MF 't Gooi deel 32..... hot yellow xmas

Rijden we door of niet?

  • Ja

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nee

    Stemmen: 3 8,8%
  • Alleen met mooi weer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Hij staat in de woonkamer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Te gevaarlijk nu Poik hard kan })

    Stemmen: 13 38,2%
  • Heb net m'n brommer verkocht! :/

    Stemmen: 3 8,8%
  • ZZZZZzzzz

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, niet lache maar ik ben niet eens 18 :+ zit hier omdat k helemaal motorgek ben :9~
Ben bezig met mn brommertje, totaal verbouwen enzo (motor onderdelen o.a)
Verder valt er nie veel te vertellen *D

Zo hebben we er wel meer hier hoor, Poikie bijvoorbeeld is net brommer af sinds een paar dagen :Y :+
We hebben nog een motorgek genaamd motorgek die al wel een motor heeft overigens, maar nog geen rijbewijs (mag bijna volgens mij).
We hebben ook nog een andere brommerpiloot genaamd: Utrechterror :Y
Maar die is net brommerloos.

Dus wees Welkom *D
Hoe heet je, of moeten we je japie2 noemen :+
 
Laatst bewerkt:
Zo hebben we er wel meer hier hoor, Poikie bijvoorbeeld is net brommer af sinds een paar dagen :Y :+
We hebben nog een motorgek genaamd motorgek die al wel een motor heeft overigens, maar nog geen rijbewijs (mag bijna volgens mij).
We hebben ook nog een andere brommerpiloot genaamd: Utrechterror :Y
Maar die is net brommerloos.

Dus wees Welkom *D
Hoe heet je, of moeten we je japie2 noemen :+

En bedankt :P
 
:W Pardon brommertpiloot? Hij is verkocht hoor *O* Anders komt die motor hier nooit :')

mbgek; welkom :)
Wat rij je, alleen 'n MB? Heb zelf 'n RS nm gehad, net verkocht ;)
 
Nou, niet lache maar ik ben niet eens 18 :+ zit hier omdat k helemaal motorgek ben :9~
Ben bezig met mn brommertje, totaal verbouwen enzo (motor onderdelen o.a)
Verder valt er nie veel te vertellen *D
o god.. weer een brommer geval erbij.. :X :X





:+
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
:W Rijdt die knetterbak van je nou al? Verkopen die hap man
Da's die jongen waarvoor ik elke week naar h'sum ging en daar verdwaalde voor 't leven :')
t lijkt wel een invasie hiero van het brommertuig :X



uhh.. nee, de gemeente heb ik niet meer geschreven, t schoot er bij in..
Naja, toch een geringe kans dat ze uberhaupt hadden gereageerd. Hoezo het met je OVB van het karten man ?
 
Laatst bewerkt:
:W Rijdt die knetterbak van je nou al? Verkopen die hap man
Da's die jongen waarvoor ik elke week naar h'sum ging en daar verdwaalde voor 't leven :')Naja, toch een geringe kans dat ze uberhaupt hadden gereageerd.
mja, er was een kans geweest, maar gaat ook allemaal heel erg lang duren dan. maar de brief schrijven schoot er bij in.. en om dan een maand later nog wat op te sturen komt ook niet echt geloofwaardig over. k kan er mee leven hoor, tis maar een pekelhok :+
 
Ja hij reed (en hoe :9~ ) verkopen voorlopig niet, heb een voorvork van rs125 gekocht dus die ga 'k er binnekort ook ff in fietsen :9 koppeling heb ik nog niet binnen, als ik die heb gaat t blokje weer in elkaar en hoop ik nou toch eens lekker te kunnen rijden haha.
 
@mbgek, niet te veel beunen man. Is het allemaal niet waard, 1x pliesie tegenkomen en alles is voor niks geweest ;) . Van al dat geld kan je een heel mooi begin van je motor + rijbewijs financieren
mja, er was een kans geweest, maar gaat ook allemaal heel erg lang duren dan. maar de brief schrijven schoot er bij in.. en om dan een maand later nog wat op te sturen komt ook niet echt geloofwaardig over. k kan er mee leven hoor, tis maar een pekelhok :+
'Maar een pekelhok'.. Het is een 600F man :9~ :} !

Om toch maar ff te quoten, want ik editte net voor je post;
Naja, toch een geringe kans dat ze uberhaupt hadden gereageerd. Hoezo het met je OVB van het karten man ?
 
hee t is geen 45kmpu hok hoor :o Hahaha utrecht terror ken ik wel he wobbin *D Ik heet trouwens Daniel, robin weet wel wie ik ben haha

Kan op dit moment de naam Daniel even niet horen. Woont een *&%^^&%&^%DJ boven mij Daniel Lippens van Slam. Arrogante joch heeft wederom zn muziek keihard staan. Tegen de huisbaar zegtie dat we maar de politie moeten bellen. DuHHHH....
 
Kan op dit moment de naam Daniel even niet horen. Woont een *&%^^&%&^%DJ boven mij Daniel Lippens van Slam. Arrogante joch heeft wederom zn muziek keihard staan. Tegen de huisbaar zegtie dat we maar de politie moeten bellen. DuHHHH....
Of ff een MF meetinkje regelen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan