Schotland op de motor [Centrale informatie]

Nog kleine tip voor Brinkmeister...wat je ook kan doen is zo een spin over je tailpack bevestigen.

Daar kan je dan wat kleine spullen ondersteken, zoals je regenpak, flesje water etc...kan je meteen aan.
 
tipje;

boek via www.dfds.nl/actiegroep en bespaar 15 euro op de reserveringskosten ovv MAG12

*O*
 
Kijk hier hebben we wat aan!! Heb de boeking geannuleerd en via jouw link gedaan. Scheelt 95 euro! *O*
Bedankt :}
Binnen 24 geannuleerd en krijg mijn aanbetaling wel terug gelukkig, had ik mijn enthousiasme niet aan gedacht haha
 
441 voor twee personen.
Heenreis twee enkele bedden met zeezicht. Terugreis 2 persoonsbed met zeezicht. Verder geen andere dingen erbij
 
Kijk hier hebben we wat aan!! Heb de boeking geannuleerd en via jouw link gedaan. Scheelt 95 euro! *O*
Bedankt :}
Binnen 24 geannuleerd en krijg mijn aanbetaling wel terug gelukkig, had ik mijn enthousiasme niet aan gedacht haha

Graag gedaan ;) en een fijne reis.

Na 3 jaar schotland gaan wij dit jaar niet, dat wordt afkicken :o
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die in de week van 9 mei (of erna) met de boot naar Newcastle (of Hull) varen en die een fiets (trapfiets) mee willen boeken op hun ticket en die wij dan 's ochtends bij de terminal op komen halen?

Mijn fiets is gejat en mijn ouders hebben een fiets over die ik voor nop mag hebben, maar versturen of ophalen wordt alsnog een dure grap, dus proberen we eerst even of er reizigers zijn die hem voor ons mee kunnen nemen :)
 
En dan zou degen die dat doet de fiets op de bagage moeten binden?
Of in de topkoffer prakken of zo? ;)
 
Even de boot op rijden, apart dus. of als de achteropzitdame 'm even de boot op kan rijden, etc. Niet in problemen denken, dat is zo 2010.
 
Hallo,

Begin / half juli wil ik graag een weekje naar Schotland met de motor. Is er hier toevallig iemand die ook een weekje rond deze tijd naar Schotland gaat? In dit geval kunnen we misschien de hut delen om kosten te besparen. Ik ben redelijk flexibel wat betreft vertrek en aankomstdatum.
 
Zaterdagavond... rijd ik... de boot op... in zeebrugge...
om dan zondagochtend in Hull er weer af te gaan :D
2weekjes lang genieten van het Schotse Land.

Laatste nodige items zijn vorige week toegekomen...
deze week langzaam aan alles wassen en inpakken...

maar hoe diefstalveilig is het op de boot?
tenten/slaapzakken lijken mij zo ongemakkelijk om mee te nemen naar de slaapvertrek-dingen...
en op de motor laten lijkt ook zo steel-uitnodigingend?
(of maak ik mij daar wat te veel zorgen in? )
 
...
(of maak ik mij daar wat te veel zorgen in? )
Je maakt je teveel zorgen :Y
Dure kleine hebbeding spullen meepakken = camera, laptop, papieren, gps.
In tenten, vuile was, gebruikte helmen, en slaapzakken is niemand geintresseerd.

Absoluut no worries Koeno ...
Have fun in de Highlands
:W
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagavond... rijd ik... de boot op... in zeebrugge...
om dan zondagochtend in Hull er weer af te gaan :D
2weekjes lang genieten van het Schotse Land.

Laatste nodige items zijn vorige week toegekomen...
deze week langzaam aan alles wassen en inpakken...

maar hoe diefstalveilig is het op de boot?
tenten/slaapzakken lijken mij zo ongemakkelijk om mee te nemen naar de slaapvertrek-dingen...
en op de motor laten lijkt ook zo steel-uitnodigingend?
(of maak ik mij daar wat te veel zorgen in? )


Tijdens de overtocht mag je zelfs niet meer op het autodek komen.
Dus buiten het personeel kan er niemand komen.

EgbertO
 
Zowwww, dus vanavond gaan we de boot op...
2 weekjes met tent en bepakking rond Schotland...
Mocht je dus een grijze volgepakte Sevenfifty tegenkomen...
It is probably I.... :p

Laten we nu een minuut stilte houden om te bidden tot de weergoden....
 
Gisteren ook een boeking gedaan. 8 augustus vertrek met de ferry naar Newcastle, en dan 10 dagen rondtoeren. Gaan lekker met zn tweeën. Ik op mijn Kawasaki Z750 en mijn vriend op zijn Suzuki Intruder. Wordt mijn eerste echte motorvakantie.
Maar op internet te vinden, ziet Schotland er prachtig uit. Erug veel zin in :Y

:]
 
Zo ben weer terug,wat gaat zo'n week toch snel voorbij
0Emer.jpg

aankomst in schotland
HzGqD.jpg

Hier zijn we in de highlands het is hier 2 graden en begon het ook nog te sneeuwen
mDOXy.jpg

harde wind en 6 graden maar droog
BnGHz.jpg

op het eiland Skye is het al beter 10 graden en nog steeds droog
RzyE0.jpg

alweer op de terugweg naar de boot maar we komen terug

mvg Eddy
 
Terug
Bovenaan Onderaan