Te koop nieuwe Michelin Pilot Power voorband 120/70/R17

dot code?

edit: als dot code redelijk is dan bied ik 60 euro
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht week 14 06, maar voor 60 euro rij ik hem zelf wel op. Wilde een keer BT 016 proberen maar de PP's bevallen me prima.
 
Laat de voorband van het voorjaar zelf monteren, dan nog 'veroordeeld' tot een jaartje Michelin PP, op straat de beste band :P
 
Valt wel mee lijkt me, probeer een voorband te verkopen maar wel tegen een fatsoenlijke prijs. Als die prijs er niet inzit dan hou ik de band zelf, zo duidelijk als wat.
 
Valt wel mee lijkt me, probeer een voorband te verkopen maar wel tegen een fatsoenlijke prijs. Als die prijs er niet inzit dan hou ik de band zelf, zo duidelijk als wat.

Ok, maar als je ff hier www.motorbandenmarkt.nl kijkt kom je aan dit bedrag voor een nieuwe 2008 ! band....

Michelin PILOT POWER Front
Prijs uit prijslijst*: EUR 158,90 !
Bij ons maar EUR 109,60
Dus 31 Procent goedkoper!
En dat inclusief verzendkosten.

En persoonlijk vindt ik dan 95 euro voor jouw bandje geen aanbieding/fatsoenlijke prijs meer..... :Y .Als ik bij die 95 dan nog eens de verzendkosten a 6.20 erbij reken heb ik voor 8 euries 40 cent meer een hele nieuwe waarschijnlijk vandaar de reacties van sommigen...... :?
 
Laatst bewerkt:
Kijk, voor 90 euro mag die band ook wel weg, daarnaast zit ik geregeld door het land heen dus ik kan hem op korte termijn op veel plaatsen brengen, dat is te overleggen. Voordeeltje is dan al weer wat groter.

Maar 60 euro voor een ongebruikte band is weer de andere kant natuurlijk, zeker vanuit mijn positie geredeneerd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan