[TK] Paddockstand en universeel kuipruitje

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.772
272
Beilen
Te koop:

Universeel kuipruitje


Heeft weinig gebruikssporen maar wel gebruikt.
Ziet er gewoon goed uit: geen krassen of barsten of doffe plekken.

Is light smoke van kleur, met metalen steuntjes om hem aan de koplamporen te bevestigen. Incl randprofiel. Past op koplampen van +/- 20cm (universeel).

Zat op mijn Bandit bij aankoop, maar ik ga voor helemaal naked.

Foto's:
25pso69.jpg


2r41lrl.jpg


Prijs: 22.50 euro


Universele paddockstand

Is chrome van kleur. Ziet er niet als nieuw uit, maar doet zijn werk goed. Is op een paar plekjes zijn lak kwijt, wat krassen hier en daar.
Geen roest te zien, en ook geen speling: is erg stevig!

De houders zijn geschikt voor normale achterbruggen, en de afstand is te verstellen.
Maximale afstand is 40cm. 1 van de imbusboutjes om hem te verstellen is dol gedraaid, dus hij is nu nog simpel naar 32.5cm maximale afstand te draaien. Boutje is natuurlijk te vervangen..maar ik ga die moeite niet doen!

Zat bij mijn Bandit bij aankoop, maar ik heb er een middenbok bij gekocht.

Foto's:

23idtf5.jpg


ifbqck.jpg


Vraagprijs: 25 euro


Eventueel te ruil voor een zwart superbike stuur. De paddockstand is erg zwaar, dus verzenden lijkt me niet zo handig. Het ruitje is wel te versturen.

Af halen mag ook in Gorinchem. Ik ben ook regelmatig in Amersfoort/Utrecht.
 
Laatst bewerkt:
Tot hoe breed gaat de paddockstand? En op welke dagen is ie af te halen?
 
Tot hoe breed gaat de paddockstand? En op welke dagen is ie af te halen?

Net even voor je getest. Beide 'poten' zijn met een imbus 5 erg simpel te verstellen. Maximale breedte: 40cm

Ophalen kan zo goed als iedere dag wel, maar dan 's avonds of laat in de middag. Weekenden wil ook.
 
*blingbling* baby 8-)

Niet meer...

Voor de netheid de paddockstand weer op de vorige stand (van de maximale stand af) gezet...en 1 imbusje draait volledig door :( Vorige eigenaar was er blijkbaar niet zo goed mee. Andere imbusje is trouwens nog perfect.

Nu nog 1 kant op te verstellen: 33.5 maximale breedte. Andere kant misschien met een subtiel hamer-tikje?

Gezien dit feit maak ik er maar een vraagprijs van
 
Niet meer...

Voor de netheid de paddockstand weer op de vorige stand (van de maximale stand af) gezet...en 1 imbusje draait volledig door :( Vorige eigenaar was er blijkbaar niet zo goed mee. Andere imbusje is trouwens nog perfect.

Nu nog 1 kant op te verstellen: 33.5 maximale breedte. Andere kant misschien met een subtiel hamer-tikje?

Gezien dit feit maak ik er maar een vraagprijs van

Ik meet vanavond ff m'n achterbrug op of iemand moet de breedte weten van een gsx-r 600 K5. Dus als ie breed genoeg is en we het eens kunnen worden over de prijs is ie weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik meet vanavond ff m'n achterbrug op of iemand moet de breedte weten van een gsx-r 600 K5. Dus als ie breed genoeg is en we het eens kunnen worden over de prijs is ie weg.
komen we vast wel uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan