Schotland op de motor [Centrale informatie]

hey, bedankt voor je snelle reactie. staat alleen bij dat het voor vertrek t/m 29-12-12 is en data in 2013 kan ik dus ook niet selecteren of mis ik iets?

Overtocht IJmuiden - Newcastle nú met 15% vroegboekkorting

Kijkt u al uit naar uw vakantie? Ontdek de mooiste groene bestemmingen in Engeland en Schotland met een overtocht van IJmuiden naar Newcastle. Snelle beslissers profiteren van onder meer de beste tarieven, 15% vroegboekkorting en gratis wijzigen.

Natuurlijk de beste deal:

15% vroegboekkorting
Slechts 25% aanbetalen
Gratis wijzigen en annuleren tot 1 maart
Gratis caravan mee op zo/ma/di (retour)
Natuurlijk IJmuiden - Newcastle:

De voordeligste autoroute naar Schotland
Uw vakantie begint aan boord
Doorvaren terwijl u slaapt
De mooiste groene bestemmingen dichtbij
Lees voor meer details de actievoorwaarden
 
De korting van Motoplus is weer ingesteld voor IJmuiden- Newcastle :Y
Vaste prijzen voor een retour ook bij laat boeken (bij beschikbare ruimte) :Y
Info op www.dfds.nl/motoplus :Y
boeken met code MP-13 :Y
Danny :W :]
 
Heb ik vorige week al gebruikt :)


Dan heb je volgens mij teveel betaald. Ik heb het zojuist voor 4 personen uitgerekend:

Met "kortingscode": € 943.60

Normale prijs, zonder korting: € 932.40

Volgens mij worden we een beetje voor de gek gehouden door DFDS.

Prijs is berekend, voor 4 personen, 4 motoren, vertrek 28 juni, retour 6 juli, 4 persoons buitenhut met zeezicht, incl. ontbijt.
 
Dan heb je volgens mij teveel betaald. Ik heb het zojuist voor 4 personen uitgerekend:

Met "kortingscode": € 943.60

Normale prijs, zonder korting: € 932.40

Volgens mij worden we een beetje voor de gek gehouden door DFDS.

Prijs is berekend, voor 4 personen, 4 motoren, vertrek 28 juni, retour 6 juli, 4 persoons buitenhut met zeezicht, incl. ontbijt.

Ik denk het niet !!
Als ik boek zonder kortingscode voor twee personen en een motor met ontbijt kost me dat €431,60.
Ik heb geboekt met kortingscode en ben nu €320.08 kwijt !!
 
Dan heb je volgens mij teveel betaald. Ik heb het zojuist voor 4 personen uitgerekend:

Met "kortingscode": € 943.60

Normale prijs, zonder korting: € 932.40

Volgens mij worden we een beetje voor de gek gehouden door DFDS.

Prijs is berekend, voor 4 personen, 4 motoren, vertrek 28 juni, retour 6 juli, 4 persoons buitenhut met zeezicht, incl. ontbijt.

Hoi,
Wij gaan in juni met 4 motoren 4 persoons buitenhut incl ontbijt,
kosten € 509,60 met vroegboek korting (geboekt op 24 dec 2012)
Heb dit wel telefonisch geregeld

ciao
 
Dinsdag teruggekomen van 8 dagen rijden in schotland. is me prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

heb er ook een filmpje van gemaakt

 
Begin juli maak ik voor het eerst de oversteek naar Engeland en wel te verstaan Silverstone. Daar zijn de 'Formula Student UK' wedstrijden (zie www.dutracing.nl voor meer info...... nice :Y). Zoonlief zit in team dus vandaar.
Maar al veel gehoord en gelezen over Schotland dus heb nu het (misschien) wilde idee om 2 dagen naar Schotland te gaan. Het zijn wat km's om af te leggen maar met de RT is dat geen enkel probleem.
Nu is mijn vraag: is 2 dagen voldoende om wat leuke stukken van schotland te ontdekken en zoja, waar zou ik dan moeten zijn?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
 
Laatst bewerkt:
Silverstone - Glasgow: 561 km
Het meest interessante deel van Schotland ligt voorbij (ten noorden van) Glasgow.
Heb je 2 dagen totaal of 2 dagen + heen- en terugreis?
Wales, Yorkshire of Lake District zijn misschien betere opties gezien de afstand en de tijd.
 
Silverstone - Glasgow: 561 km
Het meest interessante deel van Schotland ligt voorbij (ten noorden van) Glasgow.
Heb je 2 dagen totaal of 2 dagen + heen- en terugreis?
Wales, Yorkshire of Lake District zijn misschien betere opties gezien de afstand en de tijd.

Nee, wel echt 2 dagen daar anders is het echt 2x nix!
Yorkshire en Lake District ziet er idd ook leuk uit.
 
Laatst bewerkt:
al is t nog erg vroeg ben van plan om in mei 2014 naar Schotland te gaan
heb heel t topic doorgelezen en al een soort van route uitgestippeld aan de hand van de verhalen die ik heb gelezen *D
het is de bedoeling om eerst de Northwest 200 straatrace mee te pakken in noord Ierland en dan verder te reizen door Schotland

het is niet de eerste keer dat we de plas overgaan in 2010 hebben we een rondreis door Engeland gedaan
2011 Isle of Man bezocht
2012 heel Ierland/Noord Ierland door gereden en de Ulster GP bezocht
 
Ik wil misschien dit najaar een midweek Schotland doen op de motor.

Heeft er iemand ervaring/tips met aanbieders van georganiseerde reizen in Schotland, waar ze ook de motor bij verhuren?
 
nou laat eens zien dan :+


het is nog ruw op (papier) hoor trouwens welke weg is nou echt de Applecross kan ik niet echt achter komen
full
 
Deze coördinaten liggen in haarspelden van applecross

N57 24 34.6 W5 41 56.4

De pas staat ook bekend als Bealach na Ba

EgbertO
 
Als je vanaf Fort Augustus de A87 volgt richting Skye dan ga je rechtsaf de A890 op deze gaat over in de A96 en dan kom je vanzelf bij de afslag naar Applecross. :Y
Veel plezier daar *D
Danny :W :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan