opruiming BS Racing

riksz

Die hard MF'er
5 jun 2007
566
22
Noordwijkerhout
Te koop...
-Nieuw ongebruikt contactslot, met 2 sleutels voor gpx/gpz, zephyr en zzr d-model(past dus niet op een e-model :( ) prijs 50 euro

-toerenteller,in prima staat, van een zxr, maar kan natuurlijk voor ander modellen ook gebruikt worden. prijs 55 euro

-yoshimura rs3 titanium demper, 3 bouts bolt on, hart tot hart afstand 85 mm. demper heeft schade zoals te zien is...komt af van een bandit 1200. prijs 65 euro

-volledig polyester kuipset voor een zzr 600 d-model(90/92)
perfect voor als je met je zzr op het circuit gaat rijden, scheelt je een paar honderd euro mocht je een schuivertje maken... prijs 120 euro (foto's volgen nog)

-back protector van GC maat L(vanaf ongeveer 1m80) in zeer goede staat, nooit mee gevallen. prijs 20 euro
 
Te koop...
-Nieuw ongebruikt contactslot, met 2 sleutels voor gpx/gpz, zephyr en zzr d-model(past dus niet op een e-model :( ) prijs 50 euro

-toerenteller,in prima staat, van een zxr, maar kan natuurlijk voor ander modellen ook gebruikt worden. prijs 55 euro

-yoshimura rs3 titanium demper, 3 bouts bolt on, hart tot hart afstand 85 mm. demper heeft schade zoals te zien is...komt af van een bandit 1200. prijs 65 euro

-volledig polyester kuipset voor een zzr 600 d-model(90/92)
perfect voor als je met je zzr op het circuit gaat rijden, scheelt je een paar honderd euro mocht je een schuivertje maken... prijs 120 euro (foto's volgen nog)

-back protector van GC maat L(vanaf ongeveer 1m80) in zeer goede staat, nooit mee gevallen. prijs 20 euro
foto 1
full
 
ik ben 1.75, als die mij zou passen dan is de
rugprotector verkocht :Y
stuur me een mailtje of PB-tje om het verder af te handelen

Sheldon
 
Laatst bewerkt:
bedenk me net dat de demper volgens mij ook op bepaalde types Triumph's past...

ja kan kloppen.
Ik weet dat de 3-bouts hoh 85mm dempers op meerdere modellen passen.
Van de bandit1200 en zx6r weet ik het iig zeker. Er zullen nog een 2tal andere modellen waar die op past volgens mij.

Als het me inschiet, meld ik het wel ff hier.

Brakke
 
Terug
Bovenaan Onderaan