Schotland op de motor [Centrale informatie]

Zeer jammer dat ik nu met m'n tentamens zit. Anders waren we waarschijnlijk nu ook 'even' naar Schotland gereden :o :9
 
Groeten uit schotland
6ff61f58284937f473ee24576e8bfba9_large.jpg


tumblr_m4fs6n1Sr51rpt7aio1_1280.jpg


tumblr_m4e1fogcmD1rpt7aio1_1280.jpg


tumblr_m4e15dHYUb1rpt7aio1_1280.jpg


tumblr_m4c9mvLn4l1rpt7aio1_1280.jpg


tumblr_m4c9k2IiEJ1rpt7aio1_1280.jpg
 
Ik zit er aan te denken om in juli te gaan. Maar zoek nog een groep (of georganiseerde reis) om bij aan te sluiten. Vorig jaar ben ik iets te lang in mn uppie onderweg geweest en dat ben ik dit jaar niet van plan. Als iemand tips heeft houd ik me aanbevolen.

En weten jullie of het mogelijk is om in de maand juli redelijk lastminute (enkele dagen van tevoren) een ferryovertocht met de motor van IJmuiden naar NewCastle te boeken? Of moet je dat weken van tevoren geregeld hebben om een plekje te hebben?
 
En weten jullie of het mogelijk is om in de maand juli redelijk lastminute (enkele dagen van tevoren) een ferryovertocht met de motor van IJmuiden naar NewCastle te boeken? Of moet je dat weken van tevoren geregeld hebben om een plekje te hebben?
Soms, soms niet. Als je redelijk flexibel bent en het niet erg vindt om pech te hebben en toch fors te betalen, dan kan dat prima. Tis alleen wat lastig combineren met een georganiseerde reis ;)
 
*noteert*

kan écht niet wachten ;( -O- maar helaas nog tot 15 of 18 juni door met de skripzie voordat we los kunnen! :]
 
Mooi! En waar exact kunnen we dat laatste weggetje vinden? :9 :]

Haha ben je bereid om door de boswachten, met een groep honden, vh natuurpark weggejaagd te worden?,

We zijn om een hek gereden en hebben de grindweg in de vallei gepakt een paar fietsers en een paar wandelaars, meer niet. Even geluncht daar en weer stapvoets verder vanwege de wandelaars. Kwam er een auto aansjeezen, wij aan de kant. Hij stapt uit, schreeuwen als een maniak, een meute blaffende honden erbij en hij sommeerde ons heel boos rechtsomkeerd te maken. WIj weer stapvoets terug gevolgd door de boswachter. Om het hekje heen en als een maniak de weg op om zsm weg te zijn. Blijkt mijn maat te seinen na 10 km, ik bleek de verkeerde kant opgereden te zijn :)

Tja ik dacht dadelijk is die meneer zo boos omdat wij al de zoveelste zijn dat hij de politie belt om hen aan ons een bon uit te schrijven. Ik ga ervan uit dat hij geen boetes mag uitschrijven. Dus wegwezen hier :)

Ik had de tip vaneen Schot van het advrider.com forum. Wel 1 van de mooiste weggetjes in Schotland.
 
Laatst bewerkt:
en als je een allroad hebt, of tja maakt eigenlijk geen bal uit, hier moet je ook gewoon inrijden, loopt soms helemaal niet dood
[afbeelding]
Hehe, zo'n soort weggetje hadden wij ook. Wij waren naarstig op zoek naar een benzinepomp, hadden op de Garmin de dichtstbijzijnde geselecteerd en werden tussen weilanden door over een zandpad met van dat grove grind geleid. Ging prima, maar was toch even 'wennen' :)

Maar goed, dat zijn de leuke dingen :Y
 
Ik kom net terug uit schotland..

Echt het ene landschap is nog mooier dan het ander.. Aanrader is wel the Isle of Skye, maar absolute topper was voor mij de weg naar Applecross toe, en dan via de kustlijn weer verder.. :]

23uvat2.jpg



2h658xt.jpg

Richting de ferry naar skye

2ewh769.jpg

Isle of Skye

2rcwmtw.jpg

Waarschuwing weg naar applecross :] :}

bgdx8i.jpg

Applecross :9~

wbfl0x.jpg

Kustlijn na applecross


Dat gehang op de boot was dan wel weer klote.. Ze deden afgelopen zaterdag nieteens de wk wedstrijden uitzenden, want daar hadden ze geen licentie voor :r

Het buffet was dan wel weer een dikke plus :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan