie te werven bij de overheid voor de motorsport, dan dat Iwema GP's gaat rijden. Tijdens de TT (en dat was niet zijn eerste) brak 'ie nu ook weer geen potten, en als hij volgend jaar met hetzelfde materiaal GP's wil gaan rijden zijn leuke resultaten ver zoek. Zie dan meer in Litjens als GP-rijder.

Ik gun het Iwema absoluut, en waardeer de actie :} , maar wil toch echt wat meer zekerheden hebben voor ik besluit om wat over te maken.
What? This? I need to move? Okay, happy? - Max Biaggi #3

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
quote:
[J]ori[A] schreef op 28 november 2008 @ 20:00:

[...]

Komt ook bij dat het bespottelijk is dat wij als fans moeten worden gevraagd mee te betalen voor Nederlandse inbreng in het GP-circus. Ik gun het die jongen hoor, absoluut. Maar als de fan moet betalen, terwijl er in het buitenland tonnen geld in om gaat om het juiste talent op de motor te krijgen.. zit er hier iets goed mis, en dat ga je niet oplossen met de donaties van enkele fans.
Dan denk ik eerder dat die 10 euro beter besteed is aan een actie om subsidie te werven bij de overheid voor de motorsport, dan dat Iwema GP's gaat rijden. Tijdens de TT (en dat was niet zijn eerste) brak 'ie nu ook weer geen potten, en als hij volgend jaar met hetzelfde materiaal GP's wil gaan rijden zijn leuke resultaten ver zoek. Zie dan meer in Litjens als GP-rijder.

Ik gun het Iwema absoluut, en waardeer de actie :} , maar wil toch echt wat meer zekerheden hebben voor ik besluit om wat over te maken.

Ik snap je punt maar als we nooit iets doen zal er ook nooit iets gebeuren.

We zien nu een GP organisatie die zelf bepaald wie er aan de start mag verschijnen.En da's niet altijd op basis van talent....
Iwema heeft een start, hij heeft een goede reeks resultaten neergezet in het IDM, kennelijk ziet men het in hem.

En vergeet niet dat ook een rookie ergens moet beginnen....
Burp

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
quote:
[J]ori[A] schreef op 28 november 2008 @ 20:00:

[...]

Zie dan meer in Litjens als GP-rijder.

Joey stapt over naar de 4 takten, hij gaat in het Yamaha team van VdHeijden Motors EK supersport en ONK supersport 600 rijden
Burp

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 23:02:

[...]

Joey stapt over naar de 4 takten, hij gaat in het Yamaha team van VdHeijden Motors EK supersport en ONK supersport 600 rijden

Ik las het ook op racesport.nl :Y
www.sport-picture.nl - www.moto-vroom.com

SV Cup #52

Reg. datum:
16 mei. 2006
quote:
Tr@x schreef op 28 november 2008 @ 22:55:

[...]

Ik snap je punt maar als we nooit iets doen zal er ook nooit iets gebeuren.

We zien nu een GP organisatie die zelf bepaald wie er aan de start mag verschijnen.En da's niet altijd op basis van talent....
Iwema heeft een start, hij heeft een goede reeks resultaten neergezet in het IDM, kennelijk ziet men het in hem.

En vergeet niet dat ook een rookie ergens moet beginnen....

Vorige week stond dacht ik ook op een race-sport.nl een berichtje over Iwema die bezig was met een start bij de GP maar met het team Kiefer Racing (Aprilia), dus het team van Bradl.
Gaat Iwema dan rijden voor het Abbink team dat naar de GP`s, gaat, of neemt Iwema de motor, Seel met Abbink mee naar het team van Kiefer Racing?

Dat Dorna niet altijd voor het talent kiest wisten we, kijk bijvoorbeeld naar een Toth.
Maar dat klein beetje geld dat we als fans bij elkaar kunnen sprokkelen is ook lang niet genoeg. En dan weet je nog niet eens zeker of het daadwerkelijk lukt om Iwema de GP`s in te krijgen.

Het is natuurlijk hopen dat Iwema aan de start komt. Vind het jammer de Michael v/d Mark op dit moment niet voor de GP`s in aan merking komt. Was toch duidelijker sneller dan Iwema, eigenlijks dan het hele ONK 125cc veld. En deed het ook niet onaardig bij zijn debuut in het CEV Spaans Open.
Damen Leathers Suzuki SV Cup 2008

SV Cup #52

Reg. datum:
16 mei. 2006
:?
EPV #52 wijzigde dit bericht op zaterdag 29 november 2008 00:07 (141%)

SV Cup #52

Reg. datum:
16 mei. 2006
:)

ZAC # 111

Reg. datum:
01 aug. 2002
quote:
EPV #52 schreef op 29 november 2008 @ 00:05:

[...]

Vorige week stond dacht ik ook op een race-sport.nl een berichtje over Iwema die bezig was met een start bij de GP maar met het team Kiefer Racing (Aprilia), dus het team van Bradl.
Gaat Iwema dan rijden voor het Abbink team dat naar de GP`s, gaat, of neemt Iwema de motor, Seel met Abbink mee naar het team van Kiefer Racing?

Het Abbink Bos team neemt een start over van Kiefer. Men gaat dus met de Seel de GP's in
Burp

Reg. datum:
31 aug. 2008
quote:
Tr@x schreef op 29 november 2008 @ 00:12:

[...]

Het Abbink Bos team neemt een start over van Kiefer. Men gaat dus met de Seel de GP's in

zeker geen slechte keuze die seel motoren zijn erg rap

ZAC #52 R1

Reg. datum:
24 jun. 2007
Goed initiatief Tr@x!
Ik doe mee (heb al mailtje gestuuurd).

Het zeuren laat ik wel aan anderen over ;)

Reg. datum:
05 aug. 2008
Ik wil ook GP rijden. Gaat nu iedereen geld naar mij storten?

:W

Reg. datum:
20 aug. 2006
Wat zijn er toch een ECHTE hollanders hier zeg!
Wat kunnen sommigen toch een negatieve houding aannemen.

Doe nou eens positief en neem een (italiaans) vurige, supportende en race-enthousiaste houding aan en gun die gozer een start.
1 tientje lig je toch niet wakker van.
1x minder naar de chinees. Merk je nix van.

Kom op dames en heren!!!!!!

ik doe ook mee.
Martinezz wijzigde dit bericht op zondag 30 november 2008 10:58 (6%)

#79 ONK DSBK

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
CarlosRS schreef op 30 november 2008 @ 05:36:
Ik wil ook GP rijden. Gaat nu iedereen geld naar mij storten?

:W

Als je Gp's wil rijden dan:
Geen drank meer, heel hard trainen, risico er keihard af te vallen met de nodige pijn als gevolg en soms blijvend letsel, volg je een streng dieet...kortom je moet er heel veel voor laten. Het is heel erg mooi gp's rijden of racen maar een keiharde sport. Coureurs zijn geen praatjesmakers maar doeners die de nodige tegenslagen kunnen verwerken om zo steeds harder rondt te gaan.
Veel racefamilie's hebben het niet breed doordat alles naar de sport gaat.

Kortom deze mensen werken keihard om iets te bereiken en daarom verdienen ze sponsoring. Vervolgens staat er ook weer werk te wachten om wat terug te doen voor de sponsors. Begint met een gesigneerde foto (zoals hierboven wordt genoemd) tot aan het ontvangen en verzorgen van de sponsors tijdens de races. Weleens een feest gegeven voor 100 man incl. drank, eten en rondleidingen etc? Nou dan weet je wat er o een racedag bij komt kijken naast het werk in en rond de pitbox om ;)
Racecracks.nl Trackdays & Racing School 4 Mei en 2 Juli 2012

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True