[TK] GSX-R750W onderdelen

Grixxer

Die hard MF'er
24 mrt 2007
551
0
Binnenkort vakantie en dan maar eens wat ruimte maken in de schuur.

GSX-R 750W onderdelen
-Nissin remklauwen voor 75,-
-Remschijven voor (+/- 5mm rondom) 75,-
-Nissin rempomp 50,-
-Koppelingshendel licht beschadigd 15,-
-Linker spiegel
-Rechter spiegel met wat krassen 15,- per stuk
-Bovenste kroonplaat met contactslot en 1 sleutel 75-
-Bovenste kroonplaat zonder contactstlot 50,-
-Clipons 2 sets, 30,- per set
-Cockpit NL uitvoering incl ophangbeugel 60,-
-Cockpit US uitvoering met barstje aan de onderkant incl ophanbeugel 50,-
-stuurschakelaars schakelaar gashandel 10,-

9pqa01.jpg


GSX-R 750W schade-onderdelen
Voor de liefhebber die er nog wat mee kan, ruilen tegen iets leuks ofzo

-Voorvorkpoten (krom)
-Voorvelg met deuk incl band
-Onderste kroonplaat met kromme stuurpen
-Koplampunit met afgebroken ophangpunten

i3dtma.jpg


4zu44h.jpg


Bieden mag natuurlijk, vragen naar specifieke onderdelen ook want ik heb ook nog allerhande klein spul liggen.
 
Laatst bewerkt:
zijn het 6 zuiger klauwen? Zo ja, dan zijn ze wat mij betreft verkocht (mits in goede staat)
Nee helaas, het zijn de 4-zuiger modellen. Ik zal van het weekend voor de duidelijkheid even wat foto's maken van de onderdelen. Ze zijn wel in prima staat. :+
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnelijk een domme vraag, maar heb je nog meer liggen?

Ik ben op zoek naar een schakelsetje, dus het pedaaltje en het stangetje.

Groet Kai
 
Waarschijnelijk een domme vraag, maar heb je nog meer liggen?

Ik ben op zoek naar een schakelsetje, dus het pedaaltje en het stangetje.

Groet Kai
Die heb ik helaas niet liggen.

Heb wel interesse in je remklauwen voor Eur. 50,--

Gr. Sander
Voor 60 euro mag je ze hebben.
wat vraag je voor de voorvork? (Gaat me vooral om de doppen bovenop)

Waar is het af te halen?
Mag wat mij betreft zo mee. Als je nog iets leuks hebt liggen (stickers, motorbladen oid) is dat altijd welkom.
De onderdelen liggen in Zoetermeer maar doordeweeks zit ik in Breda, als dat dichterbij is kan ik ook spullen meenemen.
 
Laatst bewerkt:
motorbladen & stickers heb ik niet. Maar voor een tientje wil ik ze dan ook wel overnemen ;)

Breda is voor mij dichterbij. Kunnen we dan maandag of dinsdag ergens in die stad afspreken? Stuur maar een mailtje wat jou het beste uitkomt. Liefst ergens tussen 12:00 en 16:00.
 
motorbladen & stickers heb ik niet. Maar voor een tientje wil ik ze dan ook wel overnemen ;)

Breda is voor mij dichterbij. Kunnen we dan maandag of dinsdag ergens in die stad afspreken? Stuur maar een mailtje wat jou het beste uitkomt. Liefst ergens tussen 12:00 en 16:00.
Haha das ook prima. Ik moet nog ff kijken wat mij het beste uitkomt, ik denk maandag maar daar stuur ik je van het weekend dan wel een mail over.
 
meneer Grixxer, heeft u uw mail nog gelezen? ;)

Het wordt een beetje kort dag zo, maar ik kan morgen wel op er neer reizen (kom vanaf Eindhoven). Dus mail me nog even je nummer en neem de poten mee dan zorg ik dat ik morgen aan het Kasteelplein sta...
 
hoi zijn de remklauwen er nog? en zijn er blokken bij?

daanpanman@gmail.com
De klauwen zijn er nog, heb van de vorige geinteresseerde niks meer gehoord. Compleet met remblokken die volgens mij nog makkelijk een paar duizend km meekunnen. Ik heb bij de vorige geinteresseerde gezegd dat ze voor 60 weg mogen dus das wel zo eerlijk om dat nu weer te doen. :)
 
Ik heb wel interesse in je linker stuurschakelaar, mits ie goed werkt en het chokehendeltje er nog aan zit en ook werkt
Is helemaal compleet inclusief chokekabel, dus voor 10 euro is ie van jou. Ophalen in Zoetermeer of Breda, of ik kan 'm opsturen tegen de verzendkosten. Stuur me een mail of pm als je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan