te koop spullen honda Sabre V65 (VF1100S)

theWarrior

MF veteraan
Donateur
31 aug 2008
4.641
3.414
provincie Groningen
Heb nog aardig wat spullen liggen van deze motor.
Wat ik niet meer heb zijn o.a. radiateur, uitlaat,buddy, vorkpoten, tellerset en tank

Nog wel frame met kenteken (1 x belastingvrij uit 1984 en 1 uit 1985), zijkappen, electra, wielen, spatborden, carburateurs, startmotor, blok met matige nokkenassen maar wel goede bak, cardan, a-schokdemper, remmen (schijven en klauwen), voetsteunen v+a en nog meer klein spul.

Opsturen geen probleem.
 
Heb je misschien een plaatje van dit kofferrek, of weet je misschien welk type het is. Mocht het namelijk een K1 set zijn ben ik wel geinteresseerd!
 
Hey!

Ik zoek nog een motorblok met cardan aandrijving. Heb je dit alles nog?

Anders ben ik geïnteresseerd in het motorblok met de carborateurs en startmotor.
Loopt het blok? En aan welke prijs denk je?

Gegroet..
 
Zijn er foto's van de achterschokdempers, en voor en achter voetsteunen?

Ik zie ze graag tegemoet. Eventueel mag je me emailen: franky van eeden (at) hotm...
 
Zijn er foto's van de achterschokdempers, en voor en achter voetsteunen?

Ik zie ze graag tegemoet. Eventueel mag je me emailen: franky van eeden (at) hotm...


Weet niet of je de goede motor voor ogen hebt, is namelijk geen Magna. De Magna heeft stereo schokdempers, de Sabre heeft een monodemper. Deze heb ik nog wel, ook de voetsteunen v+a heb ik nog wel. Laat maar weten of je echt voor de Sabre spullen nodig hebt of toch voor een andere.
 
Dag Warrior,
Ik zat nadat ik dit bericht gepost had nog even te googlen en toen kwam ik er achter dat de spullen welk u aanbied inderdaad van een TOTAAL andere type Honda afkomstig zijn.

Denk dat we helaas geen zaken kunnen doen, simpelweg door een vergissing van me.

excuus...

groet Frank
 
Had jouw motor een kuip??
dan zoek ik nog de bevestigingsbeugels van de kuip op die motor.

Ook ben ik op zoek naar het sierplaatje wat tussen de voorvorkpoten zit. Het zit voor de remleidingverdeelblok. Als afdekking daarvan.
heb je nog iets, mail me
 
Hoi Gildebartje,
Kon geen mailadres van je vinden in je profiel dus dan maar op deze manier. Motor had geen kuip en heb dus ook geen beugels. Sierplaatje heb ik denk ik nog wel maar ben op dit moment niet thuis en kan dit dus niet even controleren. Ben over een week of 3 weer thuis.
Laat maar weten of dit ok is of neem weer contact op dan.
 
Hoi Warrior,
Beugels is geen probleem, sierplaatje zou wel perfect uitkomen als je het er nog op hebt zitten!
Mag wel gaaf zijn, de mijne is ingescheurd dus dat zoek ik niet.
Ik ga proberen een mailadres in mijn profiel te plaatsen.
Ik hou het in elk geval in de gaten!
Bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan