Kryptonite-4 met 2 sleuteltjes

GSX-Rider

Die hard MF'er
24 sep 2006
537
0
Ik heb hier nog liggen een Kryptonite-4 beugelslot met beide sleuteltjes er nog bij. Het slot werkt perfect.

verkocht!

Kryptonite02.jpg

Kryptonite01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit slot kan je wel weg gooien want er is al heel wat jaren terug een terug roep actie geweest van Kriptonite en toen zijn alle sloten met dit sleutelsysteem vervangen men is toen overgegaan op andere sleutels omdat dit slot met deze sleutels ook heel makkelijk met een gedeelte van een parker balpoint open te maken is
WEES DUS GEWAARSCHUWD ALS JE DIT SLOT KOOPT
 
Dit slot kan je wel weg gooien want er is al heel wat jaren terug een terug roep actie geweest van Kriptonite en toen zijn alle sloten met dit sleutelsysteem vervangen men is toen overgegaan op andere sleutels omdat dit slot met deze sleutels ook heel makkelijk met een gedeelte van een parker balpoint open te maken is
WEES DUS GEWAARSCHUWD ALS JE DIT SLOT KOOPT

Meen je dat nou? Oke dit wist ik dus echt niet. Ik heb hem een tijd gebruikt als extra slot in de schuur, gelukkig is er dus niets gebeurd. Misschien dat ie als extra slot nog waarde heeft voor iemand, als hoofdslot dus duidelijk niet geschikt.
 
Dit slot kan je wel weg gooien want er is al heel wat jaren terug een terug roep actie geweest van Kriptonite en toen zijn alle sloten met dit sleutelsysteem vervangen men is toen overgegaan op andere sleutels omdat dit slot met deze sleutels ook heel makkelijk met een gedeelte van een parker balpoint open te maken is
WEES DUS GEWAARSCHUWD ALS JE DIT SLOT KOOPT
MAAR GOED DAT JE WAARSCHUWT, DING IS AL ZO ONTZETTEN DUUR!

En nu ff serieus, 15 euri is niet veel geld. En een slot van 100 euro is net zo snel open! Dat staat ook in genoeg tests...

Met andere woorden, dit ding is zijn geld wel waard. Heb geen interesse hoor...


Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dat klopt!
 
Oke het slot is niet duur maar er zit toch een risico aan als je hem als enigste slot gebruik dat wilde ik ook even melden
Heb mijn motor ook binnen aan twee sloten vast en op stuurslot en weet ook dat als ze hem willen (lenen) dat ik hem kwijt ben.
Groetjes Loek.
 
De langste lengte aan de binnenkant van de beugel gemeten is 35 cm. Het slot is af te halen in Purmerend.
 
Dit slot kan je wel weg gooien want er is al heel wat jaren terug een terug roep actie geweest van Kriptonite en toen zijn alle sloten met dit sleutelsysteem vervangen men is toen overgegaan op andere sleutels omdat dit slot met deze sleutels ook heel makkelijk met een gedeelte van een parker balpoint open te maken is
WEES DUS GEWAARSCHUWD ALS JE DIT SLOT KOOPT
Klopt helemaal. Maar wat dacht je van de slijptolletjes op accu? Plasmasnijders in rugzakken? Als ze je motor willen hebben krijgen ze hem toch wel.

Gebruik ook nog steeds een 'oud' Kryptonite slot (naast andere sloten..), al is het maar om af te schrikken / tijd te winnen.
 
Gebruik ook nog steeds een 'oud' Kryptonite slot (naast andere sloten..), al is het maar om af te schrikken / tijd te winnen.

Dat is precies mijn gedachte! En dan is €15 niet veel geld als ze al die sloten op een motor zien en dan misschien niet eens aan de diefstal beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan