onderdelen Yamaha R6 1999-2002

Skippy79

MF veteraan
30 dec 2007
2.310
0
Belgie
Ik heb onbeschadigde kuipen hier liggen na het verbouwen naar circuit motor.
undertail is blauw '02 €75
originale achterlichten '02 € 50
achterlichten met ingebouwd knippers, nog in doos, nooit gebruikt '02 85
Rood kuipset opnieuw gespoten, zonder voor spatbord €250
Koplamp van 99 model €125 SOLD!!
Rino uitlaat - 125€
Remleidingen voor + achter €50

Belgie - kan opgestuurd worden
fotos volgen
 
Laatst bewerkt:
foto's?
vraagje, heb een undertail van een r6 99 02 en op mijn gs500e, die orginele achterlichten kan ik zo aansluiten met mijn orginele gs500e bedrading.... is die aansluiting van die remlicht met knippers precies zo ? foto van die aansluitpunten.
mvg
 
Laatst bewerkt:
hier zijn wat fotoss -

en welke achterlicht? de 1999-2000 of de 2001-2002?
full
 
hier is die, zit nog in plastiek.
maar ik heb met de originale gewoon met fiches aan elkaar gezet. niet zo moelijk hoor.
trouwens de achterlicht is smoke versie!!
full
 
107 nieuwe, nog in verpakking, en je beid 30, you gotta to be joking!!!!
als je niks nuttigs te melden, meld dan niks
 
nieuw prijs is inmiddels 91... voor achterlicht incl knipper ( zie go parts.. )

dan bied ik 70
maar eerst nog een vraag.. die oude achterlichte ( ronde ) die moet je aan de achterkant vast zetten dmv. moertjes aan de "fitting" v.d. achterlicht.. maar bij deze zie ik alleen 2 bevestigings punten aan de zijkant?

even een foto van het achterlicht, ( voorbeeld )
http://img505.imageshack.us/img505/8879/dscf1212no4.jpg

snap je wat ik bedoel :P?
 
Laatst bewerkt:
als ik je goed begrijpt, de achterlicht moet bevestigd worden idd met 2 moertjes aan de zijkant een tussen de 2 lichten zit een pennetje die je gewoon in zijn positie glijdt.
zie deze, heb heml trouwens uit de plastiek gehaald voor de fotos, zo gaat het beter
full
 
hmz.. denk niet dat die gaat passen, want ik heb die aansluitpunten helemaal niet op mijn undertail zitten.. ik heb alleen 2 grote gaten met aan beide zijde 1 klein gaatje waat die 2 schroefen en het hele lampen kastje er zo inglijd zegmaar... het zijn bij mij ook 2 losse lampen zegmaar..
 
ook die lampen moeten neem ik aan van binnen er door gedrukt worden, dat gaat bij mij gewoon niet lukken omdat er een gedeelte is gemaakt waar alleen dat soort lampen ( zie tekening ) erdoor heen kunnen..
 
als dat je undertail is op de foto, dan gaat dat zeker niet lukken. dat is een immitatie undertail. zo eentje heb ik ook ergens maar die past heel slecht, en ook niet echt pas te maken. ander optie is de blauw undertail bij kopen en spuiten, wel wat werk aan maar tis toch winter!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan