TK: Mijn schitterende Benelli Tornado Tre Novecento 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Te koop aangeboden mijn schitterende Benelli. In nieuwstaat zoals je op de foto's kunt zien. Nooit met regen gereden, ook de vorige eigenaar niet. Complete onderhoudshistorie aanwezig. Alle boekjes en de Benelli owners manual op CD (origineel). Alle modificatie's gehad. Benzine verbruik van 1 op 15 is erg goed te doen. Dit was met de eerste modellen wel anders. Slijtage delen zijn allemaal goed voor nog vele kilometers. Banden zijn Dunlop Qualifiers en zitten er net iets van 1500 km op, dus nog prima.

Bouwjaar: 2005
Km-stand: 9500 km
Extra's: Carbon voor- en achterspatbord, originele Tornado tankpad en gele bok (op de foto's te zien)

Een 'paar' foto's :P omdat ze meer zeggen dan 1000 woorden. Zeggen ze :+

osfhx5.jpg


2pocvi8.jpg


1051ugy.jpg


5z1b8y.jpg


a2zuxy.jpg


1z2ku9s.jpg


3517mt2.jpg


14taohk.jpg


96mjhl.jpg


33urgx4.jpg


2dalglw.jpg


5vyyjl.jpg


23vypgy.jpg


nq8ol3.jpg


2h54dw5.jpg


2r3kwhs.jpg


54iv45.jpg


vsp6ae.jpg


2dj88b4.jpg


Een op de megameeting
35naipf.jpg


Deze exclusieve italiaan bezit je voor een 13.500 euro.
Voor mensen die aandacht tekort komen de ideale motor :+ Een aandachtstrekker overal waar je rijdt en stilstaat. Opgestoken duimpjes inbegrepen *D _O-

Vragen of NOG meer foto's via dit topic of het mailadres in mijn profiel.
 
Waar zijn die fannetjes/propellers voor, als ik vragen mag? Hele vette motor trouwens :)

Dit is naar mijn weten de enige motor met de radiatoren in de kont (onder het zitje). Als je rijdt worden ze gekoeld door de lucht die door de grote luchtinlaten langs de motor lopen. Sta je stil dan worden ze niet gekoeld. Komt de temperatuur boven de 90 graden uit gaan de propellers draaien zodat de warme lucht wordt afgevoerd. En blijft de motor dus netjes op temperatuur. Geen ruimte onder het zadel of in de buddy dus :P
 
Thnx voor de reacties :)


Ik weet dat ik er op een dag spijt van ga krijgen '(

De Tornado is iedere keer weer een droom om op te rijden. Als je de testen leest dan komen die ervaringen goed overeen. Het geluid die uit deze machine komt.. :} Werkelijk fenomenaal! Zouden ze cd's van moeten uitbrengen. Een verslaving om iedere keer het gas open te trekken en het gebulder vanuit de airbox te horen. Als een MotoGP machine.

Iedere keer als ik weer opstap is het weer een geweldige belevenis! Een droommotor voor mij die qua alles mijn verwachtingen overtreft.
 
Op de hele motor geen vlekje te zien en dan met zo'n pak rondrijden.
 
Of gaat ie weer een VTR nemen ;-) MAar je heb er niet veel op gereden dan...Wel erg vet en apart ding man.. blikvanger 100%
 
Laatst bewerkt:
Nee geen 1098.. Als het een Duc word dan ga ik voor een 998/996. Maar die staan momenteel nog niet in the picture ;)

Nog wat leuke weetjes over deze fiets. Standaard voorzien van een slipperclutch, stuurdemper en een casette versnellingsbak. Driecilinder 900 motor met opgegeven 140 pk en 100 nm aan koppel.
 
Of gaat ie weer een VTR nemen ;-) MAar je heb er niet veel op gereden dan...Wel erg vet en apart ding man.. blikvanger 100%

VTR is een super ding, maar zou er niet zo snel weer naar terug stappen. Benelli heb ik idd niet mega veel op gereden. Net zoveel als de vorige eigenaar. Net geen 5000 km. Komt met name door het slechte motorseizoen. :(
 
Laatst bewerkt:
Kerel wat doe je nu -O- Ga je de monster ook nog verkopen dan :?

In ieder geval succes met de verkoop!!! Mensen echt een plaatje, meerdere malen in het echt mogen aanschouwen :9~ *O*
 
Wat een snaarstrakke foto's ook! Moet een goede camera geweest zijn! En ja woorden schieten te kort bij zo'n mooie italiaanse prachtbike..... Ben zelf al voorzien van een italiaanse!

Veel succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan