2x Xenonsetje voor motor (6500K; H7)

Anteros

MF'er
16 aug 2007
162
0
Wegens over compleet, 2e hands xenonsetjes te koop. Ze komen uit 2006 en de lampen zijn iets meer dan een half jaar oud. In totaal heb ik drie lampen en twee starters (normaal formaat). De extra lamp kost 5e extra. De setjes kwamen van goxenon.

Prijs is 60e per setje (lamp + starter).
 
Niemand? Goed bod mag ook hoor :). Zeker met dit weer ideaal om xenon te hebben (voor diegene die doorrijden). Ikzelf heb er eentje in mijn GSX-R gehad. Paste prima.
 
Niemand? Goed bod mag ook hoor :). Zeker met dit weer ideaal om xenon te hebben (voor diegene die doorrijden). Ikzelf heb er eentje in mijn GSX-R gehad. Paste prima.


Heb je een foto van de starter??

En hoe lang is de kabel tussen de lamp en de starter, alsmede de afmeting van de starter.

Misschien goed weg te bouwen op mijn blade als de afmetingen goed zijn.
 
Geen idee, maar was toendertijd 400e. Heb er altijd met plezier mee gereden.
 
Nou ik zou zeggen... kijk ff of je H7 of H4 lampjes hebt, dan weet je gauw genoeg.
 
De maten zijn 8cm x 9cm x 3cm en er zitten twee kabels aan van +/- 20 a 25cm. En voor de duidelijkheid, de lampen zijn H7.

Past perfect in een Suzuki GSX-R600 uit 2005.
 
Breda. En ja, het is te verlengen. Hou er wel rekening mee dat op de kabel naar de xenonlamp wel een hoge spanning staat (start spanning 12.000 volt; werkspanning 85 volt).
 
Niemand? Goed bod mag ook hoor. De xenonlampen hebben zelf ook nog een 15cm lange kabel eraan zitten. Totaal dus rond de 35 cm.
 
Geen idee, denk van wel (achter de kuipen). Zo zat het bij mij ook. Moet natuurlijk wel H7 zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan