Onderdelen GSXR 750 '88-'89

TurboFrans

MF veteraan
1 jun 2004
2.409
0
Leiden
full


Lijst aangepast 23 januari 2009

Van bovenstaande motor te koop:

Laser uitlaatdemper

Koplampen met koplampframe en spiegels.

Mooie achterbrug.

achterwiel + schijf en band.

voorwiel met 1 schijf, goede band, iets schuifschade aan rand, niet krom.

rempomp voor + 4 zuiger remklauwen.

motorblok half gedemonteerd (niet helemaal compleet en niet alle delen goed maar wel met dynamo en startmotor) (voor weinughh).




zal nog wel het 1 en ander vergeten zijn, vraag maar!!

Als jullie wat willen hebben doe dan een bod.

Ik ga verhuizen, zit met een gebroken schouder, dus wil de "oude GSXR spul" niet meer meeverhuizen............. maak me los.

Groeten Frans
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had de dot-head standaard een betere flow, maar Turbofrans gaat antwoorden en dan weten we het zeker :P
 
Volgens mij had de dot-head standaard een betere flow, maar Turbofrans gaat antwoorden en dan weten we het zeker :P

Dothead is te herkennen aan een ingegoten punt (dot) op de zijkant van de kop. Flow is beter dan een 1100 kop en de kleppen zijn even groot. Daarnaast wordt de compressieverhouding hoger tov een standaard 1100 kop.

Dus meer compressie, betere flow en evengrote kleppen.... je snapt eigenlijk niet waarop suzuki deze koppen niet standaard op de 1100 heeft gezet.
 
Dothead is te herkennen aan een ingegoten punt (dot) op de zijkant van de kop. Flow is beter dan een 1100 kop en de kleppen zijn even groot. Daarnaast wordt de compressieverhouding hoger tov een standaard 1100 kop.

Dus meer compressie, betere flow en evengrote kleppen.... je snapt eigenlijk niet waarop suzuki deze koppen niet standaard op de 1100 heeft gezet.

Ach so!

Hoeveel vermogen haalt een 1100 met die kop ongeveer?
En kun je deze zo overzetten, mbt de distributieketting?
 
Dothead is te herkennen aan een ingegoten punt (dot) op de zijkant van de kop. Flow is beter dan een 1100 kop en de kleppen zijn even groot. Daarnaast wordt de compressieverhouding hoger tov een standaard 1100 kop.

Dus meer compressie, betere flow en evengrote kleppen.... je snapt eigenlijk niet waarop suzuki deze koppen niet standaard op de 1100 heeft gezet.

Beter had ik het niet uit kunnen leggen natuurlijk!! ;)

De reden waarom deze kop niet op de 1100 zit is omdat deze natuurlijk standaard op een 750 zit en daar ook naar ontworpen is.
Doordat er in het verleden mensen deze koppen zijn gaan uitwisselen ivm tunning is gebleken dat dit heel goed werkt!!!


Kopje wil ik 125 euro voor hebben.

Groeten Frans
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je voor één achterbrug hebben? en heb je mischien ook nog een benzinekraan liggen?

gr,
Nils
 
Laatst bewerkt:
Ben eigenlijk nog op zoek naar een dummy blok om m'n GS550 frame op aan te passen. Komt een 1127 in, maar de montagepunten zijn hetzelfde als van een 750 toch?

Mail me ff een mooi prijsje voor een kaal blok (de slechtste van de 2, inhoud van de bak, kop, dynamo, startmotor etc etc mag je allemaal houden :) )
 
ik heb misschien ook wel interesse in een achterbrug, heb je hier misschien een fototje van ? en wat is de breedte van de achterbrug waar ie in het frame gaat?

groeten, Kub
 
Ben eigenlijk nog op zoek naar een dummy blok om m'n GS550 frame op aan te passen. Komt een 1127 in, maar de montagepunten zijn hetzelfde als van een 750 toch?

Mail me ff een mooi prijsje voor een kaal blok (de slechtste van de 2, inhoud van de bak, kop, dynamo, startmotor etc etc mag je allemaal houden :) )

Hoi Beton,
De ophangpunten van de 750 zijn precies hetzelfde (aleen de bouten die door de ophangpunten van het blok gaan zijn 10mm en van de 1127 12mm maar het hart blijft hetzelfde) dus als dummy goed te gebruiken.

De bak en krukas ed, mag je er zelf uit halen, kan zelf niet sleutelen nu.
Incl. bak en krukas ed, dus meenemen met garantie tot aan de deur ;) 50 euro?

Ik hoor het wel.

Groetjes Frans
 
Laatst bewerkt:
ik heb misschien ook wel interesse in een achterbrug, heb je hier misschien een fototje van ? en wat is de breedte van de achterbrug waar ie in het frame gaat?

groeten, Kub

Zal morgen even een foto maken en opmeten wat de breedte is.

Groeten Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan