ZXR 750 H type onderdelen .

Ik heb weer veel onderdelen van een ZXR binnen ..

mail maar en ik kijk of ik ze heb ..

Blok, Koplampen en uitlaatbochten zijn verkocht

kuipen set niet kompleet
 
Hi, heb je nog een slotenset voor een J type? Enkel het contactslot is al goed, het liefste natuurlijk compleet.

grt ZXRetard
 
yep ik heb nog een contactslot voor je J type


voeg me maar toe aan MSN
mijn mail staat in mijn profiel
 
Hoi Gojko,

Zou je willen reageren op al mijn e-mail?!?! Ik wil graag mijn geld terug want jij hebt mij het foute onderdeel toegestuurd! Ik wacht nu al meer dan een maand op een reactie van je, ik vind dit echt geen stijl! Ik heb je al zeker 3 verschillende e-mails verstuurd! Dus wees even zo sportief contact met mij op te nemen dan handelen we het verder af. Het gaat om het contactslot van de zxr 750, en jij stuurt mij een sleutel van een Suzuki GS500e toe.
Erg jammer dat het zo moet, maar ik zie geen andere manier om nog in contact met je te komen!

Ik wacht op een bericht van je, zodat het nu eindelijk afgehandeld kan worden. Ik heb geen zin om helemaal naar je woonplaats te rijden om mijn geld te komen halen.
 
Toegevoegd op MSN.

Zoek een schakelsetje van een kawa. Volgens mij hebben alle ZXR750 modelen het zelfde setje als een ZX9R als ik mij niet vergist, toch?
 
Ik zoek een moer voor een ZXR- achterbrug/wiel - as... M25x1.5 als ik me niet vergis... hebbie die nog liggen?
 
Heb je nog onderdelen voor de H1? Ben op zoek naar een spanningsregelaar voor de dynamo (of gewoon een nieuwe dynamo;) en een schokdemper voor achter.

gr. colin
 
heb je nog een kapje voor bij je voorwiel die je snelheid opmeet

allen het kapje heb ik nodig die is gescheurd
heb alleen wel een zxr 400 weet niet of dat past denk het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan