Wieke Tingels koffiemeeting 28/12/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nameless

MF veteraan
30 mei 2007
70.854
13
Easywood (B)
Beste Tingeltjes,


Koffiemeeting op zondag 28 december 2008 in Casa Nameless te Kalmthout.
(meesten hebben het adres, diegenen die het niet hebben pb ik wel)

Jullie zijn welkom vanaf 13uur :Y
Uiteraard zijn de respectievelijke wederhelften ook welkom, kunnen die zien dat we allemaal echte mensen zijn en niet van die ingebeelde vrienden :P

Drank en versnaperingen worden voorzien (niet te veel hé, tis crisis)

Gezien de kans dat het motoweer gaat zijn te gering is, plan ik geen rit.
Mocht het uitzonderlijk goed weer zijn en dus iedereen hier met de moto staat, weet ik wel een ritje te verzinnen :Y

Dus gewoon gezellig kletsen en lachen, gaat ons goed af hebben we de laatste tijd al gemerkt :P


Dit is dus een nieuw concept voor een meeting, eens kijken of het wat kan worden.


Het aanmelden kan beginnen :Y


Aanwezig:
- Nameless (cadeau -> OK)
- Miss Nameless (cadeau -> OK)
- Sheldon & madam (cadeau -> OK)
- Evil Kim
- Vke (cadeau toch ni veur niks gekocht ;) )
- Lem (cadeau -> OK)
- Rotax & madam (cadeau -> OK) Doen een Sheldonneke...
- BA (is niet voor cadeaukes maar maakt een uitzondering...-> OK)
- Mexion (cadeau -> OK)
- Polymorph (cadeau -> OK)
- Naked Biker (cadeau -> OK) Doet ook een Sheldonneke...





Onder voorbehoud
- Ine
- Tom__
- Io
- Joke
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* eerste *O* *O*




als er koffie is weten wij het wel te vinden

Sheldon en madam :Y
 
Laatst bewerkt:
Zet mij nog maar ff onder voorbehoud. Is zo de periode dat ze bij de KUL ineens fantastische invallen voor last-minute papers enzo krijgen |(

Maar ik doe mijn best om er te geraken ;)
 
Ik heb trouwens een ideetje... Schiet het af als jullie het niks vinden, maar ik zeg het toch maar even.

Aangezien het de feestperiode is, lijkt het me wel leuk als we ieder een klein cadeautje meebrengen, laten we zeggen van maximum €10 (of €15 :? ). Een fopcadeau, iets zots, iets leuks, iets motogerelateerds of net niet, whatever.... Je weet niet op voorhand voor wie. Als iedereen er is en als de sfeer erin zit kunnen we alle namen op een kaartje schrijven en iedereen trekt een naam aan wie hij/zij hun cadeautje moet afgeven. Meestal dikke lol :Y

Als jullie het niks vinden (geld, flauw, zever) zeg het maar :Y Ik wilde het maar even voorstellen...
 
Ik heb trouwens een ideetje... Schiet het af als jullie het niks vinden, maar ik zeg het toch maar even.

Aangezien het de feestperiode is, lijkt het me wel leuk als we ieder een klein cadeautje meebrengen, laten we zeggen van maximum €10 (of €15 :? ). Een fopcadeau, iets zots, iets leuks, iets motogerelateerds of net niet, whatever.... Je weet niet op voorhand voor wie. Als iedereen er is en als de sfeer erin zit kunnen we alle namen op een kaartje schrijven en iedereen trekt een naam aan wie hij/zij hun cadeautje moet afgeven. Meestal dikke lol :Y

Als jullie het niks vinden (geld, flauw, zever) zeg het maar :Y Ik wilde het maar even voorstellen...


ik vind da leuk :Y

kijken wat de rest er van kan vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan